Damn, dat is echt een spelfout die ik al heeeel lang niet meer gemaakt hebt.quote:
Ik neem het je niet kwalijk maar dit komt ook gek overquote:Trouwens, ik leef nog.
Ik vind het ook wel meevallen. Ze ziet er wel uit als een nerd.quote:Op maandag 6 april 2009 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
Zap zojuist langs beauty and the nerd op rtl5.. zit er ook een vrouwelijke nerd tussen die voor lelijkerd door moet gaan. Zal ik wel een verderfelijke smaak hebben ofzo, maar wat mij betreft niks mis mee eigenlijk. Hoewel, piercing is wel jammer.
http://www.rtl.nl/(/reali(...)nerd/nerds/greet.xml
1 - kan ik hieruit opmaken dat je die kaart niet opgegeten hebt ?quote:Op maandag 6 april 2009 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Damn, dat is echt een spelfout die ik al heeeel lang niet meer gemaakt hebt.
[..]
Ik neem het je niet kwalijk maar dit komt ook gek over![]()
Ik vond het ook al meteen een maffe opmerking van wyccquote:Op maandag 6 april 2009 20:56 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
1 - kan ik hieruit opmaken dat je die kaart niet opgegeten hebt ?
2 - nu je het zegt...![]()
![]()
![]()
Wyccie bedoelde dat ze lamp erin gedraaid heeft en dat heeft overleefdquote:Op maandag 6 april 2009 21:00 schreef Puntenslijpsel het volgende:
[..]
Ik vond het ook al meteen een maffe opmerking van wyccMisschien ken je haar gewoon wel, Nem, probeert ze je dat te zeggen
Ja heel gek. Ook omdat ze dus neergeschoten is, iets wat niet vaak gebeurd hier in Nederland. Ben echt benieuwd.quote:Wel raar dat je haar kende, dat maakt je toch ook benieuwder naar de toedracht... Ga je naar de uitvaart?
Ik denk dat ze veel socialer is dan al die andere beauty's. Die beauty's leven als vanzelfsprekend in hun eigen droomland.quote:Op maandag 6 april 2009 20:51 schreef Whiteguy het volgende:
Zap zojuist langs beauty and the nerd op rtl5.. zit er ook een vrouwelijke nerd tussen die voor lelijkerd door moet gaan. Zal ik wel een verderfelijke smaak hebben ofzo, maar wat mij betreft niks mis mee eigenlijk. Hoewel, piercing is wel jammer.
http://www.rtl.nl/(/reali(...)nerd/nerds/greet.xml
Ik snap hetquote:Op maandag 6 april 2009 21:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wyccie bedoelde dat ze lamp erin gedraaid heeft en dat heeft overleefd
[..]
Ja heel gek. Ook omdat ze dus neergeschoten is, iets wat niet vaak gebeurd hier in Nederland. Ben echt benieuwd.
quote:Op maandag 6 april 2009 21:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze veel socialer is dan al die andere beauty's. Die beauty's leven als vanzelfsprekend in hun eigen droomland.
Ze zoeken natuurlijk wel uitersten voor zo'n programma. Anders is het hardstikke saai.quote:Op maandag 6 april 2009 21:13 schreef Puntenslijpsel het volgende:
Dat is maar net hoe je het bekijkt hoor. Die nerds hebben hun eigen computerwereldje, terwijl die beauty's vaak een enorm uitgebreid sociaal leven hebben (te veel van het goeie??) Maar dat zijn natuurlijk wel de stereotypen
Na de reclame weer op rtl5 he, of over een half uurtje op rtlgemist.nlquote:Op maandag 6 april 2009 21:14 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ze zoeken natuurlijk wel uitersten voor zo'n programma. Anders is het hardstikke saai.
Zijn er ergens bewegende beelden van haar? Want een foto is meestal moelijk oordelen.
Oh. Ehm, nee hier staat Con Air op.quote:
Prachtige film. Vooral Steve Buscemi.quote:Op maandag 6 april 2009 21:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Oh. Ehm, nee hier staat Con Air op.
Bedoel je dat jij in het programma voorkomt?quote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga om 21.30, via NL3, maar weer eens een kijkje nemen in Uruzgan.
Dat programma leek mij ook wel aardig, echter valt het samen met voetbal insite helaasquote:Op maandag 6 april 2009 21:18 schreef Cobra4 het volgende:
Ik ga om 21.30, via NL3, maar weer eens een kijkje nemen in Uruzgan.
Nee, ik ga naar het programma, Patrick in Uruzgan, kijken.quote:Op maandag 6 april 2009 21:19 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Bedoel je dat jij in het programma voorkomt?
Makkelijke keus toch.quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat programma leek mij ook wel aardig, echter valt het samen met voetbal insite helaas
Niemand kan iets goed doen bij Johan Derksen. Bijna elke voetballer wordt de grond in getrapt.quote:Op maandag 6 april 2009 21:21 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat programma leek mij ook wel aardig, echter valt het samen met voetbal insite helaas
Rene vd Gijp vind ik eigenlijk wel de beste van dat programma.quote:Op maandag 6 april 2009 21:26 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Niemand kan iets goed doen bij Johan Derksen. Bijna elke voetballer wordt de grond in getrapt.![]()
Oh, oeps! Shit, dat was niet echt de bedoeling.quote:Op maandag 6 april 2009 20:54 schreef Nembrionic het volgende:
Ik neem het je niet kwalijk maar dit komt ook gek over![]()
Langzaam maar zeker worden er steeds meer details bekendquote:Op maandag 6 april 2009 21:51 schreef wyccie het volgende:
[..]
Oh, oeps! Shit, dat was niet echt de bedoeling.![]()
Ik heb zojuist drie kwartier over het uitdunnen van mijn haar gedaan. En de punten eraf.
Het is nog steeds dik. Ik durf bovenop niet te veel te knippen, want ik ben bang dat er dan plukken uit mijn staart vallen.
Een staart op mijn hoofd.quote:Op maandag 6 april 2009 21:58 schreef Whiteguy het volgende:
Langzaam maar zeker worden er steeds meer details bekend
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |