Ja. Heb jij geen mailtje gekregen? Het is gewoon buiten, op het Pieter Bondamplein (Cultuurcafe) en het Erasmusplein. Milow ken je echt wel. Ayo Technology en You don't know. Daar had wyccie het trouwens ook ooit over, geloof ik. Zoek maar op.quote:Op dinsdag 7 april 2009 10:37 schreef Soempie het volgende:
't Zegt me allemaal niks.Alleen De Staat, daar had wyc het laatst over geloof ik.
Maar mag iedereen komen op die Diesviering?
Misschien speelt er meer, maar dan zou ik niet weten wat. Die opmerking was in elk geval wel de directe aanleiding om uit mijn slof te schietenquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:38 schreef Soempie het volgende:
Ik moest ook lachen.![]()
Maar, Tim, ben je alleen boos over die opmerkingen over het eten? Lijkt me dat er wel meer speelt, voor je zo boos wordt dat je erover nadenkt niet meer te posten?
Ik zou het jammer vinden als je niet meer post.
Dat begreep ik alquote:Op maandag 6 april 2009 23:08 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Een collega van mij adviseerde mij even het nieuws te checken.
Ik weet het inderdaadquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:47 schreef Soempie het volgende:
Oke. Nouja, je weet al hoe ik erover denk.
En als je echt uit je slof schiet over een opmerking in een topic, tja, dan snap ik wel dat je daar geen zin in hebt. Maar, de opmerking was zeker niet zo bedoeld als hij op je over kwam.
Nou, je bent gewoon nog hartstikke welkom hier hoorquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Misschien speelt er meer, maar dan zou ik niet weten wat. Die opmerking was in elk geval wel de directe aanleiding om uit mijn slof te schieten
Jazeker, zolang het er maar niet altijd wordt bijgehaald als het er ook maar een klein beetje mee te maken heeftquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nou, je bent gewoon nog hartstikke welkom hier hoor
Even voor de goede orde: grapjes over wansmaak en slechte stropdassen? Mogen die nog?
Of moet ik gewoon even af en toe op mijn tong bijten?
3 van de 6 heb ik gerecenseerd. Alle drie voordat ze bekend werden, altijd leukquote:Op dinsdag 7 april 2009 10:24 schreef B.ertha het volgende:
Voor de Milowliefhebbers onder ons:
Op 14 mei is de Diesviering op onze uni. Milow komt ook zingen. Dan kan hij zijn nieuwe single spelen![]()
Maar goed, hij komt dus. De toegang is gratis en ook Roosbeef, De Staat, Marike Jager, Giovanca en Hit Me TV komen.
Genoeg reclame nu
Ik snapquote:Op dinsdag 7 april 2009 11:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jazeker, zolang het er maar niet altijd wordt bijgehaald als het er ook maar een klein beetje mee te maken heeft
Inderdaad wel schrikkenquote:Op dinsdag 7 april 2009 12:03 schreef MaJo het volgende:
[..]
3 van de 6 heb ik gerecenseerd. Alle drie voordat ze bekend werden, altijd leukgiovanca en hit me tv ook geinterviewd
heftig trouwens dat nieuws van afghanistaneen vriend van me zit in kamp holland dus dat was wel even schrikken
wth?quote:Op dinsdag 7 april 2009 12:13 schreef MaJo het volgende:
Kijk, dat zijn de goede berichten
kim wilde was hilarischmet een zaal vol veertigers en homo's helemaal uit mijn dak gegaan
![]()
daarna nog lekker gek staan dansen. Mijn broer heeft allemaal hilarische vrienden die de catwalk gingen lopen in de zaal. Op een gegeven moment was ik aan de beurtik liep de catwalk, jatte het drumstokje van een fan en ging daarmee 'don't you want me baby' naar hem zingen
mijn actie was de hit van de avond en werd met een groot applaus beloond
![]()
![]()
En dat zonder alcohol opquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |