WATCH OUT ~!1!1quote:Op maandag 6 april 2009 17:05 schreef wazoomie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zaterdag 11 april emo invasie in Vondelpark, Amsterdam.. Komen 200 emo's ofzoquote:Op maandag 6 april 2009 17:13 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
WATCH OUT ~!1!1
the emo's![]()
THE ARE COMINGGG![]()
![]()
Laatste foto is genomen recht voor "Haarfijn Kappers". Toch ironisch.quote:
Dat was dus wat ik bedoelde met hoe het niet moet. Van die blije huppelgothics en andere vage figurenquote:Op maandag 6 april 2009 17:05 schreef wazoomie het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Siouxie and the Banshees! Geen Viese Gothics hoor! Gewoon punkers of hoe je dat spul ook wil noemen.quote:
Inderdaad, heerschlui.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:05 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Siouxie and the Banshees! Geen Viese Gothics hoor! Gewoon punkers of hoe je dat spul ook wil noemen.
quote:Op maandag 6 april 2009 18:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Dat was dus wat ik bedoelde met hoe het niet moet. Van die blije huppelgothics en andere vage figuren.
Hoe het wel moet:
[ afbeelding ]
![]()
.
Ik vind het goede muziek hoor, maar die deathrockers hebben in de regel toch wel zo'n kapsel als TS beschrijft.quote:Op dinsdag 7 april 2009 20:05 schreef Rubber_Johnny het volgende:
[..]
Siouxie and the Banshees! Geen Viese Gothics hoor! Gewoon punkers of hoe je dat spul ook wil noemen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |