Of je provider heeft 'm nog in de cache staan hequote:Op maandag 6 april 2009 17:40 schreef damsco het volgende:
[..]
Nee dat snap ik ook wel, maar hier doet hij het wel. Ooit van DNS gehoord?
Simpelweg komt het erop neer dat de gene die er wel op komen naar een andere server worden doorverwezen (waarschijnlijk de oude), en jullie naar de nieuwe (welke nog niet ingericht is).quote:
Ja, is ook het geval. Ik heb nog een oude DNS-file.quote:Op maandag 6 april 2009 17:43 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Of je provider heeft 'm nog in de cache staan he
Oké.quote:Op maandag 6 april 2009 17:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Simpelweg komt het erop neer dat de gene die er wel op komen naar een andere server worden doorverwezen (waarschijnlijk de oude), en jullie naar de nieuwe (welke nog niet ingericht is).
Wtf dit had ik niet van jou verwachtquote:Op maandag 6 april 2009 17:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Simpelweg komt het erop neer dat de gene die er wel op komen naar een andere server worden doorverwezen (waarschijnlijk de oude), en jullie naar de nieuwe (welke nog niet ingericht is).
Je waardeerd het gewoon niet te goed.quote:Op maandag 6 april 2009 17:52 schreef damsco het volgende:
[..]
Eigenlijk niet, ik heb een hekel aan wijsneuzen.
Terwijl het eigenlijk heel simpel is.quote:Op maandag 6 april 2009 17:55 schreef BigKahuna het volgende:
Wtf dit had ik niet van jou verwacht.
( ik snap het niet ).
Waar de neuk heb jij het over?quote:Op maandag 6 april 2009 17:55 schreef Droomert het volgende:
[..]
Je waardeerd het gewoon niet te goed.
Komt nog wel jochie.
Heb ooit eens een bijbaantje bij een servicedesk gehadquote:Op maandag 6 april 2009 17:55 schreef BigKahuna het volgende:
[..]
Wtf dit had ik niet van jou verwacht.
( ik snap het niet ).
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |