De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Ik zie er niet ruig uit, dus ga dat ook niet proberenquote:Op maandag 6 april 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, en ik vind dat niet zo bij je passen, zo op het eerste gezicht. Dan lijkt het zo geforceerd zeg maar. Echte ruige mannen zien er zo uit omdat ze er juist niet over na hebben gedacht
Maar goed, da's slechts de mening van 1 persoon he
Ik doelde erop als je dan eenmaal bij de landmacht zit..quote:Op maandag 6 april 2009 13:03 schreef KudFokker het volgende:
Waar werken jij en jouw collega's dan?
Bij die banenwinkel zeker?
Precies.quote:Op maandag 6 april 2009 13:06 schreef Howl het volgende:
[..]
Iemand die echt ruig is, heeft geen ruig kapsel en kleding nodig om dat te laten zien.
ik zat dat lijstje te zoekenquote:Op maandag 6 april 2009 13:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van afgewerkte foksters natuurlijk, let nou eens op
Nou... het kwam doordat jij zie "of een Jack of een Sawyer en geen combi'... Een Sawyer zal ik toch niet worden. Qua karakter lijk ik meer op een Jack dan op een Sawyer. Maar de korte haren staat me gewoon tegen. Ik heb al heel lang dat korte kapsel (in FoBo) gehad. Op de Havo (heel lang geleden) heb ik mijn haren eens gepermanent (gelukkig alle foto's ritueel afgefakkeld: mijn god, wat bezielde me toen?!). Later op de HTS mijn haren geblondeerd (bijna wit), alleen liep dat niet zoals gepland: mijn haren kregen een lichte rode gloed... Maar goed.. nu maar weer eens een leuk kapsel aangemeten en volgende maand hoop ik dat de lengte van mijn haren goed zijn om het model goed te krijgen.quote:Op maandag 6 april 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
Ja, en ik vind dat niet zo bij je passen, zo op het eerste gezicht. Dan lijkt het zo geforceerd zeg maar. Echte ruige mannen zien er zo uit omdat ze er juist niet over na hebben gedacht
Maar goed, da's slechts de mening van 1 persoon he
Jij ziet er gerimpeld uitquote:Op maandag 6 april 2009 13:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zie er niet ruig uit, dus ga dat ook niet proberen
Ik zie er meer uhm...
casual uit?
Ooh zoquote:Op maandag 6 april 2009 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doelde erop als je dan eenmaal bij de landmacht zit..
Salarisadministratie van geheel defensie enzo
Haha op die foto welquote:
Dat is knap: ik heb geen MSN account en al helemaal geen webcam...quote:Op maandag 6 april 2009 13:04 schreef 907 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo`n persoon die op MSN gelijk de webcam aanzet bij anderen
Owwww het duurt nog eeuwen dusquote:Op maandag 6 april 2009 13:10 schreef KudFokker het volgende:
Ooh zo
Ik dacht mijn telefoontje voor de aanvraag van een informatie pakket
Ik heb binnen nu en 2-3 maanden te beginnen.quote:Op maandag 6 april 2009 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owwww het duurt nog eeuwen dus
Dan heb ik niks gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |