De OP: FokWiki/Singlesquote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Ik zie er niet ruig uit, dus ga dat ook niet proberenquote:Op maandag 6 april 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Ja, en ik vind dat niet zo bij je passen, zo op het eerste gezicht. Dan lijkt het zo geforceerd zeg maar. Echte ruige mannen zien er zo uit omdat ze er juist niet over na hebben gedacht
Maar goed, da's slechts de mening van 1 persoon he
Ik doelde erop als je dan eenmaal bij de landmacht zit..quote:Op maandag 6 april 2009 13:03 schreef KudFokker het volgende:
Waar werken jij en jouw collega's dan?
Bij die banenwinkel zeker?
Precies.quote:Op maandag 6 april 2009 13:06 schreef Howl het volgende:
[..]
Iemand die echt ruig is, heeft geen ruig kapsel en kleding nodig om dat te laten zien.
ik zat dat lijstje te zoekenquote:Op maandag 6 april 2009 13:05 schreef Ripley het volgende:
[..]
Van afgewerkte foksters natuurlijk, let nou eens op
Nou... het kwam doordat jij zie "of een Jack of een Sawyer en geen combi'... Een Sawyer zal ik toch niet worden. Qua karakter lijk ik meer op een Jack dan op een Sawyer. Maar de korte haren staat me gewoon tegen. Ik heb al heel lang dat korte kapsel (in FoBo) gehad. Op de Havo (heel lang geleden) heb ik mijn haren eens gepermanent (gelukkig alle foto's ritueel afgefakkeld: mijn god, wat bezielde me toen?!). Later op de HTS mijn haren geblondeerd (bijna wit), alleen liep dat niet zoals gepland: mijn haren kregen een lichte rode gloed... Maar goed.. nu maar weer eens een leuk kapsel aangemeten en volgende maand hoop ik dat de lengte van mijn haren goed zijn om het model goed te krijgen.quote:Op maandag 6 april 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
Ja, en ik vind dat niet zo bij je passen, zo op het eerste gezicht. Dan lijkt het zo geforceerd zeg maar. Echte ruige mannen zien er zo uit omdat ze er juist niet over na hebben gedacht
Maar goed, da's slechts de mening van 1 persoon he
Jij ziet er gerimpeld uitquote:Op maandag 6 april 2009 13:08 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zie er niet ruig uit, dus ga dat ook niet proberen
Ik zie er meer uhm...
casual uit?
Ooh zoquote:Op maandag 6 april 2009 13:08 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Ik doelde erop als je dan eenmaal bij de landmacht zit..
Salarisadministratie van geheel defensie enzo
Haha op die foto welquote:
Dat is knap: ik heb geen MSN account en al helemaal geen webcam...quote:Op maandag 6 april 2009 13:04 schreef 907 het volgende:
[..]
Jij bent zeker zo`n persoon die op MSN gelijk de webcam aanzet bij anderen
Owwww het duurt nog eeuwen dusquote:Op maandag 6 april 2009 13:10 schreef KudFokker het volgende:
Ooh zo
Ik dacht mijn telefoontje voor de aanvraag van een informatie pakket
Ik heb binnen nu en 2-3 maanden te beginnen.quote:Op maandag 6 april 2009 13:11 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Owwww het duurt nog eeuwen dus
Dan heb ik niks gezegd
Geen zin om langer te blijven bij je huidige werkgever?quote:Op maandag 6 april 2009 13:13 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb binnen nu en 2-3 maanden te beginnen.
Dan is mijn contract afgelopen.
Heb niet echt zin om een halfjaar te verlengen
Ik heb het gisteren gevierd.quote:Op maandag 6 april 2009 13:32 schreef KudFokker het volgende:
Congratz Howl!
Wanneer geef je een feestje?
quote:
quote:
quote:
quote:
Nogmaals, bedankt allemaal.quote:
Ik heb het wel naar mijn zin.quote:Op maandag 6 april 2009 13:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Geen zin om langer te blijven bij je huidige werkgever?
Oké...quote:Op maandag 6 april 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het wel naar mijn zin.
Maar ik werk hier sinds 1 december 2008.
En op 5 december kregen we te horen dat het bedrijf is overgenomen door het grootste Arbo-verzuim bedrijf van het land.
Nu zijn ze dus bezig met een transitie, maar niemand weet wat de rol van ICT hier in is.
Het hoofdkantoor van het bedrijf wat ons heeft overgenomen zit in Lunette (vlak bij Utrecht) en dat vind ik vanuit Hoorn toch echt te ver.
Als ik hier nog 6 maanden kan blijven doe ik dat, en ga ik ernaast bij de landmacht solliciteren.
Als ik hier niet kan blijven begin ik meteen met solliciteren, en ga ik denk ik een beetje zwart bij klussen tot ik bij de landmacht kan beginnen.
Als mijn sollicitatie bij de landmacht niks wordt, ga ik weer voor mijn detacherignsbureau aan de slag
Staat het pad van jouiw toekomst wel al helemaal uitgestippeld danquote:
Sorry, een knalfeest ga ik niet geven. Maar een terrasje pakken in Eindhoven lijkt me wel leuk.quote:Op maandag 6 april 2009 13:34 schreef Jan-Beton het volgende:
Proficiat Howl.
Ja, wanneer ga je die knalfeest 4 FOK! organiseren? De single meeting van 9 mei duurt nog een tijdje (als het nog door gaat)
haha, en anders kun je al je rijkdommen verkopen en heb je niets meer om op te scheppenquote:Op maandag 6 april 2009 13:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb het wel naar mijn zin.
Maar ik werk hier sinds 1 december 2008.
En op 5 december kregen we te horen dat het bedrijf is overgenomen door het grootste Arbo-verzuim bedrijf van het land.
Nu zijn ze dus bezig met een transitie, maar niemand weet wat de rol van ICT hier in is.
Het hoofdkantoor van het bedrijf wat ons heeft overgenomen zit in Lunette (vlak bij Utrecht) en dat vind ik vanuit Hoorn toch echt te ver.
Als ik hier nog 6 maanden kan blijven doe ik dat, en ga ik ernaast bij de landmacht solliciteren.
Als ik hier niet kan blijven begin ik meteen met solliciteren, en ga ik denk ik een beetje zwart bij klussen tot ik bij de landmacht kan beginnen.
Als mijn sollicitatie bij de landmacht niks wordt, ga ik weer voor mijn detacherignsbureau aan de slag
quote:Op maandag 6 april 2009 13:43 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Staat het pad van jouiw toekomst wel al helemaal uitgestippeld dan?
ik d8 net ergens te lezen, ik GA bij de landmachtquote:Op maandag 6 april 2009 13:43 schreef KudFokker het volgende:
Het is gewoon erg onduidelijk
Via mijn baas en de baas van mijn detacheringsbureau krijg ik ook helemaal geen informatie.
quote:Op maandag 6 april 2009 12:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha en ik ga binnenkort van de ICT naar de landmacht...
Alsof dat niet ruig is
Weer iets verkeerd verwoordquote:Op maandag 6 april 2009 13:46 schreef rival het volgende:
[..]
[..]
ik d8 net ergens te lezen, ik GA bij de landmacht![]()
[..]
Niet zo hehquote:Op maandag 6 april 2009 13:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
haha, en anders kun je al je rijkdommen verkopen en heb je niets meer om op te scheppen
Hij woont nog thuis. Dus werkloosheid zou voor hem niet zo'n probleem zijn, vermoed ik.quote:Op maandag 6 april 2009 13:45 schreef Rauw. het volgende:
haha, en anders kun je al je rijkdommen verkopen en heb je niets meer om op te scheppen
quote:
True truequote:Op maandag 6 april 2009 13:48 schreef Howl het volgende:
[..]
Hij woont nog thuis. Dus werkloosheid zou voor hem niet zo'n probleem zijn, vermoed ik.
Denk je datquote:Op maandag 6 april 2009 13:48 schreef Howl het volgende:
[..]
Hij woont nog thuis. Dus werkloosheid zou voor hem niet zo'n probleem zijn, vermoed ik.
AllebEIquote:Op maandag 6 april 2009 13:52 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Denk je dat?
Net alsof mijn ouders daar blij van worden aangezien ze allebij 40 uur p/w werken?
Net alsof ze het dan zouden accepteren als hun 21 jarige zoon thuis zit te niksen
quote:
Mag hoorquote:
Ik heb een keer 1 maand thuis gezeten (doorbetaald) door 2 klussen door...quote:Op maandag 6 april 2009 13:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
AllebEI![]()
Dat is een ander verhaalMaar het is geen ramp..
Daar gaat het niet om, je hebt vrijwel geen vaste lasten, daar gaat het omquote:Op maandag 6 april 2009 13:55 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb een keer 1 maand thuis gezeten (doorbetaald) door 2 klussen door...
Toen werden ze er al driftig van
En ik heb geen spellings controle hier
Ja dat snap ikquote:Op maandag 6 april 2009 13:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om, je hebt vrijwel geen vaste lasten, daar gaat het om
Alleen hier?quote:Op maandag 6 april 2009 13:54 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Mag hoor
Oow ben gelijk benieuwd hoe het vrijgezellenleven je nu bevalt?
Niet alleen hierquote:Op maandag 6 april 2009 13:58 schreef 907 het volgende:
[..]
Alleen hier?
Uhm mjaIk ben er nog niet helemaal uit. Het heeft denk ik wel voordelen vrijgezel zijn
Alleen weet ik nog niet wat die dan precies zijn
Ben er nog niet aan gewend eerlijk gezegd
![]()
Vind het moeilijk ...
![]()
Er zijn maar weinig mensen die daar goed tegen kunnenquote:Op maandag 6 april 2009 13:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ja dat snap ik
Er wordt wel voor me gezorgd![]()
![]()
Maar thuis niks doen kan ik niet tegen...
is altiljd ff wennen ja, vrijgezel zijn. en als je er dan eenmaal aan bent gewend kom je weer iemand tegen en dan moet je daar weer aan wennen...zo blijf je lekker bezigquote:Op maandag 6 april 2009 13:58 schreef 907 het volgende:
[..]
Alleen hier?
Uhm mjaIk ben er nog niet helemaal uit. Het heeft denk ik wel voordelen vrijgezel zijn
![]()
Vind het moeilijk ...
![]()
Precies, haha..quote:Op maandag 6 april 2009 14:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is altiljd ff wennen ja, vrijgezel zijn. en als je er dan eenmaal aan bent gewend kom je weer iemand tegen en dan moet je daar weer aan wennen...zo blijf je lekker bezig
Dat idd!quote:Op maandag 6 april 2009 14:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
is altiljd ff wennen ja, vrijgezel zijn. en als je er dan eenmaal aan bent gewend kom je weer iemand tegen en dan moet je daar weer aan wennen...zo blijf je lekker bezig
Een vriend van me zit al 4 maanden thuis !quote:Op maandag 6 april 2009 14:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Er zijn maar weinig mensen die daar goed tegen kunnen
Are you sure?quote:Op maandag 6 april 2009 13:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet alleen hier
Het heeft zeker voordelenWat vind je precies moeilijk?
Omdat het uit is met z`n vriendin? Waarom ga je dan thuis zitten?quote:Op maandag 6 april 2009 14:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een vriend van me zit al 4 maanden thuis !
- Lekker flutprogramma's kijken zonder gezeurquote:Op maandag 6 april 2009 13:58 schreef 907 het volgende:
[..]
Alleen hier?
![]()
Vind het moeilijk ...
![]()
had het niet te maken met werk?quote:Op maandag 6 april 2009 14:04 schreef 907 het volgende:
[..]
Omdat het uit is met z`n vriendin? Waarom ga je dan thuis zitten?
quote:Op maandag 6 april 2009 14:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Lekker flutprogramma's kijken zonder gezeur
- geen verplichte bezoekjes aan schoonouders
- ongestraft flirten en zoenen
- lekker veel tijd over
- geen dure cadeau's hoeven kopen
Om maar wat te noemen
Het gaat ook om de reden waarom iemand thuis zit hèquote:Op maandag 6 april 2009 14:02 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Een vriend van me zit al 4 maanden thuis !
Hoelang was je bezet, en hoelang is het nu uit ?quote:Op maandag 6 april 2009 14:02 schreef 907 het volgende:
[..]
Are you sure?
Je mist de aspecten van een relatie zeg maarVind het moeilijk eraan te wennen vrijgezel te zijn. Zal wel meer tussen m`n oren zitten gok ik
I'm positive!quote:Op maandag 6 april 2009 14:02 schreef 907 het volgende:
[..]
Are you sure?
Je mist de aspecten van een relatie zeg maarVind het moeilijk eraan te wennen vrijgezel te zijn. Zal wel meer tussen m`n oren zitten gok ik
M.a.w. hij zit betaald thuis en heeft een contract? Dan kan hij ook niet zoveelquote:Op maandag 6 april 2009 14:06 schreef KudFokker het volgende:
En die vriend van mij zit thuis omdat ze niet tevreden over hem waren, en er dus geen nieuwe klus voor hem gevonden was.
Hallo negatief, aangenaamquote:Op maandag 6 april 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I'm positive!
Zit zeker tussen je oren, ga anders eens kijken of er wat te daten valt
En check Rip haar lijstje eens
Nou welke andere persoon hebben we niet meer hier gezienquote:Op maandag 6 april 2009 14:11 schreef Nouk84 het volgende:
Trouwens, ik geloof dat Carooltje vandaag haar geheime Fok! date zou opbiechten, maar ik heb haar nog niet gezien hier!
Kan niemand het verklappen?![]()
Nice to meet youquote:
Zijn dat er niet meer?quote:Op maandag 6 april 2009 14:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Nou welke andere persoon hebben we niet meer hier gezien
Dat was mijn vraag idd ookquote:Op maandag 6 april 2009 14:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Adolenscquote:Op maandag 6 april 2009 14:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Geen idee hahaquote:Op maandag 6 april 2009 14:13 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ik zoen niet zomaar met iemandquote:Op maandag 6 april 2009 14:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
- Lekker flutprogramma's kijken zonder gezeur
- geen verplichte bezoekjes aan schoonouders
- ongestraft flirten en zoenen
- lekker veel tijd over
- geen dure cadeau's hoeven kopen
Om maar wat te noemen
Lijst? Welke lijst? Ja daten lijkt me wel leuk, maar dan moet ik wel een leuke meid tegenkomen waarvan ik denk dat ze ook wat voor me is. Ken wel zat meiden, maar niet die ik als vriendin zou willenquote:Op maandag 6 april 2009 14:08 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
I'm positive!
Zit zeker tussen je oren, ga anders eens kijken of er wat te daten valt
En check Rip haar lijstje eens
Was 3,5jr bezet en ben nu een maand vrijgezel. Tijd gaat hard!quote:Op maandag 6 april 2009 14:06 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoelang was je bezet, en hoelang is het nu uit ?
En die vriend van mij zit thuis omdat ze niet tevreden over hem waren, en er dus geen nieuwe klus voor hem gevonden was.
nee, hij heeft geen contract...quote:Op maandag 6 april 2009 14:10 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
M.a.w. hij zit betaald thuis en heeft een contract? Dan kan hij ook niet zoveel
Smoesjes, hij is gewoon aan het daten hehequote:
En geen telefoon..quote:Op maandag 6 april 2009 13:11 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Dat is knap: ik heb geen MSN account en al helemaal geen webcam...
Ik doelde op het lijstje wat je quote, met voordelen van vrijgezel zijn..quote:Op maandag 6 april 2009 14:17 schreef 907 het volgende:
Lijst? Welke lijst? Ja daten lijkt me wel leuk, maar dan moet ik wel een leuke meid tegenkomen waarvan ik denk dat ze ook wat voor me is. Ken wel zat meiden, maar niet die ik als vriendin zou willen
hij is gewoon lekker rebels, laat hem.quote:Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, hij heeft geen contract...
Loopt altijd te klagen dat hij geen geld heeft en dat het thuis saai is...
En dan loopt hij te janken als ik een avondje niet sport omdat ik moe ben van mijn werk.
Daar kan ik echt niet tegen...
Hij woont ook bij zijn ouders, dus veel geld heeft hij niet nodig.
Waarom gaat hij dan niet 4 dagen per week werken voor een uitzendbureau ?
Dan heb je 1 dag om sollicitaties te doen, en ook nog 2 dagen weekend..![]()
Maar zo zou ik het aanpakken
Hij zegt dat hij weer terug naar school wil.
Maar net alsof hij nu wel motivatie kan opbrengen om deze keer wél zijn school af te maken, als hij nu al niet gemotiveerd is om te werken ?
Wat is er?quote:Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Smoesjes, hij is gewoon aan het daten hehe
Uhm Bels?
Leuk zeg, op internet je vrienden af vallen...quote:Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
nee, hij heeft geen contract...
Loopt altijd te klagen dat hij geen geld heeft en dat het thuis saai is...
En dan loopt hij te janken als ik een avondje niet sport omdat ik moe ben van mijn werk.
Daar kan ik echt niet tegen...
Hij woont ook bij zijn ouders, dus veel geld heeft hij niet nodig.
Waarom gaat hij dan niet 4 dagen per week werken voor een uitzendbureau ?
Dan heb je 1 dag om sollicitaties te doen, en ook nog 2 dagen weekend..![]()
Maar zo zou ik het aanpakken
Hij zegt dat hij weer terug naar school wil.
Maar net alsof hij nu wel motivatie kan opbrengen om deze keer wél zijn school af te maken, als hij nu al niet gemotiveerd is om te werken ?
Nee dusquote:Op maandag 6 april 2009 14:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik houd het niet bij eigenlijk, maar jij wel blijkbaar
Okquote:Op maandag 6 april 2009 14:17 schreef 907 het volgende:
[..]
Was 3,5jr bezet en ben nu een maand vrijgezel. Tijd gaat hard!
Hmm balen voor die vriend van je, ik hoop dat ze voor hem snel wat vinden!
Was ziek en had een feestje van zichzelfquote:Op maandag 6 april 2009 14:18 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Smoesjes, hij is gewoon aan het daten hehe
Uhm Bels?
Accordeon bedoel je vast en zeker..quote:Op maandag 6 april 2009 14:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
hij is gewoon lekker rebels, laat hem.
Binnenkort gaat hij vast een pand kraken en trekzak spelen op straat.
Ik heb het idee dat het wat rustig is, maar dat kan ook zijn omdat ik er meestal niet meer ben overdagquote:Op maandag 6 april 2009 14:20 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Ik houd het niet bij eigenlijk, maar jij wel blijkbaar
Of je Carooltje aan het daten bent?quote:
Ik denk dat iedereen dat wel heeft die uit een relatie komt van een jaar of langerquote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Okvergelijkbare situatie als wat ik had
Een relatie van 4 jaar wat opeens uitging.
En ik was er ook kapot van.
Maar het raarste is dat je hele levenstijl beinvloed wordt door de brake-up
Heb jij dat niet, dat je hele patroon verandert ?
Zoals bij mij, ik ging bijna elke week op donderdag avond (na mijn bijbaantje, koopavond) naar mijn meisje toe
Vrijdag waren we altijd samen vrij
Zaterdag moesten we beiden werken.
En zaterdag dan uit / gezellig thuis zitten met vrienden, en zondag uitstapjes met z'n 2en
Nja ik vind het gewoon schraal...quote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Leuk zeg, op internet je vrienden af vallen...![]()
De manier waarop hij het aanpakt is niet om over naar huis te schrijven, maar ach, zijn manier.
quote:Op maandag 6 april 2009 14:22 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Accordeon bedoel je vast en zeker..
tenminste die zie ik vaker op straat dan een trekzak
Nope.quote:Op maandag 6 april 2009 14:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Of je Carooltje aan het daten bent?
Moet ik mijn post herhalen? Ik wil namelijk exact hetzelfde zeggen.quote:Op maandag 6 april 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik vind het gewoon schraal...
Hij heeft bijvoorbeeld wel een uitkering, daar erger ik me gewoon aan...
Dat ik (net zo oud als hem) wel gewoon elke dag 6:00 opsta, en laat thuis ben, en hij kan uitslapen en de dingen kan doen die hij leuk vind.
En ik 25% van mijn loon inlever aan belasting...
Hij zit nu wel bij een reïntegratie bureau, maar dat werk wil hij niet gaan doen omdat hij het kut vindt en hij niet genoeg verdient...![]()
Hij werkt nu wel sinds afgelopen weekend achter de bar van onze stamkroegdat vind ik dan wel weer stoer van hem
Je weet dat hij ook belasting mag betalen, toch?quote:Op maandag 6 april 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
Tuurlijk, met een lading gratis drank is hij je vriend wel weerquote:Op maandag 6 april 2009 14:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nja ik vind het gewoon schraal...
Hij heeft bijvoorbeeld wel een uitkering, daar erger ik me gewoon aan...
Dat ik (net zo oud als hem) wel gewoon elke dag 6:00 opsta, en laat thuis ben, en hij kan uitslapen en de dingen kan doen die hij leuk vind.
Hij zit nu wel bij een reïntegratie bureau, maar dat werk wil hij niet gaan doen omdat hij het kut vindt en hij niet genoeg verdient...![]()
Hij werkt nu wel sinds afgelopen weekend achter de bar van onze stamkroegdat vind ik dan wel weer stoer van hem
Hiiiiquote:
Ohquote:Op maandag 6 april 2009 14:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik doelde op het lijstje wat je quote, met voordelen van vrijgezel zijn..
Nee we hadden geen patroon eigenlijk, het ergste waar ik mee zit, zit gewoon tussen m`n oren. We hadden geen standaard avond waarop we elkaar zagen. En om nou te zeggen dat ik heel m`n levens stijl verander? Ik weet niet waar je dat leest, maar ik ben niet anders gaan leven. Ik voel me wel rot, maar dat hoort er gewoon bij.quote:Op maandag 6 april 2009 14:21 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Okvergelijkbare situatie als wat ik had
Een relatie van 4 jaar wat opeens uitging.
En ik was er ook kapot van.
Maar het raarste is dat je hele levenstijl beinvloed wordt door de brake-up
Heb jij dat niet, dat je hele patroon verandert ?
Zoals bij mij, ik ging bijna elke week op donderdag avond (na mijn bijbaantje, koopavond) naar mijn meisje toe
Vrijdag waren we altijd samen vrij
Zaterdag moesten we beiden werken.
En zaterdag dan uit / gezellig thuis zitten met vrienden, en zondag uitstapjes met z'n 2en
quote:Op maandag 6 april 2009 14:26 schreef Litpho het volgende:
[..]
Je weet dat hij ook belasting mag betalen, toch?. Ambtenaartjes moeten tenslotte toch aan het werk gehouden worden
.
reageer dan ook gewoon gelijk op de vraag .. net zo makkelijk dacht ikquote:
Ik ben even vergeten waarom het nou uit is?quote:Op maandag 6 april 2009 14:28 schreef 907 het volgende:
[..]
Ohoke
Sja ik had geen last van gezeur, verplichtingen en dergelijke bij haar, wat ideaal was! Ze was de eerst meid die ik kende die ook niet zeurde, zoals sommige de meeste vrouwen dat kunnen
![]()
En ze ik hoefde geen dure cadeaus te kopen, dat deed ik uit mezelf wel
Nee, die zat gister met een ander te flirten en was gisternacht nog online hier..quote:
Dat rot voelen verdwijnt wel een keertjequote:Op maandag 6 april 2009 14:28 schreef 907 het volgende:
[..]
Ohoke
Sja ik had geen last van gezeur, verplichtingen en dergelijke bij haar, wat ideaal was! Ze was de eerst meid die ik kende die ook niet zeurde, zoals sommige de meeste vrouwen dat kunnen
![]()
En ze ik hoefde geen dure cadeaus te kopen, dat deed ik uit mezelf wel
[..]
Nee we hadden geen patroon eigenlijk, het ergste waar ik mee zit, zit gewoon tussen m`n oren. We hadden geen standaard avond waarop we elkaar zagen. En om nou te zeggen dat ik heel m`n levens stijl verander? Ik weet niet waar je dat leest, maar ik ben niet anders gaan leven. Ik voel me wel rot, maar dat hoort er gewoon bij.
Hi, weer uitgeslapen??quote:
uuhm... ik denk niet dat ik op het moment aan het daten ben neequote:Op maandag 6 april 2009 14:28 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
reageer dan ook gewoon gelijk op de vraag .. net zo makkelijk dacht ik
Ludootje is hier nog wel geweest tussendoor, heeft ie niks over gezegdquote:
ik zou het anders niet weten. Maar ik weet natuurlijk niet hoe het conctact tussen hen was, was er namelijk nooit als hij er wasquote:
Ik vond het vervelend, had altijd weinig hobby's...quote:Op maandag 6 april 2009 14:29 schreef Ripley het volgende:
Ik vond het wel handig altijd dat je opeens zoveel tijd voor andere dingen hebt als je relatie uitgaat
Oh, uhm dan weet ik het niet. Roep nog eens wat namenquote:Op maandag 6 april 2009 14:30 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee, die zat gister met een ander te flirten en was gisternacht nog online hier..
Als je aan het daten bent kun je niet met een ander flirten?quote:Op maandag 6 april 2009 14:30 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee, die zat gister met een ander te flirten en was gisternacht nog online hier..
quote:Op maandag 6 april 2009 14:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ben even vergeten waarom het nou uit is?
Nee dat snapte ik ook welquote:Op maandag 6 april 2009 14:30 schreef Adolecens het volgende:
uuhm... ik denk niet dat ik op het moment aan het daten ben nee
En dat zegt wat?quote:Op maandag 6 april 2009 14:30 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Jewel.. waarom niet.. maar hij was er echt een behoorlijke tijd en zou je toch denken dat hij hier minder te vinden is. Aan de andere kant.. gezelligheid.. hmzz VRAGEN als ie er is:9quote:Op maandag 6 april 2009 14:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je aan het daten bent kun je niet met een ander flirten?
Aaah oké..quote:Op maandag 6 april 2009 14:31 schreef 907 het volgende:
[..]!
We passen niet bij elkaar, andere toekomstplannen enzo, andere visie's op dingen. We wisten al in het begin dat het moeilijk zou worden, maar we zagen de laatste tijd dat het niet meer ging. Ik heb toen besloten de stekker eruit te trekken.
Als die regel hier op fok zou gelden, dan was het een stuk rustigerquote:Op maandag 6 april 2009 14:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ah, we hebben iemand die alles goed in de gaten houdquote:Op maandag 6 april 2009 14:30 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Of juist niet, dingen die niet mogen zijn meestal spannender danquote:Op maandag 6 april 2009 14:32 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Als die regel hier op fok zou gelden, dan was het een stuk rustiger![]()
Ik snap je redenatie niet, een date zou vrijdag hebben plaatsgevonden...quote:Op maandag 6 april 2009 14:32 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Jewel.. waarom niet.. maar hij was er echt een behoorlijke tijd en zou je toch denken dat hij hier minder te vinden is.
Nee, kwestie van onthouden.quote:Op maandag 6 april 2009 14:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, we hebben iemand die alles goed in de gaten houd
Kut, nou moet ik nog gaan opletten straks als ik met snuit ga flirten! Straks gaan ze nog wat denkenquote:Op maandag 6 april 2009 14:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ah, we hebben iemand die alles goed in de gaten houd
Hahahaquote:Op maandag 6 april 2009 14:33 schreef S95Sedan het volgende:
Of juist niet, dingen die niet mogen zijn meestal spannender dan
Nee maar wel een uitgebreid verslag hierquote:Op maandag 6 april 2009 14:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Kut, nou moet ik nog gaan opletten straks als ik met snuit ga flirten! Straks gaan ze nog wat denken
Dat kan overduidelijk welquote:Op maandag 6 april 2009 14:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ow..quote:Op maandag 6 april 2009 14:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik snap je redenatie niet, een date zou vrijdag hebben plaatsgevonden...
Sorry, maar ik geil alleen via pmquote:Op maandag 6 april 2009 14:35 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nee maar wel een uitgebreid verslag hier
Zekerquote:
Me pm box doet het nietquote:
Prinsesje heeft je gewoon van de alwetende troon gestoten, geef maar toequote:
Die was 'r te jongquote:Op maandag 6 april 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk dat ze aan het daten is met...
ehm
Tijn
Dat was al bekend toch? In iedergeval de vorige keer dat die discussie daarover was geweest.quote:Op maandag 6 april 2009 14:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik denk dat ze aan het daten is met...
ehm
Tijn
Ik weet ook vrijwel zeker dat Ludootje het niet isquote:Op maandag 6 april 2009 14:36 schreef Belsezar het volgende:
Ik kan Ludootje natuurlijk even bellen. Maar hij zou ons allemaal voor gek verklaren. En hij heeft daarmee groot gelijk
Dat geeft niks, zolang ze de lijstjes maar doorPMtquote:Op maandag 6 april 2009 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prinsesje heeft je gewoon van de alwetende troon gestoten, geef maar toe.
Die is nu op date met jou?quote:Op maandag 6 april 2009 14:40 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik weet ook vrijwel zeker dat Ludootje het niet is
Ligt nog in haar bed uit te puffen van een wilde nachtquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:39 schreef Litpho het volgende:
[..]
Prinsesje heeft je gewoon van de alwetende troon gestoten, geef maar toe.
Die eeuwige honger is niet te stillen he Rip?quote:Op maandag 6 april 2009 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat geeft niks, zolang ze de lijstjes maar doorPMt
Ik doe niet aan datenquote:Op maandag 6 april 2009 14:42 schreef 907 het volgende:
Wie heeft er trouwens een keer met wie gedate uit deze reeks? Ben wel benieuwd!
Ok, solved dusquote:Op maandag 6 april 2009 14:42 schreef Cuegirllie het volgende:
Uit haar fobo zou je kunnen denken aan:
crazy-m, zbbrox en psychonikeo
Pragmatische vrouwen zijn okayquote:Op maandag 6 april 2009 14:41 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dat geeft niks, zolang ze de lijstjes maar doorPMt
Te jong? Mannetjes van 20 vind ze oké, toch? Dat zei ze toch en dan iemand die veel meer richting haar leeftijd is, is te jong?quote:
Heb je lijstjes om het tegendeel te bewijzen?quote:
Je liegt want een tijdje terug had je een date gehadquote:Op maandag 6 april 2009 14:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je lijstjes om het tegendeel te bewijzen?
Misschienquote:Op maandag 6 april 2009 14:46 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Heb je lijstjes om het tegendeel te bewijzen?
Lees het vetgedruktequote:Op maandag 6 april 2009 14:45 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Te jong? Mannetjes van 20 vind ze oké, toch? Dat zei ze toch en dan iemand die veel meer richting haar leeftijd is, is te jong?
Met?quote:Op maandag 6 april 2009 14:46 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Je liegt want een tijdje terug had je een date gehad
Hahahaha nee dusquote:
nee dusquote:
Weet ik veel! Net alsof ik dat allemaal van iedereen onthou wie wie neukt date. (zo goed is mijn geheugen nou ook weer nietquote:
Haha dan moet je vooral naar iets gaan verwijzen wat je niet eens weetquote:Op maandag 6 april 2009 14:48 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Weet ik veel! Net alsof ik dat allemaal van iedereen onthou wie wie neukt date. (zo goed is mijn geheugen nou ook weer niet)
Omdat je dat zelf wel eens gezegd hebt maar niet wiequote:Op maandag 6 april 2009 14:49 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Haha dan moet je vooral naar iets gaan verwijzen wat je niet eens weet
Volgens mij is mijn datestory wel bekend hier, dus nee geen ideequote:Op maandag 6 april 2009 14:51 schreef S95Sedan het volgende:
Omdat je dat zelf wel eens gezegd hebt maar niet wie
Dat al helemaal nietquote:
Terugkomend op het eerder gezegde door anderen: wanhopigquote:Op maandag 6 april 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik zou ook eens moeten daten met iemand van Fok!, puur om op hét lijstje te komen
Je date niet zei je netquote:Op maandag 6 april 2009 14:53 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Volgens mij is mijn datestory wel bekend hier, dus nee geen idee
[..]
Wat dan welquote:Dat al helemaal niet
Als men alleen maar date om op het lijstje wil komen? Absoluutquote:Op maandag 6 april 2009 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Terugkomend op het eerder gezegde door anderen: wanhopig
Gewoon humor en je grenzen verkennenquote:Op maandag 6 april 2009 14:55 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Terugkomend op het eerder gezegde door anderen: wanhopig
Dus is die story ook erg kortquote:
Niksquote:Wat dan wel
Ik date ook nietquote:Op maandag 6 april 2009 14:56 schreef Howl het volgende:
Als ik zou daten met een Fok!er dan zou ik dat in eerste instantie liever discreet doen. Maar op dit moment date ik niet.
Dat stadium zijn jullie al voorbijquote:
Grenzen van?quote:Op maandag 6 april 2009 14:57 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Gewoon humor en je grenzen verkennen
EN HOE ZIT DAT DAN MET FRIETJES ETEN?quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
Ik zou ook eens moeten daten met iemand van Fok!, puur om op hét lijstje te komen
-> PUBquote:Op maandag 6 april 2009 14:54 schreef KudFokker het volgende:
JA, DAT KOMT ER STEEDS MAAR NIET VAN HEquote:Op maandag 6 april 2009 14:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
EN HOE ZIT DAT DAN MET FRIETJES ETEN?
En terecht ook, ik zou m'n hond nog niet alleen laten met KFquote:Op maandag 6 april 2009 14:59 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nou mannen zijn al bang dat je hun take-me-out dates steelt
EN WIE ZIJN SCHULD IS DAT?quote:Op maandag 6 april 2009 15:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
JA, DAT KOMT ER STEEDS MAAR NIET VAN HE
Dat komt omdat jij niet kan trekkenquote:Op maandag 6 april 2009 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van ons allebei, we trekken er niet hard genoeg aan
wat toevallig. ik schijn dan ook zo iets te moetenquote:Op maandag 6 april 2009 15:06 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga pas trouwen over 2 jaar schat![]()
He jasses, ik had het over frietjes eten! Vrouwen denken ook maar aan één ding!quote:Op maandag 6 april 2009 15:07 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Van ons allebei, we trekken er niet hard genoeg aan
De grenzen van het onbekende...quote:
Hahaha inderdaadquote:Op maandag 6 april 2009 14:59 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Nou mannen zijn al bang dat je hun take-me-out dates steelt
Wat niet?quote:Op maandag 6 april 2009 15:13 schreef Kluts het volgende:
Doen wat ruig?
Wat niet?quote:
Én lekkerquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 14:59 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
EN HOE ZIT DAT DAN MET FRIETJES ETEN?
Ook nog. Het kan niet op op deze maandag.quote:
Hoe was trouwens de date met Carooltje?quote:
Wanneer had jij daar iets van moeten merken dan?quote:
preciesquote:Op maandag 6 april 2009 15:25 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wanneer had jij daar iets van moeten merken dan?
huhquote:
Wist je dat ADO in ADO-DenHaag staat voor Alles Door Oefeningquote:
Het kwam door Den Haag.quote:
Kluts!quote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kwam door Den Haag.
Maar DH bedoelde ik dus.
quote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kwam door Den Haag.
Maar DH bedoelde ik dus.
Binnenkort Koos werkeloos.quote:
Stiltequote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Hoe was trouwens de date met Carooltje?
Niets nuttigsquote:
Come again?quote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Geef heb nou maar gewoon toequote:Op maandag 6 april 2009 15:37 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Come again?
WHAT?
1 frietje eten per keer in mn agenda hoor
Van jou neem ik niets aan.quote:Op maandag 6 april 2009 15:38 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Geef heb nou maar gewoon toe
Makkelijker![]()
So be it!quote:Op maandag 6 april 2009 15:40 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Van jou neem ik niets aan.Ook geen advies.
het was zbrox nietquote:Op maandag 6 april 2009 15:23 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
My guess would be carool heeft iemand gemeet en nu is het gissen wie het was..quote:Op maandag 6 april 2009 15:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
So be it!
Don't say i didn't warn you
die roddel weet ik dan weer niet..quote:
Als iets niet geil is dan is het wel boodschappen doen, dus grote kans dat het overgaat zou je denkenquote:Op maandag 6 april 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Mijn trapleuning zit weer vast
Minder kans op ongelukken.
Enik ben geil.
Alleen heb ik er niets aan, dat is best vervelend.
Zometeen maar boodschappen doen, misschien dat t over gaat
jaja.. komkommers halenquote:Op maandag 6 april 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Enik ben geil.
En wat voor boodschap hebben wij daar aan? Zou zeggen trek zo'n klusjesman terug naar binnen.quote:Op maandag 6 april 2009 15:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
Enik ben geil.
Ja jij!quote:Op maandag 6 april 2009 15:44 schreef zbbrox het volgende:
[..]
My guess would be carool heeft iemand gemeet en nu is het gissen wie het was..
leuke vakkenvullers/winkel personeel ? andere shoppers ? mogelijkheden zatquote:Op maandag 6 april 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als iets niet geil is dan is het wel boodschappen doen, dus grote kans dat het overgaat zou je denken
quote:Op maandag 6 april 2009 15:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Het kwam door Den Haag.
Maar DH bedoelde ik dus.
Oké, dat moet ik dan wel weer toegeven, maar ik zie doorgaans weinig lekkers in de supermarktquote:Op maandag 6 april 2009 15:49 schreef mrbox het volgende:
[..]
leuke vakkenvullers/winkel personeel ? andere shoppers ? mogelijkheden zat
Gelukkig kan jíj er wel om lachen.quote:
Dat is mn punt iddquote:Op maandag 6 april 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als iets niet geil is dan is het wel boodschappen doen, dus grote kans dat het overgaat zou je denken
quote:
en dat moet ik dan weer toegevenquote:Op maandag 6 april 2009 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, dat moet ik dan wel weer toegeven, maar ik zie doorgaans weinig lekkers in de supermarkt
Chocoladequote:Op maandag 6 april 2009 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oké, dat moet ik dan wel weer toegeven, maar ik zie doorgaans weinig lekkers in de supermarkt
nou dan kijk je niet goed.quote:Op maandag 6 april 2009 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik doelde op mensenquote:
Ze worden er steeds jonger hèquote:Op maandag 6 april 2009 15:53 schreef mrbox het volgende:
[..]
en dat moet ik dan weer toegevenzeker nu dat ik wat ouder ben..
quote:Op maandag 6 april 2009 15:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, ik doelde op mensenWat dat betreft ligt er genoeg lekkers
![]()
[..]
Ze worden er steeds jonger hè
wat doe je dan in de rij bij de kassa ?quote:
Oow ik wel, maar meer dan pukkelige jongetjes zie ik daar niet..quote:
Dan heb ik nog echt een lomp verhaalquote:Op maandag 6 april 2009 15:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Nja, zolang er voor ons mannen maar wat te zien is.quote:Op maandag 6 april 2009 15:59 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ik wel, maar meer dan pukkelige jongetjes zie ik daar niet..
EH ja hallo.. wat anders?quote:
maakte ik maar eens zoiets meequote:Op maandag 6 april 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan heb ik nog echt een lomp verhaal![]()
Ik was laatst even boodschappen doen met de vriend van mijn zussie.
Toen wilde ik afrekenen bij de kassa, en zoals gewoonlijk kies ik dan de leukste cassiere uit (hoelang de rij ook is)
Maar haar naam bordje wat op haar borst hing, hing schuin naar beneden
Dus ik zei zo tegen mijn zwager "Ik kan niet zien hoe ze heet"
Ze dacht dat ik het tegen haar had, dus ze zegt heel verlegen "Wat zei je? "
Maar ik dacht, ik kijk wel op haar bordje, dus buk een beetje en hou me hoofd schuin...
Nja, die zwager rekende af en liepen vervolgens naar buiten, en hij vroeg "Wat zat je nou naar haar tieten te staren? "
En ik had dus echt niet door dat het zo overkwam
Onze kwaliteiten worden gemixtquote:
Ik zit er as we speak een te eten.quote:
c1000 oirschot heeft alleen oude vrouwtjes achter de kassa... en 1 is altijd strontchaggoquote:Op maandag 6 april 2009 15:59 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dan heb ik nog echt een lomp verhaal![]()
Ik was laatst even boodschappen doen met de vriend van mijn zussie.
Toen wilde ik afrekenen bij de kassa, en zoals gewoonlijk kies ik dan de leukste cassiere uit (hoelang de rij ook is)
Maar haar naam bordje wat op haar borst hing, hing schuin naar beneden
Dus ik zei zo tegen mijn zwager "Ik kan niet zien hoe ze heet"
Ze dacht dat ik het tegen haar had, dus ze zegt heel verlegen "Wat zei je? "
Maar ik dacht, ik kijk wel op haar bordje, dus buk een beetje en hou me hoofd schuin...
Nja, die zwager rekende af en liepen vervolgens naar buiten, en hij vroeg "Wat zat je nou naar haar tieten te staren? "
En ik had dus echt niet door dat het zo overkwam
Lekker hoorquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hier bij de Deen meestal jongere meisjesquote:Op maandag 6 april 2009 16:03 schreef zbbrox het volgende:
[..]
c1000 oirschot heeft alleen oude vrouwtjes achter de kassa... en 1 is altijd strontchaggo
Nee hoorquote:Op maandag 6 april 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hier bij de Deen meestal jongere meisjes
Maar Deen zit volgens mij alleen in Noord-Holland
Klopt..quote:Op maandag 6 april 2009 16:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hier bij de Deen meestal jongere meisjes
Maar Deen zit volgens mij alleen in Noord-Holland
quote:
was wel ongepland aant daten vrijdag, maar niet met caroolquote:Op maandag 6 april 2009 16:10 schreef Cuegirllie het volgende:
Maar Rival.. hoe was de date met Carool??
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Just come back if you even wanna try it again, but I told you once, you son of a bitch, I'm the best there's ever been !!
Ik wilde haar naam weten, omdat ze aan het glimlachen en knipogen naar me wasquote:Op maandag 6 april 2009 16:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
Als je in een supermarkt naar de tetten van een cassiere moet gluren dan wordt het tijd voor een vriendinneke, me dunkt!
quote:Op maandag 6 april 2009 16:13 schreef KudFokker het volgende:
hahaha
Hoe heet de gulle broer van Peter R. de Vries ?Jij luistert radio VeronicaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Cue, het komkommermeisje!
Het moet niet mooi zijn, het moet functioneel zijn!
Verliefdheid is een uitvinding voor mensen zonder geld zodat ze gratis seks kunnen hebben..
Ze had ws een vuiltje in dr oogquote:Op maandag 6 april 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wilde haar naam weten, omdat ze aan het glimlachen en knipogen naar me was
Glimlachen naar klanten is soort van verplicht! En misschien had ze last van droge lenzenquote:Op maandag 6 april 2009 16:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik wilde haar naam weten, omdat ze aan het glimlachen en knipogen naar me was
En omdat ze verlegen was, ging ze automatisch glimlachenquote:Op maandag 6 april 2009 16:15 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ze had ws een vuiltje in dr oog
quote:
Ik lach ook altijd als ik wat zenuwachtig ben, klinkt aannemelijkquote:Op maandag 6 april 2009 16:16 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
En omdat ze verlegen was, ging ze automatisch glimlachen
Ik zie dat verschil echt wel hoor...quote:Op maandag 6 april 2009 16:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Glimlachen naar klanten is soort van verplicht! En misschien had ze last van droge lenzen
En welk meiske voelt zich nou niet ongemakkelijk en zenuwachtig als er een of andere enge gast naar dr borsten loopt te turen?quote:Op maandag 6 april 2009 16:17 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik lach ook altijd als ik wat zenuwachtig ben, klinkt aannemelijk
Kom eens van die billy af en ga er gewoon niet op in.quote:Op maandag 6 april 2009 16:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zie dat verschil echt wel hoor...
Giegelend praten, blozen wanneer ik terug knipoogde...
Eng ben ik niet, en ik deed dat pas daarnaquote:Op maandag 6 april 2009 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En welk meiske voelt zich nou niet ongemakkelijk en zenuwachtig als er een of andere enge gast naar dr borsten loopt te turen?
quote:Op maandag 6 april 2009 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
En welk meiske voelt zich nou niet ongemakkelijk en zenuwachtig als er een of andere enge gast naar dr borsten loopt te turen?
Sorry, ik krijg honger door jou dinner-plans, daarom dat gehap...quote:Op maandag 6 april 2009 16:19 schreef Kluts het volgende:
[..]
Kom eens van die billy af en ga er gewoon niet op in.
Ja, jij kent de tekenen... Jij hebt sjans met de hele wereld gastquote:Op maandag 6 april 2009 16:18 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik zie dat verschil echt wel hoor...
Giegelend praten, blozen wanneer ik terug knipoogde...
quote:Op maandag 6 april 2009 16:18 schreef De_Kardinaal het volgende:
Dus ook met die triljarden mannen die er op lopenquote:Op maandag 6 april 2009 16:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ja, jij kent de tekenen... Jij hebt sjans met de hele wereld gast!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |