Florent zal lastig worden want die is volgens mij over 2 maand wegquote:Op maandag 6 april 2009 17:55 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Die had ik ook in gedachten.
Nu nog Kees Toering en Florent Luijckx overtuigen.
quote:Op maandag 6 april 2009 17:50 schreef MarijeH het volgende:
![]()
HEt theoretische gedeelte van mijn opleiding is afgerondGeen extra herkansingen
Nu nog stage en dan ben ik klaar. En volgens schooljaar hbo bedrijfseconomie
Dit schooljaar heeft er wel voor gezorgd dat ik volleybal meer volg maar dat geheel terzijde.
Ik vind Bohemian Rhapsody leuk, maar ik wil een keer iets anders op nummer één.quote:
Queen stond toch helemaal niet op #1 in de TopSR? Daar stond een echte artiest volgens mijquote:Op maandag 6 april 2009 18:12 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Ik vind Bohemian Rhapsody leuk, maar ik wil een keer iets anders op nummer één.
En niet Boudewijn de Groot zeggen.
Jordy van Loon inderdaad. Daar had Marco borsato moeten staan met zijn nummer: dochters. HEbben jullie zijn dvd al gezien?? Ik vond het een hele mooie dvd.quote:Op maandag 6 april 2009 18:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Queen stond toch helemaal niet op #1 in de TopSR? Daar stond een echte artiest volgens mij
quote:Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Jimbo het volgende:
ik zit vanavond weer bij de opnames van ons allerste budget tv![]()
![]()
Succes. Dat is toch leuk?quote:Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Jimbo het volgende:
![]()
Nee, maar die stond negen van de tien keren op nummer 1 in de Top2000. Daar moet verandering in komen.quote:Op maandag 6 april 2009 18:19 schreef TheZapster het volgende:
[..]
Queen stond toch helemaal niet op #1 in de TopSR? Daar stond een echte artiest volgens mij
Bestaat dat programma nog?quote:Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Jimbo het volgende:
![]()
Whehehe, ben jij de enige die nog in het publiek wil zitten?quote:Op maandag 6 april 2009 18:21 schreef Jimbo het volgende:
![]()
Huh, is dat de nieuwe single? Dat ding werd midden vorig jaar al grijs gedraaid op KinkFM!quote:Op maandag 6 april 2009 17:51 schreef TheZapster het volgende:
Benieuwd of de nieuwe Pendulum ooit 3FM gaat halen.Hij heeft beter werk afgeleverd maar ik vind de nieuwe single toch wel erg te pruimen![]()
Oh ja, dat begint er ook aan te komen.quote:Op maandag 6 april 2009 19:05 schreef Feivel1 het volgende:
Druk bezig met liedjes uitzoeken voor Koninginnedag. Dan heb ik nog een week om ze in de juiste volgorde te zetten.
Ja. Ik doe met Koninginnedag 5 uur lang techniek (Achter elkaar door!) voor de lokale omroepquote:Op maandag 6 april 2009 19:06 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Oh ja, dat begint er ook aan te komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |