Tsssk, toon ik een keer interesse....quote:
Watvoor antwoord had je dan verwacht?quote:Op maandag 6 april 2009 11:30 schreef hilliebillie het volgende:
ts weet eigen postcode wel, die klopte dan ook op de bon en lijkt nog niet eens op de postcode van schipholrijk..![]()
En ik weet dat het niet helpt om boos te worden op een helpdeskmedewerker maar met dat soort antwoorden kan ik me op een gegeven moment moeilijk meer beheersen..
geen BCC meer voor mij hierna (mediamarkt was al afgevallen..)
Scherpquote:Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef Dennis101 het volgende:
Ik neem aan dat je een bevestiging heb gehad? Heb je daar in gekeken op welke plaatsnaam/postcode dit stond?
no way een samsung.. maar verder heb je wel gelijk dat het een schijtwinkel is, daar ben ik nu wel achterquote:Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef wise het volgende:
BCCDaar ga je al de fout in. WAT EEN SCHIJTWINKEL
ts is trots op zijn 82cm samsung tv die in de aanbieding stond voor 499. En dan gaan patsen van. kijk mij een dure grote tv hebben.
Zijn er nog goede winkels dan? Bedoel iedere winkel heeft zo zijn kuren.quote:Op maandag 6 april 2009 11:51 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
no way een samsung.. maar verder heb je wel gelijk dat het een schijtwinkel is, daar ben ik nu wel achter
Alleen een postcode? Meestal staat daar ook de straatnaam en nummer in, dat moet dan daar toch ook al fout hebben gestaan?quote:Op maandag 6 april 2009 11:50 schreef hilliebillie het volgende:
yep heb een bevestigingsmail gehad en heb natuurlijk m'n gegeven gecontroleerd en de postcode die daar in staat die klopt gewoon
@ dragorius: staat ie mooi bij jou in de huiskamer of heb je niet kunnen winnen en heeft je collega hem mee?
- Ik zeg nergens dat het normaal is dat je tv niet wordt bezorgd.quote:Op maandag 6 april 2009 11:50 schreef hilliebillie het volgende:
yep heb een bevestigingsmail gehad en heb natuurlijk m'n gegeven gecontroleerd en de postcode die daar in staat die klopt gewoon
ennuh volgens mij ben ik best netjes gebleven hoor, dat ik innerlijk kook dat komt er wel een beetje uit, maar het is niet zo dat ik ben gaan roepen of schelden, vraag alleen naar een verklaring en die had ik toch graag wel gehad ja, maargoed zoals ik hier lees is het voor sommige vanzelfsprekend dat gegevens verkeerd worden gekoppeld en dus geen bestelling ontvangen waarschijnlijk zullen ze het daarom dan wel niet zo nauw nemen met die gegeven want voor de meeste mensen maakt het toch niets uit dat ze hun bestelling niet onvangen en die ene die dat wel doet nemen we dan maar voor lief
(heb ik ook meteen m'n verklaring voor m'n vraag)
@ dragorius: staat ie mooi bij jou in de huiskamer of heb je niet kunnen winnen en heeft je collega hem mee?
Inderdaad, het is natuurlijk heel vervelend en ik zou ook absoluut niet blij zijn, maar die telefoniste kan er al helemaal niets aan doen. Sowieso gaat er niets sneller als je boos gaat worden en daarnaast foutjes kunnen gemaakt worden, beetje vreemd om dan gelijk een hele winkel af te schrijven.quote:Op maandag 6 april 2009 11:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
- Ik zeg nergens dat het normaal is dat je tv niet wordt bezorgd.
- Jij zegt zelf dat je bozer en bozer wordt, en je blijft zelf met dezelfde vraag aan komen waarop de telefoniste simpelweg geen beter antwoord kan geven. Als jij aan mij een vraag stelt en ik heb er geen antwoord op, dan is het niet logisch om te denken dat ik het wel weet wanneer je het nog een keer stelt. Ook niet de 3e, 4e of 5e keer.
- Wat ik dus niet begrijp is waarom je een winkel afschrijft wanneer er een foutje in de bezorging is. Dit kan gewoon gebeuren.
Ik vind echt dat je wat overtrokken reageert. Een foutje is menselijk, en op deze manier boos worden haalt vrij weinig uit.
Je bent dus goed geholpen maar vindt het verder wel een 'schijtwinkel'?quote:Op maandag 6 april 2009 12:01 schreef hilliebillie het volgende:
postcode en huisnummer stond er (en naam, telefoonnummer en emailadres) maar heb tijdens het registreren m'n volledige adresgegevens in moeten vullen (en die kloppen heb ik net nog nagekeken op de site) en tijdens de bestelling alleen postcode, huisnummer, emailadres en telefoonnummer (en die kloppen natuurlijk ook allemaal)
Dat we hem op de site van BCC besteld hebben komt doordat ze hem in de winkel niet op voorraad hadden, hebben daar wel de 47" van dat model zien staan maar die vonden we wat te groot. Toen hebben we besloten hem dan via internet bij BCC te bestellen (omdat we in de winkel wel goed geholpen waren) en dat we hem bij het filiaal in eindhoven op konden halen. Maar toen zagen we de optie thuisbezorgen en dat leek ons ook wel gemakkelijk omdat we er anders toch weer speciaal voor op en neer zouden moeten en parkeren bij dat filiaal ook niet erg gemakkelijk is. Dus zodoende eigenlijk
Ik zeg inderdaad dat ik bozer en bozer wordt maar ik zeg nergens dat ik dat zo uit tegen de telefoniste en daar ben ik ook vriendelijk tegen gebleven (misschien een KLEINE intonatie die ik niet meer kon onderdrukken) en als de telefoniste zegt dat ze uit gaat zoeken hoe het komt, dan vraag ik daarna aan haar wat de reden is waarop ze aangeeft dat ze dat even gaat uitzoeken, wanneer ze terug belt vraag ik of ze de reden al weet en dat weet ze niet. logisch dat ik er naar vraag aangezien ze zelf aangeeft het na te gaan kijken en er zelf niet over begint.. Vond het een beetje jammerlijk maar ach er gebeuren wel ergere dingen daar ben ik me ook van bewust moest gewoon ff m'n verhaal kwijt aangezien ik niet een geheel bevredigend antwoord gekregen had en daardoor dus even een momentje wat minder vrolijk was..quote:Op maandag 6 april 2009 11:57 schreef Trannellius het volgende:
[..]
- Ik zeg nergens dat het normaal is dat je tv niet wordt bezorgd.
- Jij zegt zelf dat je bozer en bozer wordt, en je blijft zelf met dezelfde vraag aan komen waarop de telefoniste simpelweg geen beter antwoord kan geven. Als jij aan mij een vraag stelt en ik heb er geen antwoord op, dan is het niet logisch om te denken dat ik het wel weet wanneer je het nog een keer stelt. Ook niet de 3e, 4e of 5e keer.
- Wat ik dus niet begrijp is waarom je een winkel afschrijft wanneer er een foutje in de bezorging is. Dit kan gewoon gebeuren.
Ik vind echt dat je wat overtrokken reageert. Een foutje is menselijk, en op deze manier boos worden haalt vrij weinig uit.
ben in de winkel wel goed geholpen maar deze ervaring drukt wel een negatieve stempel op het geheel ja, en denk dat ik daarom de volgende keer voor een andere winkel zal kiezen.quote:Op maandag 6 april 2009 12:05 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Je bent dus goed geholpen maar vindt het verder wel een 'schijtwinkel'?
Maar vertel mij eens, waar denk jij een winkel te vinden die het altijd 100% goed doet? Ik heb nu al bij zoveel elektronica zaken wat gekocht en er is (bijna) altijd wel wat, of het personeel is onbekwaam/onbeschoft, de bezorging niet op tijd, niet gebeld worden als je bestelling klaar ligt om opgehaald te worden en ga zo nog maar even door.quote:Op maandag 6 april 2009 12:09 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
ben in de winkel wel goed geholpen maar deze ervaring drukt wel een negatieve stempel op het geheel ja, en denk dat ik daarom de volgende keer voor een andere winkel zal kiezen.
Misschien dat het een volgende keer best goed zal gaan maar misschien ook niet. Maar ik weet niet of ik het risico wel wil lopen dat het bij de zelfde winkel weer mis loopt..
dat weet ik niet maar daar ga ik tegen de tijd dat ik weer iets nodig heb wel naar op zoek, en misschien gaat het wel weer mis en misschien gaat het bij BCC volgende keer wel goed, maar op dit moment zie ik het niet zo zitten om bij BCC weer iets te bestellen als je dat misschien begrijpt (en anders, tja..)quote:Op maandag 6 april 2009 12:11 schreef Dennis101 het volgende:
[..]
Maar vertel mij eens, waar denk jij een winkel te vinden die het altijd 100% goed doet? Ik heb nu al bij zoveel elektronica zaken wat gekocht en er is (bijna) altijd wel wat, of het personeel is onbekwaam/onbeschoft, de bezorging niet op tijd, niet gebeld worden als je bestelling klaar ligt om opgehaald te worden en ga zo nog maar even door.
Als jij maar begrijpt dat een winkel die altijd alles goed doet een utopie isquote:Op maandag 6 april 2009 12:18 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
dat weet ik niet maar daar ga ik tegen de tijd dat ik weer iets nodig heb wel naar op zoek, en misschien gaat het wel weer mis en misschien gaat het bij BCC volgende keer wel goed, maar op dit moment zie ik het niet zo zitten om bij BCC weer iets te bestellen als je dat misschien begrijpt (en anders, tja..)
quote:Op maandag 6 april 2009 11:50 schreef hilliebillie het volgende:
De helpdeskmedewerker heeft met beloofd van wel dus we blijven hoop houden, maar zaterdag dan maar even afwachtenquote:Op maandag 6 april 2009 12:22 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Gelukkig wordt ie alsnog bezorgd bij jullie toch?
Leuk dat een helpdeskmedewerker dat belooft, die kan natuurlijk helemaal niks belovenquote:Op maandag 6 april 2009 12:29 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
De helpdeskmedewerker heeft met beloofd van wel dus we blijven hoop houden, maar zaterdag dan maar even afwachten
daarom.. dat hoop ik ookquote:Op maandag 6 april 2009 12:35 schreef Brentmeister het volgende:
[..]
Leuk dat een helpdeskmedewerker dat belooft, die kan natuurlijk helemaal niks belovenIk hoop wel voor je dat je em zsm krijgt.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |