abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_67753734
Ruim een week geleden op de website van BCC een tv besteld. Deze hadden ze in de winkel helaas niet op voorraad dus vandaar besteld. ales ingevuld, bezorgdatum uitgekozen en m'n gegevens ingevuld.

De tv zou zaterdag bezorgd worden, dus ikke vrijdag kijken hoe laat en zag tot mijn blijdschap dat dit was tussen 8.30 en 10.30 zodat mijn vriend die dag nog mooi de tijd had om alles netjes aan te sluiten.

Maarrrr..... mooi niets te zien om 10.30, maar goed het kan iets uitlopen natuurlijk, maar op een gegeven moment toch maar proberen te bellen naar hun service nummer (die alleen van maandag t/m vrijdag te bereiken is en we dus nog van niets wisten) . Toch maar verder wachten want ja je weet maar nooit of ze nog komen. Ook al zouden ze bellen wanneer het iets vertraagd zou zijn ofzo.. maar mooi geen telefoontje gehad, niemand geweest en wij niet blij want mijn vriend had vrij genomen van z'n werk (eigenlijk alleen 's ochtends maar toen niemand geweest was ook maar 's middags) en hij kon niet mee naar de verjaardag van mijn petekindje (ook erg jammer). En dan konden we ook nog niet eens genieten van onze nieuwe aanwinst..

Dus ikke vandaag bellen naar het service nummer (op internet gelukkig wel een nummer gevonden dat geen 10ct per minuut kost). eerste keer bellen wordt ik in de wacht gezet voor bijna 5 minuten en toen ik weer iemand aan de lijn kreeg verbrak deze de verbinding omdat ik niet te horen was Dus ikke maar weer terug bellen, krijg ik een andere medewerkster aan de lijn die dus ook weer alles uit moest zoeken wat weer enige tijd in beslag nam en waarna ze weer de zelfde vraag stelde en ze weer het zelfde uit ging zoeken (nogmaals ) maar toen had ze dan tocht het antwoord:

BCC: Op de bon staat bij plaatsnaam Schiphol-rijk
Ikke: Hoe kan dat dan want ik heb mijn postcode enzo ingevuld en de rest zou door het systeem worden ingevuld en mijn postcode komt overeen met mijn adres en niet met een adres in schiphol-rijk
BCC: dat weet ik niet maar het staat er toch echt
Ikke: Maar hoe kan dat dan en hadden ze niet even kunnen bellen
BCC: tja dat weet ik niet maar dan wordt het pakket in een andere route opgenomen en komen ze niet langs u, maar ze hadden inderdaad wel even mogen bellen

--en nog even zo verder waarbij ik steeds bozer en bozer werd omdat er zo'n domme fout gemaakt was en ik niet fatsoenlijk antwoord kreeg--

BCC: ik ga het even voor u uitzoeken en bel u zo terug
ikke: ok

half uur later wordt ik terug gebeld:

BCC: ik weet niet hoe het kan dat er schiphol-rijk staat maar het is nu eenmaal zo (volgens mij ging ze dat uitzoeken waarna ik terug gebeld zou worden)
Ikke: uh ja ik snap dat natuurlijk ook niet
BCC: Maar kan ik met u een nieuwe afspraak maken
Ikke: alleen als u beloofd dat het dan wel goed zal gaan

Nou dat zou ze dus, nogmaals adresgegevens doorgegeven en een nieuwe afspraak gemaakt

Klacht (ookwel samenvatting):
- BCC die zelf plaatsnamen gaat bedenken bij een bestelling
- BCC die niet leverd op afgesproken tijd
- Helpdesk die niet te bereiken is op zaterdag
- Helpdesk medewerkers die iets opzoeken en dan verbinding verbreken of nog geen antwoord weten
- Ik moet nog een week wachten op m'n tv

een klachtenbrief gaan ze uiteraard nog tegemoet zien..
beetje lang verhaal maar ik moest het even kwijt
pi_67753831
een fout is menselijk
agenda 5 mei reis nassau 3 oktober malediven 23 augustus tv afstoffen 7 augustus dodge ophalen
[..]
  maandag 6 april 2009 @ 11:27:15 #3
235552 Mr.Houdoe
Officiële Timur-fanboy
pi_67753838
TS weet d'r eigen postcode niet
  maandag 6 april 2009 @ 11:27:24 #4
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_67753841
BCC
pi_67753846
Jij denkt serieus dat een telefoniste een goede verklaring heeft voor het ontbreken van de juiste plaatsnaam? Zij zegt ook maar wat er staat hoor, boos worden op haar heeft vrij weinig nut.

Dat ze wel even hadden kunnen bellen zaterdag is inderdaad een terechte klacht, de rest valt gewoon onder een foutje is menselijk en jij die op de verkeerde persoon boos wordt.
Hoera! Weer een kuttopic!
  maandag 6 april 2009 @ 11:27:55 #6
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_67753852
Every day high pricing. LOWWWWW service!
  maandag 6 april 2009 @ 11:29:13 #7
130154 BarraCupraCuda
yeah im talking to you!
pi_67753890
Ik word altijd op tijd door mijn pooier afgeleverd trut!
je zal wel de verkeerde postcode hebben in gevuld!

mij de schuld geven he!
Death is lighter than a feather, duty heavier than a mountain.
The only easy day is yesterday
stay frosty
pi_67753942
ts weet eigen postcode wel, die klopte dan ook op de bon en lijkt nog niet eens op de postcode van schipholrijk..

En ik weet dat het niet helpt om boos te worden op een helpdeskmedewerker maar met dat soort antwoorden kan ik me op een gegeven moment moeilijk meer beheersen..

geen BCC meer voor mij hierna (mediamarkt was al afgevallen..)
pi_67753959
Wat voor TV is het?
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_67754043
Die klachtenbrief kan je wel kort houden, 'http://forum.fok.nl/topic/1276078' is voldoende
Standin' around, looking cool and shit, I want y'all motherfuckers to jump the fuck up!
pi_67754052
zon platte met een lening van becam natuurlijk
pi_67754089
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:31 schreef Dragorius het volgende:
Wat voor TV is het?
maakt dat iets uit in deze?
  Moderator maandag 6 april 2009 @ 11:37:31 #13
39093 crew  jitzzzze
Banaan in je oor
pi_67754142
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:35 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

maakt dat iets uit in deze?
Tsssk, toon ik een keer interesse....
We hadden na de route Schiphol-Rijk namelijk nog een TV over, vandaar.
The Rated-R Era ... A Decade of Decadence
Mr. Prolapse 2009
pi_67754211
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:30 schreef hilliebillie het volgende:
ts weet eigen postcode wel, die klopte dan ook op de bon en lijkt nog niet eens op de postcode van schipholrijk..

En ik weet dat het niet helpt om boos te worden op een helpdeskmedewerker maar met dat soort antwoorden kan ik me op een gegeven moment moeilijk meer beheersen..

geen BCC meer voor mij hierna (mediamarkt was al afgevallen..)
Watvoor antwoord had je dan verwacht?
- Mijn excuses mevrouw. Ik weet dat de woonplaats door onze stagiair is opgezocht en hij heeft daarbij een onvergevelijke fout gemaakt. Hij krijgt meteen een negatieve aantekening voor zijn eindbeoordeling en wij zullen hemel en aarde bewegen om de tv vandaag te bezorgen.
- Mijn excuses mevrouw. Ik weet zeker dat de programmeur van ons systeem een bug in de software heeft gemaakt, die alle bestellingen naar uw adres naar Schiphol verstuurt.
- Mijn excuses mevrouw. De postcodestabel van ons systeem bevat verkeerde gegevens, wij gaan het a la minute aanpassen.

Nee, de telefoniste vertelt netjes dat zij het niet weet hoe het kan, maar geeft wel een oplossing. Waarom wil je per se weten hoe het kan? Zorgt dat ervoor dat je vlotter je tv krijgt? Nee toch?

Als jij wilt dat je netjes behandeld wordt aan de telefoon, dien jij je netjes te gedragen naar de ander toe.
Hoera! Weer een kuttopic!
pi_67754218
Ik neem aan dat je een bevestiging heb gehad? Heb je daar in gekeken op welke plaatsnaam/postcode dit stond?
pi_67754431
Vorige maand een wasmachine besteld bij BCC, prima service, ze waren ruim op tijd en het aansluiten was zo gebeurd. TS heeft gewoon pech gehad...
  maandag 6 april 2009 @ 11:48:06 #18
85962 ioko
I Appear Missing
pi_67754500
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:39 schreef Dennis101 het volgende:
Ik neem aan dat je een bevestiging heb gehad? Heb je daar in gekeken op welke plaatsnaam/postcode dit stond?
Scherp
Coincidence
Makes sense
Only with you
  maandag 6 april 2009 @ 11:49:27 #19
72256 wise
Echoes - KL/B/
pi_67754549
BCC Daar ga je al de fout in. WAT EEN SCHIJTWINKEL

ts is trots op zijn 82cm samsung tv die in de aanbieding stond voor 499. En dan gaan patsen van. kijk mij een dure grote tv hebben.

I had a splitting headache.From which the future's made.
† Ryan Dunn (June 11, 1977 – June 20, 2011)
It's funny. All you have to do is say something nobody understands and they'll do practically anything you want them to.
VIVA LA ASSANGEĦ
pi_67754587
yep heb een bevestigingsmail gehad en heb natuurlijk m'n gegeven gecontroleerd en de postcode die daar in staat die klopt gewoon

ennuh volgens mij ben ik best netjes gebleven hoor, dat ik innerlijk kook dat komt er wel een beetje uit, maar het is niet zo dat ik ben gaan roepen of schelden, vraag alleen naar een verklaring en die had ik toch graag wel gehad ja, maargoed zoals ik hier lees is het voor sommige vanzelfsprekend dat gegevens verkeerd worden gekoppeld en dus geen bestelling ontvangen waarschijnlijk zullen ze het daarom dan wel niet zo nauw nemen met die gegeven want voor de meeste mensen maakt het toch niets uit dat ze hun bestelling niet onvangen en die ene die dat wel doet nemen we dan maar voor lief
(heb ik ook meteen m'n verklaring voor m'n vraag)

@ dragorius: staat ie mooi bij jou in de huiskamer of heb je niet kunnen winnen en heeft je collega hem mee?
pi_67754616
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef wise het volgende:
BCC Daar ga je al de fout in. WAT EEN SCHIJTWINKEL

ts is trots op zijn 82cm samsung tv die in de aanbieding stond voor 499. En dan gaan patsen van. kijk mij een dure grote tv hebben.

no way een samsung.. maar verder heb je wel gelijk dat het een schijtwinkel is, daar ben ik nu wel achter
  maandag 6 april 2009 @ 11:52:11 #22
48075 Timmor
hmm creamy mayonnaise...
pi_67754641
Blijft altijd ellende als je iets verwacht en ze bezorgen het gewoon niet, vooral als je ervoor vrij moet nemen en ze doodleuk zeggen dat ze morgen komen, alsof de vrije dagen uit de lucht komen vallen...
  maandag 6 april 2009 @ 11:53:32 #23
6253 HeatWave
Apex Predator
pi_67754679
Sowieso, waarom bestellen bij BCC, dat je hem in de winkel koopt omdat je hem dan kan zien ok, maar een willkeurkeurige webshop is zo een paar honderd euro goedkoper..
A gentle wave of heat flows over the FOK! forum
Get woke, go broke!
pi_67754707
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:51 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

no way een samsung.. maar verder heb je wel gelijk dat het een schijtwinkel is, daar ben ik nu wel achter
Zijn er nog goede winkels dan? Bedoel iedere winkel heeft zo zijn kuren.
  maandag 6 april 2009 @ 11:54:36 #25
85962 ioko
I Appear Missing
pi_67754719
quote:
Op maandag 6 april 2009 11:50 schreef hilliebillie het volgende:
yep heb een bevestigingsmail gehad en heb natuurlijk m'n gegeven gecontroleerd en de postcode die daar in staat die klopt gewoon

@ dragorius: staat ie mooi bij jou in de huiskamer of heb je niet kunnen winnen en heeft je collega hem mee?
Alleen een postcode? Meestal staat daar ook de straatnaam en nummer in, dat moet dan daar toch ook al fout hebben gestaan?
Coincidence
Makes sense
Only with you
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')