quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
quote:Op maandag 6 april 2009 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Op de scheurkalender van vandaag:
Alleen hij is gelukkig, die het geluk niet aan het geluk te danken heeft
quote:Op maandag 6 april 2009 10:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Niet dat je gelijk hebt, wel dat ik je gelijk moet geven
Dat is juist genieten...quote:Op maandag 6 april 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat zo grappig?
[..]
Misschien moet je eens stoppen met dat scharrelen danEn gewoon genieten van het vrijgezel zijn
Ja ik ga dat maar weer doen en nu wel goed. Ik zal me niet meer op straat begeven, want anders kom ik haar weer tegen straksquote:Op maandag 6 april 2009 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het valt ook niet te snappen. Zoals ik al zei, neem een flinke stap terug en dan kom je misschien wel een stapje dichterbij. Zolang zij van 2 walletjes kan blijven eten, zal ze dat blijven doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Bedenken waar hij heen gaat en of ik er aan zou mogen komen.. En hoe dat kontje bij mijn lakens zouden passenquote:
Als je het scharrelen zat bent, is het geen genieten meerquote:Op maandag 6 april 2009 10:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is juist genieten...
Dat je gewoon elke week een anders kan hebben... (niet dat ik elke week een ander heb hoor)
Maar nu ben ik gewoon toe aan vastigheid, maar ik ga er niet teveel achteraan zitten.
Ik zie wel wat mijn pad kruist, en tot die tijd blijf ik lekker rustig aan doen
Ik heb er ook wat gehad dit weekendquote:Op maandag 6 april 2009 10:14 schreef Rauw. het volgende:
Zei ik vorige week nog dat ik nooit pikante SMSjes kreeg, kan ik dat vandaag al verwerpen
Scharrelen?quote:Op maandag 6 april 2009 10:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hebben we gewoon eindelijk iets gemeen
Dat denk ik ook altijd: Waar gaan die mooie lange benen heen?! Naar huis, als er niets tussenkomtquote:Op maandag 6 april 2009 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Bedenken waar hij heen gaat en of ik er aan zou mogen komen.. En hoe dat kontje bij mijn lakens zouden passen
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 6 april 2009 10:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik ga dat maar weer doen en nu wel goed. Ik zal me niet meer op straat begeven, want anders kom ik haar weer tegen straks
Ik ga eens kijken wat ze doet als ik met een andere meid ben
quote:Op maandag 6 april 2009 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Bedenken waar hij heen gaat en of ik er aan zou mogen komen.. En hoe dat kontje bij mijn lakens zouden passen
Ik ookquote:
Mjah, dat is nooit mijn hobby geweest. Weken achter elkaar dezelfde daarentegen...quote:Op maandag 6 april 2009 10:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is juist genieten...
Dat je gewoon elke week een anders kan hebben...
Ze teased me gewoon, want ze stuurt niets meer terugquote:
Ik mag niet douchen vandaag, mn douche is net geschilderd.quote:Op maandag 6 april 2009 10:30 schreef ThE_ED het volgende:
Mijn kontje gaat maar eens onder de douche, mag ook wel weer.
Daarna lekker brunchen en de stad in. Was draaien doen ik vanavond wel weer.
Ontzettende vrouwquote:Op maandag 6 april 2009 10:29 schreef Tally het volgende:
En hoe dat kontje bij mijn lakens zouden passen
Meestal komen er slechte dingen van, maar is ook niet erg. Dan is het gedoe tenminste overquote:Op maandag 6 april 2009 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
Ja! Probeer dat eens uit!
Ik had vroeger last van de VOC-mentaliteit, overal m'n vlag planten, desnoods maakte ik de oorspronkelijke bewoner afquote:Op maandag 6 april 2009 10:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah, dat is nooit mijn hobby geweest. Weken achter elkaar dezelfde daarentegen....
Ik mis blijkbaar het "kijk eens waar ik mijn vlag nou weer heb geplant"-jagersinstinct.
Onhandig!quote:Op maandag 6 april 2009 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik mag niet douchen vandaag, mn douche is net geschilderd.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |