quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
quote:Op maandag 6 april 2009 10:24 schreef Cuegirllie het volgende:
Op de scheurkalender van vandaag:
Alleen hij is gelukkig, die het geluk niet aan het geluk te danken heeft
quote:Op maandag 6 april 2009 10:25 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Niet dat je gelijk hebt, wel dat ik je gelijk moet geven
Dat is juist genieten...quote:Op maandag 6 april 2009 10:24 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Is dat zo grappig?
[..]
Misschien moet je eens stoppen met dat scharrelen danEn gewoon genieten van het vrijgezel zijn
Ja ik ga dat maar weer doen en nu wel goed. Ik zal me niet meer op straat begeven, want anders kom ik haar weer tegen straksquote:Op maandag 6 april 2009 10:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het valt ook niet te snappen. Zoals ik al zei, neem een flinke stap terug en dan kom je misschien wel een stapje dichterbij. Zolang zij van 2 walletjes kan blijven eten, zal ze dat blijven doen![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.compact en kleverig.
Bedenken waar hij heen gaat en of ik er aan zou mogen komen.. En hoe dat kontje bij mijn lakens zouden passenquote:
Als je het scharrelen zat bent, is het geen genieten meerquote:Op maandag 6 april 2009 10:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is juist genieten...
Dat je gewoon elke week een anders kan hebben... (niet dat ik elke week een ander heb hoor)
Maar nu ben ik gewoon toe aan vastigheid, maar ik ga er niet teveel achteraan zitten.
Ik zie wel wat mijn pad kruist, en tot die tijd blijf ik lekker rustig aan doen
Ik heb er ook wat gehad dit weekendquote:Op maandag 6 april 2009 10:14 schreef Rauw. het volgende:
Zei ik vorige week nog dat ik nooit pikante SMSjes kreeg, kan ik dat vandaag al verwerpen
Scharrelen?quote:Op maandag 6 april 2009 10:24 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hebben we gewoon eindelijk iets gemeen
Dat denk ik ook altijd: Waar gaan die mooie lange benen heen?! Naar huis, als er niets tussenkomtquote:Op maandag 6 april 2009 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Bedenken waar hij heen gaat en of ik er aan zou mogen komen.. En hoe dat kontje bij mijn lakens zouden passen
Overdrijven is ook een vakquote:Op maandag 6 april 2009 10:28 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Ja ik ga dat maar weer doen en nu wel goed. Ik zal me niet meer op straat begeven, want anders kom ik haar weer tegen straks
Ik ga eens kijken wat ze doet als ik met een andere meid ben
quote:Op maandag 6 april 2009 10:29 schreef Tally het volgende:
[..]
Bedenken waar hij heen gaat en of ik er aan zou mogen komen.. En hoe dat kontje bij mijn lakens zouden passen
Ik ookquote:
Mjah, dat is nooit mijn hobby geweest. Weken achter elkaar dezelfde daarentegen...quote:Op maandag 6 april 2009 10:27 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dat is juist genieten...
Dat je gewoon elke week een anders kan hebben...
Ze teased me gewoon, want ze stuurt niets meer terugquote:
Ik mag niet douchen vandaag, mn douche is net geschilderd.quote:Op maandag 6 april 2009 10:30 schreef ThE_ED het volgende:
Mijn kontje gaat maar eens onder de douche, mag ook wel weer.
Daarna lekker brunchen en de stad in. Was draaien doen ik vanavond wel weer.
Ontzettende vrouwquote:Op maandag 6 april 2009 10:29 schreef Tally het volgende:
En hoe dat kontje bij mijn lakens zouden passen
Meestal komen er slechte dingen van, maar is ook niet erg. Dan is het gedoe tenminste overquote:Op maandag 6 april 2009 10:31 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Overdrijven is ook een vak![]()
Ja! Probeer dat eens uit!
Ik had vroeger last van de VOC-mentaliteit, overal m'n vlag planten, desnoods maakte ik de oorspronkelijke bewoner afquote:Op maandag 6 april 2009 10:31 schreef Litpho het volgende:
[..]
Mjah, dat is nooit mijn hobby geweest. Weken achter elkaar dezelfde daarentegen....
Ik mis blijkbaar het "kijk eens waar ik mijn vlag nou weer heb geplant"-jagersinstinct.
Onhandig!quote:Op maandag 6 april 2009 10:32 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik mag niet douchen vandaag, mn douche is net geschilderd.
De slet..quote:Op maandag 6 april 2009 10:31 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ze teased me gewoon, want ze stuurt niets meer terug
Hij noemt me vrouwquote:
Die heb ik zelf ook nog wel, waar is je douche?quote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Onhandig!
Maarja moet ook gebeuren.
Ik heb nog wel een extra handdoek
Njah, veel dames snappen niet dat het voor mij alleen scharrelen is, en ik dus geen vaste relatie wil opbouwen omdat ik ze simpelweg niet leuk genoeg vind...quote:Op maandag 6 april 2009 10:30 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Als je het scharrelen zat bent, is het geen genieten meerGenieten kan én moet ook alleen kunnen
Rotterdamquote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook nog wel, waar is je douche?
Precies!quote:Op maandag 6 april 2009 10:32 schreef JonKeL het volgende:
[..]
Meestal komen er slechte dingen van, maar is ook niet erg. Dan is het gedoe tenminste over
Chick!quote:
Ik heb een douche met massage stralen en sauna functiequote:Op maandag 6 april 2009 10:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Die heb ik zelf ook nog wel, waar is je douche?
Hoi!quote:
Ja maar jij was bij je ventquote:
Je was weer tot lekker laat online zag ikquote:Op maandag 6 april 2009 10:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hoi!
Damn, ik ben gaar
Terwijl ik echt wel mijn uurtjes slaap heb gehad, haha. Zo maar even douchen
Wat maakt het nou uit hoe hij eruit ziet!quote:Op maandag 6 april 2009 10:36 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Rotterdam
(Het is overigens best een lelijke douche, maar wel erg lekker.)
En waar was jouw douche ook alweer?quote:Op maandag 6 april 2009 10:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb een douche met massage stralen en sauna functie
Ik had het erg vreemd gevonden als hij me SMSjes had gestuurdquote:Op maandag 6 april 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja maar jij was bij je vent![]()
Oow wacht, Tally waarschijnlijk ook.
Ik wil de climax van r verhaaltje ook wetenquote:
Je was te lelijk van dichtbijquote:Op maandag 6 april 2009 10:35 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Njah, veel dames snappen niet dat het voor mij alleen scharrelen is, en ik dus geen vaste relatie wil opbouwen omdat ik ze simpelweg niet leuk genoeg vind...
Ik had toch laatst verteld over dat meisje wat zo mooi was en zo lief naar me lachde ?
Die kwam ik afgelopen zaterdag tegen, dus ik even met haar praten...
Wat een biaaaaaaatch zeg
Ga jij mij nu controleren?quote:Op maandag 6 april 2009 10:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je was weer tot lekker laat online zag ikKun je niet nog even slapen?
![]()
Douchen!
Precies. Door de druk die er op staat is het ding echt geweldig verder. (Vind ik)quote:Op maandag 6 april 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit hoe hij eruit ziet!
Jammer hoorquote:Rotterdam is wel ver weg!
Dan ben ik niet op tijd thuis
De helft van het weekend was ik bij mijn man ja.. En daar kreeg ik ook die smsjes niet vanquote:Op maandag 6 april 2009 10:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja maar jij was bij je vent![]()
Oow wacht, Tally waarschijnlijk ook.
Je (ze) kwam klaar..quote:Op maandag 6 april 2009 10:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wil de climax van r verhaaltje ook weten![]()
zit jij me nu ook al jaloers te maken?quote:Op maandag 6 april 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ga jij mij nu controleren?![]()
Haha.
Mijn wekker stond op 11.00 en ik werd om 10.00 zelf wakker, dus dan heb ik mijn uren meestal wel gemaakt... Ach, komt goed! Als ik onder de douche vandaan kom, dan voel ik mij vast fris, fruitig & wakker
KF-postquote:Op maandag 6 april 2009 10:37 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Ik heb een douche met massage stralen en sauna functie
Ehm... Ik denk niet dat ik jou jaloers kan maken?quote:Op maandag 6 april 2009 10:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
zit jij me nu ook al jaloers te maken?
Je kan douchenquote:Op maandag 6 april 2009 10:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ehm... Ik denk niet dat ik jou jaloers kan maken?
quote:Op maandag 6 april 2009 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
De helft van het weekend was ik bij mijn man ja.. En daar kreeg ik ook die smsjes niet van
[..]
Je (ze) kwam klaar..
Ik kan ook in bad...?quote:
Weet ik veulquote:
Hoornquote:Op maandag 6 april 2009 10:38 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Wat maakt het nou uit hoe hij eruit ziet!
Rotterdam is wel ver weg!
Dan ben ik niet op tijd thuis
[..]
En waar was jouw douche ook alweer?
Haha, jij checkt zelfs of ik wel écht aan het eten benquote:Op maandag 6 april 2009 10:40 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ga jij mij nu controleren?![]()
Haha.
Mijn wekker stond op 11.00 en ik werd om 10.00 zelf wakker, dus dan heb ik mijn uren meestal wel gemaakt... Ach, komt goed! Als ik onder de douche vandaan kom, dan voel ik mij vast fris, fruitig & wakker
Haha, dat is helemaaaál ver reizen voor haarquote:Op maandag 6 april 2009 10:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoorn
40 km ten noorden van Amsterdam...
Heb je nog privacy ook, want ik ben zelf niet thuis
quote:Op maandag 6 april 2009 10:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik wil de climax van r verhaaltje ook weten![]()
[..]
Je was te lelijk van dichtbij
quote:Op maandag 6 april 2009 10:40 schreef Tally het volgende:
[..]
De helft van het weekend was ik bij mijn man ja.. En daar kreeg ik ook die smsjes niet van
Ja, dat is waar, maar dat was even heeeél belangrijk mevrouw! Moet ik vaker doen!quote:Op maandag 6 april 2009 10:44 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, jij checkt zelfs of ik wel écht aan het eten ben![]()
Vast wel, snel douchen dus..
quote:
Dit soort 'KF-typerende' posts zijn inderdaad een begrip aan het wordenquote:
Dat is helemaal erg, jij zat wel dichterbij hequote:
Dat is wel heel ver, kan ik net zo goed teruggaan naar waar ik t weekend wasquote:Op maandag 6 april 2009 10:44 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hoorn
40 km ten noorden van Amsterdam...
Heb je nog privacy ook, want ik ben zelf niet thuis
Dus die lieve lach zat geen lading achterquote:Op maandag 6 april 2009 10:45 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Nee, maar ze was totaal niet interessant...
Ik moest de hele tijd het gesprek op gang houden...
Ze kon ook niet dansen
Tot nu toe wel ja. De andere kant van Brabantquote:Op maandag 6 april 2009 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg, jij zat wel dichterbij he
Het was Lit zn ideequote:Op maandag 6 april 2009 10:45 schreef Bengeltje het volgende:
Een bureau met een glazen blad? Ik ga niet eens meer vragen waarom aangezien JB het topic opende.
quote:Op maandag 6 april 2009 10:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat is helemaal erg, jij zat wel dichterbij he
[..]
Dat is wel heel ver, kan ik net zo goed teruggaan naar waar ik t weekend was
Zien? Als ik van iemand geile smsjes zou krijgen dan zou ik diegene niet gaan zien hoor IRLquote:Op maandag 6 april 2009 10:45 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik vind het flauw, maar misschien moet ik die maar bewaren dan voor de volgende keer als we elkaar zien
Nee inderdaadquote:Op maandag 6 april 2009 10:47 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dus die lieve lach zat geen lading achter
of haarlak aan de onderkantquote:Op maandag 6 april 2009 10:47 schreef Howl het volgende:
Ik vind een bureau met glazen blad erg onpraktisch. Kom je er met je vette vingers aan, blijf je meteen de vingerafdrukken zien.
Het was voor een goed doelquote:Op maandag 6 april 2009 10:47 schreef Howl het volgende:
Ik vind een bureau met glazen blad erg onpraktisch. Kom je er met je vette vingers aan, blijf je meteen de vingerafdrukken zien.
Er zitten hier toch ook mensen dichter in de buurt?quote:Op maandag 6 april 2009 10:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Tot nu toe wel ja. De andere kant van Brabant
Maar die zijn werken / niet in het land denk ik...quote:Op maandag 6 april 2009 10:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Er zitten hier toch ook mensen dichter in de buurt?
Volgens mij is dat gewoon je bedoelingquote:Op maandag 6 april 2009 10:46 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Dit soort 'KF-typerende' posts zijn inderdaad een begrip aan het worden
Straks komt het nog op de Fok!Wiki te staan
dat alleen als ze op komt dagen uiteraardquote:Op maandag 6 april 2009 10:48 schreef Tally het volgende:
[..]
Zien? Als ik van iemand geile smsjes zou krijgen dan zou ik diegene niet gaan zien hoor IRL
Die zou ik gaan voelen
Moet je zorgen dat je geen vette vingers hebt.quote:Op maandag 6 april 2009 10:47 schreef Howl het volgende:
Lit? Met jou?quote:
Goedemorgen!quote:Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef Belsezar het volgende:
Pfff, morgen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en urine af te staan. En dan volgende week weer terug naar de huisarts
En goedemorgen natuurlijk
Goedemorgen!quote:Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef Belsezar het volgende:
Pfff, morgen naar het ziekenhuis om bloed te laten prikken en urine af te staan. En dan volgende week weer terug naar de huisarts
Euj, daar heb je die nep-peugeot weerquote:
quote:Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef Belsezar het volgende:
Dat lijkt me wel een must jaquote:Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef Rauw. het volgende:
[..]
dat alleen als ze op komt dagen uiteraard![]()
quote:Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef Belsezar het volgende:
Hey!quote:Op maandag 6 april 2009 10:51 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Hey.![]()
Liever niet trouwens, nog meer onzin daar.
Mja, anders zou ik de eerste auto zijn die kon typenquote:Op maandag 6 april 2009 10:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Euj, daar heb je die nep-peugeot weer
Je snapte het welquote:Op maandag 6 april 2009 10:53 schreef 907 het volgende:
[..]
Mja, anders zou ik de eerste auto zijn die kon typen
quote:Op maandag 6 april 2009 10:51 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Waar gaan ze je op testen?
quote:
Autoquote:
quote:
quote:
veel dus...quote:Op maandag 6 april 2009 10:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Auto
Rauw
Bengeltjelief!![]()
Ze gaan me testen op bezinking, volledig bloedbeeld, kreatinine, CRP, GGT, ALAT, LDH, cholestrol, TSH en glucose. En dan een urine screening op PH, eiwitten, glucose, ery, leuko en ket.
Mooi kut man, beterschapquote:Op maandag 6 april 2009 10:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Auto
Rauw
Bengeltjelief!![]()
Ze gaan me testen op bezinking, volledig bloedbeeld, kreatinine, CRP, GGT, ALAT, LDH, cholestrol, TSH en glucose. En dan een urine screening op PH, eiwitten, glucose, ery, leuko en ket.
Oke, dat is nogal wat danquote:Op maandag 6 april 2009 10:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Auto
Flink wat kruisje op dat onderzoeksblaadje dus.quote:Op maandag 6 april 2009 10:55 schreef Belsezar het volgende:
[..]
[..]
[..]
Auto
Rauw
Bengeltjelief!![]()
Goedemorgen!quote:Op maandag 6 april 2009 10:59 schreef rival het volgende:
Goedemorgen allemaal!!![]()
Blijft toch het lekkerste moment van de dag, 'S ochtends ff lekker onder de douche wakker worden
het gaat het met jullie?
Sterkte met alle tests!quote:Op maandag 6 april 2009 10:50 schreef Belsezar het volgende:
succes daarmee!quote:Op maandag 6 april 2009 10:55 schreef Belsezar het volgende:
quote:Op maandag 6 april 2009 10:59 schreef rival het volgende:
Blijft toch het lekkerste moment van de dag, 'S ochtends ff lekker onder de douche wakker worden
het gaat het met jullie?
Niet meteen wat? Gaan slapen? Nee dat nooitquote:Op maandag 6 april 2009 11:01 schreef rival het volgende:
[..]
Niet meteen toch?
Ikke ook, slapen is nou eenmaal heerlijk
heerlijk douchenquote:Op maandag 6 april 2009 11:00 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Goedemorgen!
Hier gaat het wel goed, ik ben een beetje brak dus ik ga zo meteen lekker douchen om wakker te worden
Ik had geen tijd meer om te douchenquote:Op maandag 6 april 2009 10:59 schreef rival het volgende:
het gaat het met jullie?
eerst nog even wat tijd voor jezelf hequote:Op maandag 6 april 2009 11:02 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Niet meteen wat? Gaan slapen? Nee dat nooit![]()
bahquote:Op maandag 6 april 2009 11:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik had geen tijd meer om te douchen![]()
Nja, 1 voordeel... Die 2 gasten die bij me zitten hebben nog nooit douchen gehoord vlgens mij1 allergisch voor parfum en 1 die z'n kleren nat in de kast legt als je het mij vraagt
Gadverdamme! Allesquote:Op maandag 6 april 2009 11:03 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik had geen tijd meer om te douchen![]()
Nja, 1 voordeel... Die 2 gasten die bij me zitten hebben nog nooit douchen gehoord vlgens mij1 allergisch voor parfum en 1 die z'n kleren nat in de kast legt als je het mij vraagt
quote:Op maandag 6 april 2009 10:57 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Dacht het niet.![]()
Jou ontmoeten echter.![]()
Tijd voor jezelf is belangrijk!quote:
Al smeer ik de duurste boss op m'n gezicht, mijn geur word altijd overtroffen door een smerige WoW-geurquote:
Ik heb gisteren laat in de middag nog gedouchtquote:
Natuurlijk!quote:Op maandag 6 april 2009 11:00 schreef rival het volgende:
[..]
succes daarmee!
wil je van mij ook een?
Dankjequote:Op maandag 6 april 2009 11:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Sterkte met alle tests!
En hoe was je feestje?
Gadverdamme!! Stinkende mensenquote:Op maandag 6 april 2009 11:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Al smeer ik de duurste boss op m'n gezicht, mijn geur word altijd overtroffen door een smerige WoW-geur![]()
[..]
Ik heb gisteren laat in de middag nog gedoucht
Jammer dat je op je eigen feestje niet helemaal in de stemming was en dan óók nog eens alles onder controle moest houden.. Nou ja, als je maar terugkijkt op een leuke avondquote:Op maandag 6 april 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
Dankje
Was leuk! Ook al was ik niet helemaal in de stemming. Misschien maar beter ook want degene waar ik het samen mee vierde straalbezopen was en ik dus alles in de hand moest houdenMaar dat is prima gelukt
Niet in de stemming?quote:Op maandag 6 april 2009 11:06 schreef Belsezar het volgende:
Was leuk! Ook al was ik niet helemaal in de stemming. Misschien maar beter ook want degene waar ik het samen mee vierde straalbezopen was en ik dus alles in de hand moest houdenMaar dat is prima gelukt
ik ook, maar dan was ik een kwartier te laat op m'n werk geweest. M'n bedje was zo lekker warmquote:Op maandag 6 april 2009 11:06 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Gadverdamme!! Stinkende mensen
Ik heb gisteravond om 10 uur nog gedoucht maar ik móet 's morgens altijd douchen
Als ik vanmorgen niet was gaan douchen dan had ik mijn werk niet eens gehaald met de autoquote:Op maandag 6 april 2009 11:08 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik ook, maar dan was ik een kwartier te laat op m'n werk geweest. M'n bedje was zo lekker warm![]()
Dus even een washandje over het lijf gehaald ipv gedoucht deze keer
19 april huppel ik de hele dag ontzettend brak rond in de sauna..quote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sauna
Ik ga binnenkort maar weer eens bellen om te reserveren denk ik
Dan was je weer in slaap gevallen?quote:Op maandag 6 april 2009 11:10 schreef Tally het volgende:
[..]
Als ik vanmorgen niet was gaan douchen dan had ik mijn werk niet eens gehaald met de auto
Lekker hequote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
19 april huppel ik de hele dag ontzettend brak rond in de sauna..
Ja dat was het zekerquote:Op maandag 6 april 2009 11:07 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jammer dat je op je eigen feestje niet helemaal in de stemming was en dan óók nog eens alles onder controle moest houden.. Nou ja, als je maar terugkijkt op een leuke avond
Babe!quote:
bahquote:Op maandag 6 april 2009 11:05 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Al smeer ik de duurste boss op m'n gezicht, mijn geur word altijd overtroffen door een smerige WoW-geur![]()
[..]
Ik heb gisteren laat in de middag nog gedoucht
Ik kreeg met moeite mijn ogen open.. En realiseerde pas dat ik wakker was toen ik hier op het parkeerterrein stondquote:Op maandag 6 april 2009 11:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Dan was je weer in slaap gevallen?![]()
Ik loop naar m'n werk![]()
Ben nu wel moei trouwens
Het was heerlijk! Lekker buiten geweest, veel bewegenquote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Den_Haag het volgende:
morguh!
Wat was het toch een heerlijk weer gister
Oooooooowh ja hoe kan ik dat nou wetenquote:
Bij mijn fitness gym zit onbeperkt sauna & zonnebankquote:Op maandag 6 april 2009 11:11 schreef JaniesBrownie het volgende:
Sauna
Ik ga binnenkort maar weer eens bellen om te reserveren denk ik
eerst wedstrijd spelen en daarna feestjequote:Op maandag 6 april 2009 11:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Het was heerlijk! Lekker buiten geweest, veel bewegen
Is toch veel te warm om te huppelen in de sauna?quote:Op maandag 6 april 2009 11:12 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
19 april huppel ik de hele dag ontzettend brak rond in de sauna..
Juist niet doe ik lieverquote:
Ja heerlijk! Ik krijg ook allemaal massages enzquote:
Sounds goodquote:Op maandag 6 april 2009 11:14 schreef Den_Haag het volgende:
[..]
eerst wedstrijd spelen en daarna feestje![]()
nu alleen veelnodig
Haha nee hoorquote:Op maandag 6 april 2009 11:14 schreef 907 het volgende:
[..]
Is toch veel te warm om te huppelen in de sauna?
Onschuldigheid past niet bij je Tallyquote:
Via FOK! komt dat ook niet overquote:Op maandag 6 april 2009 11:15 schreef Belsezar het volgende:
[..]
Onschuldigheid past niet bij je Tally
duhquote:Op maandag 6 april 2009 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Juist niet doe ik liever![]()
[..]
Ja heerlijk! Ik krijg ook allemaal massages enz
Sleutelwoord even dikgedrukt.quote:Op maandag 6 april 2009 11:16 schreef Tally het volgende:
IRL kan ik best onschuldig spelen!
met moeitequote:Op maandag 6 april 2009 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Via FOK! komt dat ook niet over
ik weet ook niet meer hoe ik hier ben aangekomenquote:Op maandag 6 april 2009 11:13 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik kreeg met moeite mijn ogen open.. En realiseerde pas dat ik wakker was toen ik hier op het parkeerterrein stond
Bij ons ook, maar mensen bij ons presteerden dat ding altijd op te stoken naar een temperatuur waar je in kan friturenquote:Op maandag 6 april 2009 11:14 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Bij mijn fitness gym zit onbeperkt sauna & zonnebank
Nee hoor, ik hoef niet te wachtenquote:Op maandag 6 april 2009 11:16 schreef rival het volgende:
[..]
duh
moet je daarop wachten tot 19 april? wat lullig
Dat wil ik dus ook eigenlijk...quote:Op maandag 6 april 2009 11:14 schreef Nouk84 het volgende:
Ja heerlijk! Ik krijg ook allemaal massages enz
Aan zelfkennis ontbreekt het niet Lidquote:
Neuh hoorquote:
Jaja, vastquote:Op maandag 6 april 2009 11:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Via FOK! komt dat ook niet over
Vast genoeg met goede aanbiedingenquote:Op maandag 6 april 2009 11:16 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat wil ik dus ook eigenlijk...
Zal maar eens gaan kijken.
quote:Op maandag 6 april 2009 11:20 schreef 907 het volgende:
[..]
* 907 komt dan wel even in de sauna naar Nouk kijken!
* Nouk84 schopt JB richting keukenquote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand die behoefte heeft om mij naar de keuken te schoppen om de afwas tegaan doen?
Dat kroontje zal je zeker goed staan.quote:Op maandag 6 april 2009 11:20 schreef Cuegirllie het volgende:
En ik ben de queen!!
Lief schattig en onschulig!![]()
* zbbrox schopt ook nog even op de andere bilquote:
*duwtje geeft*quote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Iemand die behoefte heeft om mij naar de keuken te schoppen om de afwas tegaan doen?
Welles!!quote:Op maandag 6 april 2009 11:24 schreef JaniesBrownie het volgende:
Cue had het over zichzelf
Maar we weten allemaal dat ze dat niet is, dus tja...
Oow ja heerlijk, vergeet ik telkens! Extra dagje vrijquote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef zbbrox het volgende:
In overig nieuws. Volgende week maandag vrij.2e paasdag
quote:Op maandag 6 april 2009 11:28 schreef automatic_ het volgende:
Wow, jullie gaan snel!
Maar goed; ik ben weer fris, fruitig én wakker
Ik heb dan paasvakantiequote:Op maandag 6 april 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja heerlijk, vergeet ik telkens! Extra dagje vrij
Goed hè!quote:
Misschien. Even kijken wie er komenquote:Op maandag 6 april 2009 11:30 schreef Ripley het volgende:
Wie gaan er eigenlijk allemaal naar die meet?
Ik nietquote:Op maandag 6 april 2009 11:30 schreef Ripley het volgende:
Ik niet, dus het is veilig.quote:Op maandag 6 april 2009 11:30 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien. Even kijken wie er komen
Ja!quote:Op maandag 6 april 2009 11:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja heerlijk, vergeet ik telkens! Extra dagje vrij
De woonboulevard is openquote:Op maandag 6 april 2009 11:32 schreef 907 het volgende:
[..]
Ja!
Alleen het is dan net als een zondag: geen winkel open, helemaal noppes
Dan maar hopen op zonnig weer!
lang weekendquote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef zbbrox het volgende:
Dat vind ik altijd zo lekker aan april/mei. Je hebt dan allerlei "extra" vrije dagenquote:Op maandag 6 april 2009 11:27 schreef zbbrox het volgende:
[..]
bwoh.. niemand wil de eerste zijn, maar ze willen allemaal de laatste zijn ofzoquote:Op maandag 6 april 2009 11:30 schreef Ripley het volgende:
Uhuh. En of het nou de dood, de wederopstanding.. of iets anders was. Vrije dag, all that matters.quote:Op maandag 6 april 2009 11:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat vind ik altijd zo lekker aan april/mei. Je hebt dan allerlei "extra" vrije dagen
Kijk, naar kleding shoppen heb ik echt geen problemen mee.quote:
Betekent dat gelijk dat je vrij bent? altijd, iedereen?quote:
2e paasdag.. volgens mij een nationale feestdagquote:
Waarover was hij aan het zeiken dan?quote:Op maandag 6 april 2009 11:34 schreef Murmeli het volgende:
haaaj daar ben ik weer.
baasje had zowaar het gesprek niet verzet maar was onwijs aan het zeiken. grrrrr.....
bleg dus nu meteen een kutdag
Ik heb er vorige keer per ongeluk Dextrose water overheen gegooidquote:Op maandag 6 april 2009 11:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
ik weet ook niet meer hoe ik hier ben aangekomen![]()
[..]
Bij ons ook, maar mensen bij ons presteerden dat ding altijd op te stoken naar een temperatuur waar je in kan frituren
voor zover ik weet welquote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Betekent dat gelijk dat je vrij bent? altijd, iedereen?
Ik snap dat ook niet...quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef 907 het volgende:
[..]
Kijk, naar kleding shoppen heb ik echt geen problemen mee.Maar als je geen meubels nodig hebt ga je toch ook niet als een gek daarheen, speciaal op die dag, als je weet dat het f*cking druk gaat worden?
* 907 heeft zoiets nog nooit gesnapt ...
Ik wacht ook nog even af tot ik zeker weet wie er gaan.. Lijkt me wel leuk iig. En ligt eraan of en wanneer ik dat weekend moet werken, dat gaat sowieso voorquote:Op maandag 6 april 2009 11:36 schreef Murmeli het volgende:
hmmm gaan er veel niet mee naar de meet?
lijkt mij wel gezellig. als er maar wat leuke mensen bij zijn
Tof toch?quote:Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef KudFokker het volgende:
Ik ga denk ik beginnen bij de landmacht denk ik, als informatie specialist...
Beetje kut alleen dat je dan ook de basis-gevechtstraining van 1 jaar moet volgens
Nee, bedrijf waar ik sinds kort voor werk. Daar zijn de mensen ook maandag aan het werk.quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Betekent dat gelijk dat je vrij bent? altijd, iedereen?
voor de zweedsballetjes natuurlijk !quote:Op maandag 6 april 2009 11:37 schreef 907 het volgende:
[..]
Kijk, naar kleding shoppen heb ik echt geen problemen mee.Maar als je geen meubels nodig hebt ga je toch ook niet als een gek daarheen, speciaal op die dag, als je weet dat het f*cking druk gaat worden?
* 907 heeft zoiets nog nooit gesnapt ...
nja ik ben aan het reintegreren en heb daardoor op woensdag vrij en werk de andere dagen 6 uur. nou vindt ie ineens dat ik maar de woensdagen moet komen werken als ik weer meer uren ga werken en daarna pas naar 7 uur per dag moet. maar ja ik vind die vrije dag wel relaxed, zeker met die komende feestdagenquote:Op maandag 6 april 2009 11:38 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Waarover was hij aan het zeiken dan?
Balen dat het geen leuk gesprek was..
quote:
Als ik het leger in moet dan koop ik mezelf 2 bananen bij de supermarkt om de officier mee te beschieten...quote:
Ja, hahaquote:Op maandag 6 april 2009 11:35 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Uhuh. En of het nou de dood, de wederopstanding.. of iets anders was. Vrije dag, all that matters.
dan moet je ander werk gaan doen....quote:Op maandag 6 april 2009 11:43 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Als ik het leger in moet dan koop ik mezelf 2 bananen bij de supermarkt om de officier mee te beschieten...
Laat ze me maar afkeuren
Daar is zo'n gesprek niet voor hequote:Op maandag 6 april 2009 11:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
Ik wil gewoon ff horen van: joh je bent goed bezig, ik zie dat je er hard voor knokt en volgens mij gaat het helemaal goedkomen met jou!
zoiets....
en vergeet koninginnedag niet en voor de ambtenaren ook nog bevrijdingsdag!!quote:Op maandag 6 april 2009 11:45 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, haha
En dan pinksteren/Hemelvaart
het is inderdaad wel tofquote:
Dat mag best gezegd wordenquote:
Alles beter dan door het politiek falen van de EU en US het veld in te worden gestuurd.quote:
Lastig!quote:Op maandag 6 april 2009 11:45 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik heb vrijdag ook vrij, zit te denken om dan naar de ikea te gaan ofzo, lekker op tijd', anders is het nog druk.
Alleen heb geen vervoer geloof ik
Anders misschien naar de Leen Bakker, das vlakbij, alleen weet ik niet precies hoe ik twee nachtkastjes en twee kledingkasten mee zou moeten krijgen op de fiets...
Haha. Ja Koniginnedag is ook zo'n dagquote:Op maandag 6 april 2009 11:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
en vergeet koninginnedag niet en voor de ambtenaren ook nog bevrijdingsdag!!
(en dat mn baas met zn dikke vingers toch mooi van mn vrije woensdag afblijft dan hoef ik voorlopig niet te werken)
jawel het is een gesprek om de voortgang van mijn reintegratie te bespreken. dus dan is het niet de bedoeling om alleen maar te zeiken. Ik word er niet minder depressievig op als hij alleen loopt te zeiken op me.quote:
Doet het zeker.. Maar zo'n gesprek is voor het weer op rit te krijgen van je normale uren.. Als ze het zouden zeggen is dat alleen mooi mee genomen.. En als je vrije uren lekker vind kan best moet je minder uren gaan werken en dit in je contract opnemen..quote:Op maandag 6 april 2009 11:46 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat mag best gezegd worden
Mijn baas doet dat ook, naast de verbeterpunten en dat doet me echt wel goed.
Ik zou dan het liefst om een uur of 10 gaan, dan is het nog niet drukquote:Op maandag 6 april 2009 11:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lastig!
En 's avonds zijn de winkels ook dicht (vanaf 18.00) i.v.m. goede vrijdag.. Dus misschien is het overdag ook aardig druk
Goede vrijdag is alleen na 18.00 vrijquote:Op maandag 6 april 2009 11:48 schreef Rauw. het volgende:
Ik moet goede vrijdag werken voglens mij.Koninginnedag en de herdenkingsdagen wel vrij
Hier in Breda wel, omdat er dan mensen gaan ontbijtenquote:Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik zou dan het liefst om een uur of 10 gaan, dan is het nog niet druk
Ik ook hoor.. Ik moet Goede Vrijdag ook werken helaas..quote:Op maandag 6 april 2009 11:48 schreef Rauw. het volgende:
Ik moet goede vrijdag werken voglens mij.Koninginnedag en de herdenkingsdagen wel vrij
Het is je werkgever, niet je vader of je therapeutquote:Op maandag 6 april 2009 11:48 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jawel het is een gesprek om de voortgang van mijn reintegratie te bespreken. dus dan is het niet de bedoeling om alleen maar te zeiken. Ik word er niet minder depressievig op als hij alleen loopt te zeiken op me.
maargoed ach misschien moet ik me er niet zoveel van aantrekken, maar ik wil gewoon andere taken dan die ik nu heb. ik vind dit niet leuk, ik wil mn normale werk terug. en dat kan ik ook alleen gelooft hij daar niet in. en dan wil ik dus weten wat hij vindt van wat ik doe. maar daar gaat ie niet zo hard achteraanhij laat mij er tijd insteken ipv da ie dat zelf es doet
Ik kreeg bij mn reïntegratie juist vnl te horen wat er goed ging en wat ze dachten dat ik aan zou kunnen bedenk ik me ineens.quote:Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Doet het zeker.. Maar zo'n gesprek is voor het weer op rit te krijgen van je normale uren.. Als ze het zouden zeggen is dat alleen mooi mee genomen.. En als je vrije uren lekker vind kan best moet je minder uren gaan werken en dit in je contract opnemen..
een taak van de manager is ook om het personeel gemotiveerd te houden en dan moet ie gewoon niet teveel zeuren en wel energie erin steken om te kijken wat diegene goed doet en dat soms ook te zeggen, of om iig aan te geven of je vindt dat de persoon op de goede weg is. Anders heb ik daar geen flauw benul van. En ik vind het prima om straks weer lekker de woensdag te werken maar nu gewoon nog even niet. die vrije dag gebruik ik om even bij te tanken omdat ik dat nu nog even nodig heb. over 2 maanden is het hoe dan ook afgelopen want dan wil ik gewoon weer op mijn volledige werkweek zitten.quote:Op maandag 6 april 2009 11:49 schreef Tally het volgende:
[..]
Doet het zeker.. Maar zo'n gesprek is voor het weer op rit te krijgen van je normale uren.. Als ze het zouden zeggen is dat alleen mooi mee genomen.. En als je vrije uren lekker vind kan best moet je minder uren gaan werken en dit in je contract opnemen..
Helaas dat er managers blijven bestaan die niet zo goed weten hoe ze personeel moeten motiveren. Jammer dat een negatief gevoel aan het gesprek hebt overgehouden.. Misschien kun je dat aan hem voorleggen?quote:Op maandag 6 april 2009 11:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
nja ik ben aan het reintegreren en heb daardoor op woensdag vrij en werk de andere dagen 6 uur. nou vindt ie ineens dat ik maar de woensdagen moet komen werken als ik weer meer uren ga werken en daarna pas naar 7 uur per dag moet. maar ja ik vind die vrije dag wel relaxed, zeker met die komende feestdagen
en ik moet precies gaan bijhouden wat ik doe zodat ze kunnen aangeven wat ik goed of fout doe. terwijl ik gewoon wil dat ze een globaal beeld geven van of ik mn werk wel of niet goed doe.
en er is een soort dingen die ik niet meer mag doen omdat ik vorig jaar dus ziek was geworden en nou wil ie dat ik daar nog wel zeker een half jaar ofzo mee wacht maar dat werk is veel leuker dan de rest van het werk. dus ik word er gewoon een beetje moe van.
maar... ik kan wel de komende tijd lekker veel gaan buitenspelendus dat is wel leuk. maar ja ik heb er gewoon een beetje een zwaar gevoel aan overgehouden aan dat gesprek. ik wil gewoon een beetje positieve feedback ipv altijd maar gezeik. ik wil gewoon ff horen van: joh je bent goed bezig, ik zie dat je er hard voor knokt en volgens mij gaat het helemaal goedkomen met jou!
zoiets....
hahah nee dat klopt. maar motiveren is wat anders dan iemands therapeut zijn hequote:Op maandag 6 april 2009 11:51 schreef Ripley het volgende:
[..]
Het is je werkgever, niet je vader of je therapeut
Het is vaak ook de manier waarop het gebracht word maar toch is zo'n gesprekje niet om je op je schouders te kloppen hoe goed je het wel niet doet.. Het is mooi meegenomen en ik denk dat 80% juist door de complimentjes harder gaan werken.. Maar het is er niet voor..quote:Op maandag 6 april 2009 11:51 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik kreeg bij mn reïntegratie juist vnl te horen wat er goed ging en wat ze dachten dat ik aan zou kunnen bedenk ik me ineens.
En daar had ik me wel maar aan aan te passen (ik wilde meer, maar mocht nog niet) maar goed, het werd wel op een goede manier gebracht
Ik ben vrijdag altijd vroeg klaar, uur of 1 heb ik weekendquote:Op maandag 6 april 2009 11:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Ik ook hoor.. Ik moet Goede Vrijdag ook werken helaas..
Gelukkig wel vroege dienst.. Dus om half 5 kan ik naar huis..
K-dag ga ik lekker naar Limboland
Als ik iets heb geleerd is het wel dat je jezelf moet motiveren en niet op anderen moet rekenen daarvoor. Wees trots op jezelf en je hebt die schouderklop niet meer nodigquote:Op maandag 6 april 2009 11:52 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hahah nee dat klopt. maar motiveren is wat anders dan iemands therapeut zijn he
Als je die dag nodig hebt om bij te tanken (wat je denk ik ook heb aangegeven bij je werkgever) hoe weet je dan zo zeker dat je het oude werk weer kan oppakken? Want blijkbaar zit het toch nog niet helemaal top.. Je bent niet voor niets ziek geworden lijkt mequote:Op maandag 6 april 2009 11:51 schreef Murmeli het volgende:
[..]
een taak van de manager is ook om het personeel gemotiveerd te houden en dan moet ie gewoon niet teveel zeuren en wel energie erin steken om te kijken wat diegene goed doet en dat soms ook te zeggen, of om iig aan te geven of je vindt dat de persoon op de goede weg is. Anders heb ik daar geen flauw benul van. En ik vind het prima om straks weer lekker de woensdag te werken maar nu gewoon nog even niet. die vrije dag gebruik ik om even bij te tanken omdat ik dat nu nog even nodig heb. over 2 maanden is het hoe dan ook afgelopen want dan wil ik gewoon weer op mijn volledige werkweek zitten.
ja misschien doe ik dat wel. moet ik het even goed voorbereiden. beetje realistisch houden enzo. en dat is lastig omdat ik mijn reintegratietaken echt niet leuk vind. Maar net als JB hierboven al min of meer aangeeft, het heeft niet zoveel zin om daar tegenin te gaan....quote:Op maandag 6 april 2009 11:52 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Helaas dat er managers blijven bestaan die niet zo goed weten hoe ze personeel moeten motiveren. Jammer dat een negatief gevoel aan het gesprek hebt overgehouden.. Misschien kun je dat aan hem voorleggen?
Het is er misschien niet voor, maar wat murm al zegt, een goede manager weet wel hoe hij/zij iemand moet motiveren...quote:Op maandag 6 april 2009 11:53 schreef Tally het volgende:
[..]
Het is vaak ook de manier waarop het gebracht word maar toch is zo'n gesprekje niet om je op je schouders te kloppen hoe goed je het wel niet doet.. Het is mooi meegenomen en ik denk dat 80% juist door de complimentjes harder gaan werken.. Maar het is er niet voor..
Ja jij..quote:Op maandag 6 april 2009 11:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag altijd vroeg klaar, uur of 1 heb ik weekend![]()
K-dag hang ik in m'n kroegje denk ik
Rip verwoord het prachtig..quote:Op maandag 6 april 2009 11:55 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Het is er misschien niet voor, maar wat murm al zegt, een goede manager weet wel hoe hij/zij iemand moet motiveren...
Ik heb dat ook echt nodig
Als ik het gevoel heb dat ze alleen maar kritiek hebben, vind ik mn werk al gauw niet meer leuk
En er zijn mensen genoeg die een schouderklopje nodig hebben hoor voor de motivatie.. Maar daar zijn werkgevers gewoon niet voor.. Die betalen je voor je werk.. Hoe je het voor elkaar krijgt is vaak jouw zorg..quote:Op maandag 6 april 2009 11:54 schreef Ripley het volgende:
[..]
Als ik iets heb geleerd is het wel dat je jezelf moet motiveren en niet op anderen moet rekenen daarvoor. Wees trots op jezelf en je hebt die schouderklop niet meer nodig
Normaal gesproken weet ik het nog nietquote:Op maandag 6 april 2009 11:56 schreef automatic_ het volgende:
Ik weet nog niet wat ik met K'dag ga doen
Al hoort het wel bij het takenpakket van een manager. Juist omdat sommige dat schouderklopje nodig hebben voor de motivatie, is het ook een deeltaak van de manager om dit wel te geven, zodat er wél motivatie blijft op de werkvloer.quote:Op maandag 6 april 2009 11:56 schreef Tally het volgende:
[..]
En er zijn mensen genoeg die een schouderklopje nodig hebben hoor voor de motivatie.. Maar daar zijn werkgevers gewoon niet voor.. Die betalen je voor je werk.. Hoe je het voor elkaar krijgt is vaak jouw zorg..
Haha. Ik zal eens rond gaan kijken wat ik kan gaan doen & wie, waar is ...quote:Op maandag 6 april 2009 11:57 schreef Tally het volgende:
[..]
Normaal gesproken weet ik het nog niet
Dit jaar echter is mijn hubbie weg en de avond er voor blijven we samen in Limboland slapen en ik blijf daar achter..
Geen commentaar vind ik ook goed, maar als er alleen maar gezeikt wordt... Daar kan ik niet tegen en daar wil ik ook niet tegen kunnen.quote:
Dat is wel heel zwart-wit hoor.quote:Op maandag 6 april 2009 11:56 schreef Tally het volgende:
En er zijn mensen genoeg die een schouderklopje nodig hebben hoor voor de motivatie.. Maar daar zijn werkgevers gewoon niet voor.. Die betalen je voor je werk.. Hoe je het voor elkaar krijgt is vaak jouw zorg..
Het lijkt me logisch dat een manager daarop let.. Echter heb ik er ook zat meegemaakt die het geen reet interesseren en gewoon willen dat je je werk doet.. En of het goed gaat daar is dan je voortgangsgesprek voor riepen ze..quote:Op maandag 6 april 2009 11:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Al hoort het wel bij het takenpakket van een manager. Juist omdat sommige dat schouderklopje nodig hebben voor de motivatie, is het ook een deeltaak van de manager om dit wel te geven, zodat er wél motivatie blijft op de werkvloer.
Daar ga ik inderdaad eerst heen, en dan samen onderweg naar de kroegquote:Op maandag 6 april 2009 11:55 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja jij..![]()
Ik ga naar vriendenHopelijk mooi weer en daar in de tuin hangen
ik kan die dag op zich wel werken denk ik. nee dat weet ik inderdaad niet helemaal zeker maar ik wil het zeker wel proberen. maar nog niet nu. het gaat nu nog niet zo heel erg lang best goed en dan wil ik niet meteen die woensdag weer kwijt. eerst even een paar maanden dat het lekker loopt en dat het lekker blijft lopen en dan pas weer de woensdag (gelukkig ook maar om de week hoor, ik heb al gen 40 uur contract).quote:Op maandag 6 april 2009 11:54 schreef Tally het volgende:
[..]
Als je die dag nodig hebt om bij te tanken (wat je denk ik ook heb aangegeven bij je werkgever) hoe weet je dan zo zeker dat je het oude werk weer kan oppakken? Want blijkbaar zit het toch nog niet helemaal top.. Je bent niet voor niets ziek geworden lijkt me
Werk jij ook in Veghel toevallig?quote:Op maandag 6 april 2009 11:53 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik ben vrijdag altijd vroeg klaar, uur of 1 heb ik weekend![]()
K-dag hang ik in m'n kroegje denk ik
Bij sommige werkgevers is dat zijn of haar manier van doenquote:Op maandag 6 april 2009 11:59 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
Dat is wel heel zwart-wit hoor.
Een goede werkgever denkt ook aan z'n medewerkers en zorgt voor een goede sfeer en voor gemotiveerde werknemers. Dat elke werkgever dat op zijn/haar manier doet is logisch, maar om te zeggen dat de werkgever daar niet voor is, vind ik wat overdreven.
jij woont toch in eindhoven? ik ben daar ook.... je mag wel mee hoor. biertjes drinken op het lichtplein denk ikquote:Op maandag 6 april 2009 11:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Ik zal eens rond gaan kijken wat ik kan gaan doen & wie, waar is ...
Jup, dat is maar een kleine 150 km van m'n bed vandaanquote:
Mwa, ik weet adt ik mn werk goed doequote:Op maandag 6 april 2009 11:59 schreef Ripley het volgende:
Typisch vrouwengedrag overigens - bij mijn oude werkgever hadden ook alleen de vrouwen daar last van. Kennelijk zijn wij onzekerder over ons werk dan mannen.
Als je werkgever dat zou vinden zou je dat echt wel horenquote:Op maandag 6 april 2009 12:00 schreef Murmeli het volgende:
[..]
@ripley: ik ben best trots op mezelf over hoe het nu gaat maar ik ben er gewoon bang voor om trots te zijn op iets dat bijv mijn werkgever gewoon waardeloos prutswerk vindt.
mensen werken veel harder als de werkgever ze motiveert. heel bot gezegd: als je ze motiveert verdienen ze meer geld voor je. dus het is ook in hun eigen belang.quote:Op maandag 6 april 2009 11:57 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Al hoort het wel bij het takenpakket van een manager. Juist omdat sommige dat schouderklopje nodig hebben voor de motivatie, is het ook een deeltaak van de manager om dit wel te geven, zodat er wél motivatie blijft op de werkvloer.
Met een kwartiertje Loop ik als een egytian naar de kantinequote:Op maandag 6 april 2009 12:01 schreef zbbrox het volgende:
STOP!
pauzetime!
* zbbrox doet mchammer dansje naar de kantine
Er zijn ook zat mensen die gewoon hard werken omdat dat hun werk is hoorquote:Op maandag 6 april 2009 12:02 schreef Murmeli het volgende:
[..]
mensen werken veel harder als de werkgever ze motiveert. heel bot gezegd: als je ze motiveert verdienen ze meer geld voor je. dus het is ook in hun eigen belang.
nee dat hoorde je mij als het goed is ook niet zeggen. Maar het ging mij meer erom dat je zei dat werkgevers daar niet voor zijn.quote:Op maandag 6 april 2009 12:00 schreef Tally het volgende:
Bij sommige werkgevers is dat zijn of haar manier van doen
En ik zei niet dat het bij alle werkgevers zo gaat..
Ik ga met de kindjes de rommelmarkt langsquote:Op maandag 6 april 2009 12:01 schreef Murmeli het volgende:
[..]
jij woont toch in eindhoven? ik ben daar ook.... je mag wel mee hoor. biertjes drinken op het lichtplein denk ik
ja dat klopt en ik dan nog dubbel. dat is oo kde reden dat ik ziek ben geworden. en ja dat is mijn probleem ik weet het, maar als de manager dat dan weet dan kan ie best wat minder moeilijk tegen me doen. maargoed ik zal het voor mezelf nog eens goed onder woorden brengen en het er met hem over hebben.quote:Op maandag 6 april 2009 11:59 schreef Ripley het volgende:
Typisch vrouwengedrag overigens - bij mijn oude werkgever hadden ook alleen de vrouwen daar last van. Kennelijk zijn wij onzekerder over ons werk dan mannen.
Zijn ze ook niet.. Is mooi meegenomen als ze zelf op die manier denken maar ze zijn er niet voor..quote:Op maandag 6 april 2009 12:03 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
nee dat hoorde je mij als het goed is ook niet zeggen. Maar het ging mij meer erom dat je zei dat werkgevers daar niet voor zijn.
is ook leukquote:Op maandag 6 april 2009 12:03 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ik ga met de kindjes de rommelmarkt langs
lekkere welles nietes discussie.quote:Op maandag 6 april 2009 12:06 schreef Tally het volgende:
[..]
Zijn ze ook niet.. Is mooi meegenomen als ze zelf op die manier denken maar ze zijn er niet voor..
Managers zijn ook maar mensen. Je moet niet denken dat leidinggevenden supermensen zijn of moeten zijn. Niet iedere baas is goed in het motiveren van mensen. En als de motivatie bij de werknemer er zelf niet is, dan is het bijna onmogelijk om deze toch te motiveren. Aan de andere kant is het heel makkelijk om van gemotiveerde werknemers de motivatie weg te nemen, bijvoorbeeld door rot te doen.quote:Op maandag 6 april 2009 12:04 schreef Murmeli het volgende:
ja dat klopt en ik dan nog dubbel. dat is oo kde reden dat ik ziek ben geworden. en ja dat is mijn probleem ik weet het, maar als de manager dat dan weet dan kan ie best wat minder moeilijk tegen me doen. maargoed ik zal het voor mezelf nog eens goed onder woorden brengen en het er met hem over hebben.
ik moet even zoeken waar ik voor mezelf motivatie uit kan halen en geen energie steken in boos zijn, daar heb ik ook niks aan.
ok dus ik hou op met klagen. bedankt voor de feedback
Baarden zijn alleen leuk bij ruig haar - of een jack doen of een sawyer, geen combi dusquote:Op maandag 6 april 2009 12:14 schreef Jan-Beton het volgende:
Goeiemorgen allemaal,
net een meeting (lees: slaapverhaal) gehad... Nu ff weer wat posten (moet toch mijn quotum halen)
Ik heb ervaren dat hoe makkelijker je over het werk denkt, hoe minder gezeik heb met mijn werkgever... Tot een paar jaar geleden probeerde ik de beste van de beste te zijn. Dat werkte dus niet. Daarna heb ik echt veel minder op mijn tenen gelopen en veel relaxter het werk te werken (de laatste 3 weken al helemaal) en guess what: Precies dezelfde beoordeling, alleen veel minder vermoeid thuis en dus meer energie voor de dames. Waarom zou ik mijn nek dus nog uitsteken?!
Verder een lekker weekend gehad. Ik ben naar de kapper geweest (was mijn redelijk saaie kapsel wel moe en ik wilde mijn imago bijschaven). Helaas was mijn vaste kapster er niet meer, en kreeg ik een andere. Normaal verloopt het gesprek met haar vrij stijf en zakelijk. Nu zei ik gewoon: "ik wil een ander kapsel waarbij mijn imago verbetert en mij minder nerdy maakt. Hier is een voorbeeld, maar ik laat je je fantasie uitleven. Het lot van mijn kapsel ligt in je handen, mes en kam'. ONGELOOFELIJK: ze zat de hele tijd tegen me te kletsen over van alles en nog wat... Wat 1 zinnetje een verschil kan maken
Ik laat mijn baard ook maar groeien tot het niveau van Sawyer (Lost). Het kaspel gaat meer lijken op die van Jack, alleen langer haar en wilder (de meesten verliezen hun wilde haren: ik krijg ze juist).
Ook een nieuwe leren jas gekocht. Past precies en een fikse korting gekregen. Jaja... mijn imago is in de lift (upside en niet naar beneden)
Trust me... mijn haren zien er nu stukken ruiger uit... Die op de FoBo is eigenlijk achterhaald (en te braaf)... Enne... Het is niet echt een combi en btw: mijn haren zijn te kort voor een Sawyer... Ik denk niet dat mijn baas een Sawyer zal accepteren... Mijn wilde haren en een stoppelbaard trekken al scheven blikken. Niet dat ik er ook maar iets van zal aantrekken... Een projectleidster is al benieuwd naar mijn nieuwe baard. Ze had wel ideeen over een sikje of zo'n gladde Italiaanse streep baard (langs de kin). Nou... ik laat gewoon lekker grove stoppelbaard groeien.quote:Op maandag 6 april 2009 12:28 schreef Ripley het volgende:
Baarden zijn alleen leuk bij ruig haar - of een jack doen of een sawyer, geen combi dus
Nou... volgens sommige posters bespring ik vrouwen... als dat niet ruig is?!quote:
quote:Op maandag 6 april 2009 12:38 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Nou... volgens sommige posters bespring ik vrouwen... als dat niet ruig is?!
Ach... op FOK mag alles... als ik het IRL doe, wordt ik aangeklaagd (verlangen naar de Neanderthaler tijdperk: uit hol lopen. Leuke chickie zoeken. Dan bij d'r haren naar je grot meeslepen. FF ****** en hoppa, klaar en geen commentaar).quote:
Nee hoor... het enige waar ik niet aan begin, is drugs (en nog wel iets, maar dat ga ik hier niet zitten typen)... Ik heb medicijnen gehad die effecten heeft van drugs (ontwenningsverschijnselen als je het 1x vergeet... brrr... nooi meer die troep. Alleen als het niet anders kan). Ik ben echt blij dat ik eraf ben. Ik werd er ook ontzettend opgefokt van. Nu ga ik meer relaxter door het leven. En trouwens: dit is FOK, geen serieuze relatiebureau.quote:Op maandag 6 april 2009 12:45 schreef ThE_ED het volgende:
Dat alles mag wil niet zeggen dat je alles moet doen
Een Sawyer ?quote:Op maandag 6 april 2009 12:50 schreef Ripley het volgende:
Tja, ik heb even in je fobo gekeken, maar ik vind je niet echt een sawyer. Maar goed, da's mijn mening
Hee... ik heb al gezegd: de foto's moeten nog geupdated worden. Enne... een 6-pack zal er niet in zitten (quote:Op maandag 6 april 2009 12:50 schreef Ripley het volgende:
Tja, ik heb even in je fobo gekeken, maar ik vind je niet echt een sawyer. Maar goed, da's mijn mening
quote:Op maandag 6 april 2009 12:51 schreef KudFokker het volgende:
Ik heb even een topic aangemaakt in [DEF]
Sawyer uit Lostquote:
Haha en ik ga binnenkort van de ICT naar de landmacht...quote:Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Sawyer uit LostMaar die is ruig van zichzelf en dat is moeilijk te faken voor een doorsnee hollandse kantoorman.
Sawyer?quote:Op maandag 6 april 2009 12:50 schreef Ripley het volgende:
Ik zie mezelf niet mijn hele leven als systeembeheerder werken.quote:Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef Kuwaro het volgende:
[..]
Landmacht, waarom wil je naar de landmacht toe ?
Oww... dat is fijn: ik wordt voor een lullige kantoorpikkie uitgemaaktquote:Op maandag 6 april 2009 12:53 schreef Ripley het volgende:
Sawyer uit LostMaar die is ruig van zichzelf en dat is moeilijk te faken voor een doorsnee hollandse kantoorman.
En dan afgeknald worden in Afganistan? Liever jij dan ik... Ik pas ervoor om voor een vervolgbaantje voor Balkenende afgeschoten te wordenquote:Op maandag 6 april 2009 12:54 schreef KudFokker het volgende:
Haha en ik ga binnenkort van de ICT naar de landmacht...
Alsof dat niet ruig is
Dat maak jij er van he - ik zei doorsnee hollandse kantoorman. Daar is niks beledigends aan toch? Ik vind je gewoon niet echt een ruig type, maar niet iedere man hoeft ruig te zijn toch?quote:Op maandag 6 april 2009 12:57 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Oww... dat is fijn: ik wordt voor een lullige kantoorpikkie uitgemaakt
Ben je bang voor een FoBo?!quote:Op maandag 6 april 2009 12:58 schreef 907 het volgende:
Damn dit gaat hard!
ik kwam er net pas achter dat ripley een vrouw is
quote:Op maandag 6 april 2009 12:58 schreef 907 het volgende:
ik kwam er net pas achter dat ripley een vrouw is
Gezelilgquote:Op maandag 6 april 2009 12:54 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Haha en ik ga binnenkort van de ICT naar de landmacht...
Alsof dat niet ruig is
Ok... verkeerd geinterpreteerd. Ik wil gewoon wat ruiger uitzien (dat wil niet zeggen dat ik een botterik wil worden, alhoewel dat dat ook zijn voordelen heeft).quote:Op maandag 6 april 2009 12:59 schreef Ripley het volgende:
Dat maak jij er van he - ik zei doorsnee hollandse kantoorman. Daar is niks beledigends aan toch? Ik vind je gewoon niet echt een ruig type, maar niet iedere man hoeft ruig te zijn toch?
Wil je niet zien met wie je zit te chatten?!quote:
Ja, en ik vind dat niet zo bij je passen, zo op het eerste gezicht. Dan lijkt het zo geforceerd zeg maar. Echte ruige mannen zien er zo uit omdat ze er juist niet over na hebben gedachtquote:Op maandag 6 april 2009 13:01 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Ok... verkeerd geinterpreteerd. Ik wil gewoon wat ruiger uitzien (dat wil niet zeggen dat ik een botterik wil worden, alhoewel dat dat ook zijn voordelen heeft).
Waar werken jij en jouw collega's danquote:Op maandag 6 april 2009 13:01 schreef Cuegirllie het volgende:
[..]
GezelilgDan gaan m'n collegás jouw salaris verwerken of telefoontje aannemen
Ergens terug: "Typisch vrouwgedrag" ... Toen ging er een lampje branden en checkte ik je foboquote:
Niks volgens mij? Dit waas even gebaseerd op je lijstje zoals ik 'm kenquote:
Jij bent zeker zo`n persoon die op MSN gelijk de webcam aanzet bij anderenquote:Op maandag 6 april 2009 13:02 schreef Jan-Beton het volgende:
[..]
Wil je niet zien met wie je zit te chatten?!
welk lijstje?quote:Op maandag 6 april 2009 13:04 schreef Ripley het volgende:
[..]
Niks volgens mij? Dit waas even gebaseerd op je lijstje zoals ik 'm ken
Aanvullingen?
Van afgewerkte foksters natuurlijk, let nou eens opquote:
vind ik ook hoorquote:Op maandag 6 april 2009 13:03 schreef Ripley het volgende:
[..]
Dan lijkt het zo geforceerd zeg maar. Echte ruige mannen zien er zo uit omdat ze er juist niet over na hebben gedacht
Maar goed, da's slechts de mening van 1 persoon he
Iemand die echt ruig is, heeft geen ruig kapsel en kleding nodig om dat te laten zien.quote:Op maandag 6 april 2009 12:57 schreef Jan-Beton het volgende:
Oww... dat is fijn: ik wordt voor een lullige kantoorpikkie uitgemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |