In theorie moet dat toch kunnen? xDquote:Op maandag 6 april 2009 10:22 schreef Bdijk het volgende:
*Wanneer ik in mijn vingers knip, pak je dit wapen en ga je een bank overvallen, als ze je pakken heb je geen idee wat er gebeurd is*
/knip
Stel je moet een hommeltje of een vogeltje nadoen. Dan ga je toch niet rondrennen en bzzz bzzz of tjielp tjielp roepen? Ga dan springen en wapperen met je armen en hard op je bakkes gaan omdat je niet kan vliegen.quote:Op maandag 6 april 2009 10:30 schreef bioloogje het volgende:
Ik geloof best dat het echt is. Ik ben zelf ook wel eens onder hypnose geweest tijdens een show.
Ze hebben wel alleen de mensen waarbij het het beste ging uitgezonden. Niet iedereen reageert zo goed op hypnose.
Zo werkt het niet, iedereen reageert anders, ligt bijv. aan hoe ver je in de hypnose zit en hoe je normaal bent.quote:Op maandag 6 april 2009 10:39 schreef DrD00m het volgende:
[..]
Stel je moet een hommeltje of een vogeltje nadoen. Dan ga je toch niet rondrennen en bzzz bzzz of tjielp tjielp roepen? Ga dan springen en wapperen met je armen en hard op je bakkes gaan omdat je niet kan vliegen.
En dat op maandagochtendquote:Op maandag 6 april 2009 10:09 schreef Mr.Cooper het volgende:
Wat een nep kut programma is dat zeg, het faalt behoorlijk.
Klacht: [ afbeelding ]
Meevaller: Zo bieren.
Dat dus!quote:Op maandag 6 april 2009 10:46 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, iedereen reageert anders, ligt bijv. aan hoe ver je in de hypnose zit en hoe je normaal bent.
Als je aan een hele rij mensen zegt dat ze in een racewagen zitten. Dan zullen sommigen op hun stoel blijven zitten en net doen of ze een stuur in hun handen hebben. Anderen zullen echt gaan rondrennen.
Maar wat je wel doet is bij jouw beleving blijven, je weet dat je geen hommel bent, maar je doet hem wel na. Je weet dat je niet kunt vliegen en zult dat dan ook niet proberen. Alles wat je dus doet komt vanuit jezelf, en hoe jij het zou uitbeelden.
[biomodus] ligt aan de vogelsoort, er zijn vogels die lopen. [/biomodus]quote:Op maandag 6 april 2009 10:42 schreef DrD00m het volgende:
Lopende vogels is ook zoiets idioots. Vogels HUPPELEN!!!
Dus je zet jezelf gewoon bewust voor lul uit angst dat de hypnotiseur anders ontmaskerd wordt? Zo lees ik bovenstaande...quote:Op maandag 6 april 2009 10:46 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Zo werkt het niet, iedereen reageert anders, ligt bijv. aan hoe ver je in de hypnose zit en hoe je normaal bent.
Als je aan een hele rij mensen zegt dat ze in een racewagen zitten. Dan zullen sommigen op hun stoel blijven zitten en net doen of ze een stuur in hun handen hebben. Anderen zullen echt gaan rondrennen.
Maar wat je wel doet is bij jouw beleving blijven, je weet dat je geen hommel bent, maar je doet hem wel na. Je weet dat je niet kunt vliegen en zult dat dan ook niet proberen. Alles wat je dus doet komt vanuit jezelf, en hoe jij het zou uitbeelden.
Toen ik onder hypnose was, was ik ook niet heel diep weg. Maar voor mij kwam alles over wat de hypnotiseur vertelde, Hij zei dat ik een sinaasappel at en aan de ene kant wist ik dat het een citroen was, maar toch omdat hij vertelde dat het een sinaasappel was geloofde ik hem.quote:Op maandag 6 april 2009 13:45 schreef Dragorius het volgende:
[..]
Dus je zet jezelf gewoon bewust voor lul uit angst dat de hypnotiseur anders ontmaskerd wordt? Zo lees ik bovenstaande...
Heb jij meegedaan aan de hypnoseshow tijdens de intro van de RU?quote:Op maandag 6 april 2009 14:07 schreef bioloogje het volgende:
[..]
Toen ik onder hypnose was, was ik ook niet heel diep weg. Maar voor mij kwam alles over wat de hypnotiseur vertelde, Hij zei dat ik een sinaasappel at en aan de ene kant wist ik dat het een citroen was, maar toch omdat hij vertelde dat het een sinaasappel was geloofde ik hem.
Dus aan de ene kant wist ik het wel, maar aan de andere kant kon ik er niet naar handelen. Heel vreemd was dat.
Maar de andere mensen die veel verder in die hypnose zaten die geloofden hem op het woord. Die deden er niet moeilijk over. Hij verteld iets dus dan is het zo.
Maar je blijft wel jezelf tijdens de hypnose. Je doet alles zoals je het nu ook zou doen. Tijdens de hypnose zul jij een kip dezelfde manier nadoen, als wanneer je het zou doen als je wakker bent. Alleen je eigen keuze is voor een deel weg.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |