Update
We hebben de eerste therapie ronde bijna achter de rug en mijn vrouw hangt als een boxer in de touwen . Ze is maandag met spoed opgenomen omdat ze bijna geen rode bloedlichaampjes meer produceerde, een Trombose een gordelroos een een Cyste heeft.
Na 4 bloedinfusies , een heleboel antbiotica , bloedverdunners en intraveneuse voeding gaat het langzaam maar zeker weer. Wie weet kan ze in een maand mee doen aan de Tour de France , want ze heeft ook 2 spuiten met EPO gekregen .
Tsja, het klingt allemaal veel erger als het eigenlijk is. Over het algemeen is het diagnostische beeld dat ze heel erg moe is. Alleen de trombose heeft veel pijn gedaan.
Jammer is wel dat ze hierdoor de laatste Chemo niet heeft kunne krijgen , maar dat is volgens de artsen niet zo´n probleem. Ze gaan er altijd vanuit dat tenminste 1 cyclus niet kan worden gegeven.
Vandaag MRI , en dan volgende week DE bespreking. Ons verdere leven gaat van deze bespreking afhangen. Heel spannend . Ik weet niet zo goed wat ik moet voelen. over het algemeen ben ik heel bag dat dat gesprek wel eens anders kan gaan lopen als wij verwachten. Één van haar wonder doktors heeft al tussen neus en lippen gezegd dat dit langer gaat duren , als mijn vrouw verwacht. Wat dat nu precies betekldn weet ik ook niet. In de verschilende Fora vind ik niets waar ik mij eventueel op moet voorbereiden.
Zwaaibaai... weet jij iets meer?
Tsja , tot zover het tussen bericht.