Zag vandaag een zwarte ICB op marktplaatsquote:Op maandag 13 april 2009 21:43 schreef KaMo het volgende:
[..]
Ik heb ook een GSR 190
ook zo'n starter, en dan natuurlijk mijn Ibanez ICB <3
Linkje?quote:Op dinsdag 14 april 2009 00:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Zag vandaag een zwarte ICB op marktplaats... Jammer genoeg ben ik nu niet echt in een positie om m te kopen
Goede vraag, hoeveel kosten ze nieuw?quote:
Mijnes was 350, maar die is goedkopere klassequote:Op dinsdag 14 april 2009 16:46 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Goede vraag, hoeveel kosten ze nieuw?
Ok, dan blijf ik uniekquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:01 schreef Rechterbal het volgende:
Hmm, 300 is ie me niet waard, to be honest.
Ik zou er wel 300 voor betalen denk ik, maar meer ook niet. Zo sunt dat het nu even niet kanquote:Op dinsdag 14 april 2009 17:01 schreef Rechterbal het volgende:
Hmm, 300 is ie me niet waard, to be honest.
Op Marktplaats moet je altijd op 1/3 van de waarde beginnenquote:
Een introductie.quote:Op dinsdag 14 april 2009 17:04 schreef Rechterbal het volgende:
Ik heb morgen me eerste les @ de muziekschool. Wat kan ik verwachten?
quote:
wat een gedrochtquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:38 schreef Rechterbal het volgende:
Don't fucking tempt me!
[ afbeelding ]
Hij is zo lelijk, maar ik wil hem!
Ik zou altijd alles gelijk vervangenquote:Op dinsdag 14 april 2009 18:36 schreef Rechterbal het volgende:
[..]
![]()
Gewoon een soort kennismaking dus? Die kerel zal toch wel me skills inventariseren en aan de hand daarvan mij beter proberen te maken?
Ik ga me onderste 3 snaren vervangen, want die heb ik nog over. En aangezien ik nu niet in een band zit, boeit dat niet zo als ik de 105 niet vervang.
quote:
Ik ook, maar ik zit krap @ de moment, en dan blijf ik met die 3 snaren zitten.quote:
Er is altijd een meest hopeloos geval toch?quote:Op woensdag 15 april 2009 17:10 schreef KaMo het volgende:
Ja, als het goed is hebben ze hopelozere gevallen gezien
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |