Idd, Clinton met een blik van 'Damn slim ideetje mayne', en Blair jarloers 'ffs waarom zei ik dat niet nu vindt bill die Nederlanders cooler, ach ja, bij Bush pak ik ze terug!'quote:Op maandag 6 april 2009 07:34 schreef Pacmaniac het volgende:
Als ik dan Kok vergelijk met Balkenende mis ik eerstgenoemde toch wel ernstig. En dan te bedenken dat ik niet eens PVDA stem!
[ afbeelding ]
Precies! Balkenende heeft het charisma van een natte krant. Kok was (ook ten tijde van de moord op Fortuyn) echt een vader des vaderlands .quote:Op maandag 6 april 2009 08:36 schreef Zith het volgende:
[..]
Idd, Clinton met een blik van 'Damn slim ideetje mayne', en Blair jarloers 'ffs waarom zei ik dat niet nu vindt bill die Nederlanders cooler, ach ja, bij Bush pak ik ze terug!'
Het charismaquote:Op maandag 6 april 2009 07:31 schreef DrDentz het volgende:
Onze leider.![]()
[ afbeelding ]
Achter de inspirerende leider aan, jongens.
Hoe jammer ook, ik vrees dat je gelijk hebt.quote:Op maandag 6 april 2009 09:26 schreef koningdavid het volgende:
Balkenende heeft inderdaad het charisma van een staafmixer, maar blijkbaar doet hij toch iets goed.
Ik zie hem in 2011 wel weer herkozen worden.
Dat zou wel van persoonlijkheid getuigen.quote:Op maandag 6 april 2009 09:44 schreef Titus-Pullo het volgende:
Wat moet ie dan doen, die vent boos aankijken en in z'n gezicht swaffelen?
Persoonlijkheid is dan ook heel belangrijk op het moment dat Amerika ons binnenvaltquote:Op maandag 6 april 2009 09:46 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Dat zou wel van persoonlijkheid getuigen.
quote:Op maandag 6 april 2009 10:54 schreef Adelante het volgende:
[ afbeelding ]
Wel vol Bridget op de bek gepakt
Wat een stijf ventje!quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |