Schoonfamilie is Nederlands, ik spreek Nederlands tegen m'n zoon. Tja, dan hou je het een beetje bij.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:17 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Hoe komt dat? Spreek je nog zo vaak Nederlands dan? (afgezien van hier op Fok! dan hè)
Ik heb het vooral als ik net weer even in NL geweest ben, en dus weer volop Nederlands heb gesproken.
Ik denk dat ik wel op C1 niveau zit nu...quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:25 schreef tim2308 het volgende:
Et voila: http://www.languages.unim(...)e/CEF_Nederlands.htm
En geloof me: -tig % van de nativespeakers haalt ook het C2 niveau niet in hun eigen taal. Hoeveel Nederlanders lezen de NRC? (cq LeMonde in FR)
Ook interessant in deze discussie: Minimale aantal woorden om een vreemde taal te 'spreken'
Ja...de Thai voelen zich superieur aan alle hun omringende landen helaas en dan heb ik het vooral over de Thai in Bangkok.quote:Op donderdag 30 juli 2009 00:21 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Is dat bijna denigrerend dan, om voor een Lao aangezien te worden?
Ahaa, dat verklaart een hoop inderdaad! Dat van je schoonfamilie wist ik niet.quote:Op donderdag 30 juli 2009 04:18 schreef popolon het volgende:
[..]
Schoonfamilie is Nederlands, ik spreek Nederlands tegen m'n zoon. Tja, dan hou je het een beetje bij.
Super, nog bedankt voor de linkjes!quote:Op donderdag 30 juli 2009 03:25 schreef tim2308 het volgende:
Et voila: http://www.languages.unim(...)e/CEF_Nederlands.htm
En geloof me: -tig % van de nativespeakers haalt ook het C2 niveau niet in hun eigen taal. Hoeveel Nederlanders lezen de NRC? (cq LeMonde in FR)
Ook interessant in deze discussie: Minimale aantal woorden om een vreemde taal te 'spreken'
Dat eerste. Mommy/daddy is verschrikkelijk.quote:Op donderdag 30 juli 2009 11:03 schreef Bora-Bora het volgende:
[..]
Ahaa, dat verklaart een hoop inderdaad! Dat van je schoonfamilie wist ik niet.
En heeft je zoontje al pappa/mamma gezegd? Of mum/dad?
Hoi!quote:Op zondag 9 augustus 2009 23:48 schreef popolon het volgende:
[..]
Dat eerste. Mommy/daddy is verschrikkelijk.
Och, Engels leert 'ie straks toch vanzelf wel. Daar hoef je je niet eens mee bezig te houden!quote:Op maandag 10 augustus 2009 00:44 schreef popolon het volgende:
Geen Engels in dit geval.
Integreren ? Wat is dat?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |