quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
Ja het is wel postwaardig en het is me ook al eens eerder overkomen.quote:
Ik ga er over nadenken!quote:
Dat heb je toch al eerder gehad...?quote:Op maandag 6 april 2009 00:26 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ja het is wel postwaardig en het is me ook al eens eerder overkomen.
Ik was afgelopen zaterdag op een feest een daar sprak met iemand die op dit moment al een vriend heeft, maar die doodleuk kwam vertellen hoe leuk ze mij vond maar dat me nooit echt heeft laten blijken toen ze single was![]()
Als ze me dat had laten weten dan wist ik daar wel raad mee
quote:Op maandag 6 april 2009 00:26 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Dat heb je toch al eerder gehad...?
Haha oke, dat weet ik dan weer nietquote:Op maandag 6 april 2009 00:28 schreef John.Milton het volgende:
[..]Ja maar dat lag iets anders en was ook met iemand anders.
Ik hou m'n hart vast...quote:
Altijd leuk he? Die "als" situaties?quote:Op maandag 6 april 2009 00:26 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ja het is wel postwaardig en het is me ook al eens eerder overkomen.
Ik was afgelopen zaterdag op een feest een daar sprak met iemand die op dit moment al een vriend heeft, maar die doodleuk kwam vertellen hoe leuk ze mij vond maar dat me nooit echt heeft laten blijken toen ze single was![]()
Als ze me dat had laten weten dan wist ik daar wel raad mee
Toen was iemand vreemdgegaan met mij en had achteraf gezien haar vriend wel op willen geven. Dat was ook nogal een lang verhaalquote:Op maandag 6 april 2009 00:29 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha oke, dat weet ik dan weer niet
Op basis daarvan had veel er anders uit kunnen zien. Maar achteraf ben ik nooit echt slechter geworden van mijn keuzes.quote:Op maandag 6 april 2009 00:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Altijd leuk he? Die "als" situaties?
Zo kan ik mezelf ook tig keren voor m'n kop slaan...
Sinds wanneer staat dat in de OP?quote:# Hoe oud ben je?
# Sekse?
# Woonplaats/ regio?
# Interesses?
# Seksuele voorkeur?
# Lengte en postuur?
# Hoe lang single?
Sinds twee dagen ofzo? Heeft Ado erin gezetquote:Op maandag 6 april 2009 00:33 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Sinds wanneer staat dat in de OP?
Je hebt het zwaar...quote:Op maandag 6 april 2009 00:31 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Toen was iemand vreemdgegaan met mij en had achteraf gezien haar vriend wel op willen geven. Dat was ook nogal een lang verhaal
Ik tref natuurlijk altijd net de goede vrouwen
Niet zo overdrijvenquote:
Ik vul heul niks in!quote:Op maandag 6 april 2009 00:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Sinds twee dagen ofzo? Heeft Ado erin gezet
+1 herkenbaarquote:Op maandag 6 april 2009 00:30 schreef Ludootje het volgende:
[..]
[..]
Altijd leuk he? Die "als" situaties?
Zo kan ik mezelf ook tig keren voor m'n kop slaan...
Mag ik die ook jatten?quote:Op maandag 6 april 2009 00:40 schreef John.Milton het volgende:
Zo mijn zonnebril is bestelddan kom ik de zomer ook weer door.
Hehequote:Op maandag 6 april 2009 00:44 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Mijn laptop is al enige tijd veilig, dus mijn zonnebril zal ook wel niet zomaar verdwijnen.
Slaap ze!quote:
Wat, die in Utrecht?quote:Op maandag 6 april 2009 00:45 schreef RealZeus het volgende:
Ik heb vanmiddag even gekeken trouwens: de Stairway staat er nog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |