Ja, dan ben je wel sneu zeg...quote:Op donderdag 9 april 2009 15:39 schreef Rianne84 het volgende:
Renee is trouwens wel een beetje een sneue vrouw... Binnen een paar uur gevoelens krijgen voor Jack, gaan zitten janken om hem, en straks waarschijnlijk heel veel moeite doen om zijn dochter hem te laten redden. Hoe wanhopig kan je zijn
zeikwijf of niet het maakt me niet uitquote:Op donderdag 9 april 2009 09:49 schreef Sloggi het volgende:
Kim was ook wel een beetje een zeikwijf hoor.
Ik stem dan om Mandy terug te krijgen!quote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Stienn het volgende:
[..]
zeikwijf of niet het maakt me niet uit
[ afbeelding ]
![]()
quote:Op vrijdag 10 april 2009 00:38 schreef qu63 het volgende:
[..]
Ik stem dan om Mandy terug te krijgen!![]()
![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb heel veel foto's gezien van Elisha, maar als ik deze zie dan is mijn eerste reactie dat het Elisha helemaal niet is. Ze ziet er echt behoorlijk anders uit dan op andere foto's. Die lach ken ik niet. Maar ze zal het wel zijn, dus misschien gewoon een 'verdwaalde' foto.quote:Op donderdag 9 april 2009 17:14 schreef Stienn het volgende:
[..]
zeikwijf of niet het maakt me niet uit
[ afbeelding ]
![]()
Jawel hoor, ik heb het origineel jaren geleden als wallpaper gehadquote:Op vrijdag 10 april 2009 03:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die lach ken ik niet. Maar ze zal het wel zijn, dus misschien gewoon een 'verdwaalde' foto.
quote:
ik denk die olivia gaat bij hem naakt in bed liggen tot hij haar bespringt en gaat gillenquote:Op vrijdag 10 april 2009 13:12 schreef Trystar het volgende:
Gister de laatste aflvering gekeken, was weer goed![]()
Alleen vind ik die Olivia rete vervelend
idd, die vent gaat blijkbaar vreemd bij t leven maar vindt zijn vrouw belangrijker dan een scoop over de president en de regering die heel het land kan laten sidderen. Als je dan toch zoveel ambitie hebt zoals hij dan had 'm dat niet uitgemaakt.quote:Op vrijdag 10 april 2009 13:38 schreef x-tremed het volgende:
[..]
Beetje dom om zo te filmen en dreigen met publiceren, denk dat zij er meer aan verliest als het openbaar wordt dan hij
Ze is het 100% zeker.quote:Op vrijdag 10 april 2009 03:51 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb heel veel foto's gezien van Elisha, maar als ik deze zie dan is mijn eerste reactie dat het Elisha helemaal niet is. Ze ziet er echt behoorlijk anders uit dan op andere foto's. Die lach ken ik niet. Maar ze zal het wel zijn, dus misschien gewoon een 'verdwaalde' foto.
De eerste drie seizoenen zijn de beste seizoenen. Dus de seizoenen mét Nina en Kim. Dat maakte het allemaal toch wat persoonlijker dan het nu is.quote:Op zondag 12 april 2009 00:10 schreef jorienvdherik het volgende:
Heb nu ook alf 17 gezien.
De beste scene uit 24 blijft toch echt in seizoen 2 of 3 ?
De scene in de gevangenis met het russian roulette
Het probleem vooral is dat ze zo sterk gestart zijn en dat het bijna niet te overtreffen is zonder dat er gezegd wordt "dat is té ver over de top" of "dat is al eerder gedaan"...quote:Op zondag 12 april 2009 00:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
De eerste drie seizoenen zijn de beste seizoenen. Dus de seizoenen mét Nina en Kim. Dat maakte het allemaal toch wat persoonlijker dan het nu is.
Dat valt wel mee hoor. Het is gewoon creatieve armoede bij de schrijvers.quote:Op zondag 12 april 2009 00:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het probleem vooral is dat ze zo sterk gestart zijn en dat het bijna niet te overtreffen is zonder dat er gezegd wordt "dat is té ver over de top" of "dat is al eerder gedaan"...
Precies. We zijn eigenlijk gewoon té verwend en verwachten iedere keer meer. Nu moet er gewoon al in iedere aflevering veel actie zitten anders beginnen sommigen al te zeiken. Dit seizoen is gewoon heel prima. Het is allemaal niet meer echt persoonlijk en dat mist '24' de laatste seizoenen vind ik. Je leeft niet meer zo erg mee. Komt ook omdat ze te veel oude personages eruit schrijven en steeds met nieuwen komen.quote:Op zondag 12 april 2009 00:27 schreef qu63 het volgende:
[..]
Het probleem vooral is dat ze zo sterk gestart zijn en dat het bijna niet te overtreffen is zonder dat er gezegd wordt "dat is té ver over de top" of "dat is al eerder gedaan"...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.EDIT: en dan vind ik de trailer toch wat teleurstellen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 22% gewijzigd door Jefkie op 14-04-2009 07:49:39 ]
Dan moeten ze niet in dit topic komen, de regel in het TV forum is volgens mij dat zodra de ep uitgezonden is, er niks meer in spoiler tags hoeft.quote:Op dinsdag 14 april 2009 08:59 schreef Jefkie het volgende:
Het motief is me niet helemaal duidelijk.
Off-topic: Ik had toch een spoilertag gezet, ik verwacht niet dat veel mensen de ep nu al hebben gezien.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |