SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Reken maar niet dat het erg veel zal veranderen. De laatste afleveringen laten natuurlijk een aftakelende Jack zien en pogingen om Kim over te halen hem te helpen. De rest wordt denk ik allemaal bijzaak.quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:44 schreef Dos37 het volgende:
Jon Voight is een prima acteur dat laat ie wel weer blijken. Voor de rest vond ik het een matige aflevering, maar dat is altijd zo bijna voor het eind.
Die heeft hij zodat hij niet de rest van de 7 afleveringen stuiptrekkend op de grond ligt.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:02 schreef Myers het volgende:
Vond het wel een aardige aflevering. En natuurlijk komt Jack nog wel in actie, hij heeft niet voor niets dat tasje met spuitjes gekregen.
Inderdaad, en dat hebben ze (de schrijvers) erin gewerkt zodat hij weer de field in kan. Ze gaan de actieheld van de serie echt niet negen afleveringen in een FBI kantoor weg laten rotten.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:04 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die heeft hij zodat hij niet de rest van de 7 afleveringen stuiptrekkend op de grond ligt.
Ze gaan - denk ik - echt de nadruk leggen op Jack / Kim... en dat Kim hem kan redden. Renee zal wel een belangrijk deel krijgen in het overhalen van Kim.quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:12 schreef Myers het volgende:
[..]
Inderdaad, en dat hebben ze (de schrijvers) erin gewerkt zodat hij weer de field in kan. Ze gaan de actieheld van de serie echt niet negen afleveringen in een FBI kantoor weg laten rotten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
Inderdaad ja. Goed gespeeld van Kieferquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:31 schreef qu63 het volgende:
Ik vond Jacks gezicht tijdens zn eerste stuiptrekkingen wel eng eigenlijk
Zeker! Alles wat ie doet doet ie met volle overgave en overtuigingquote:Op dinsdag 7 april 2009 17:37 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Inderdaad ja. Goed gespeeld van Kiefer
Ik heb zo'n idee dat Renee nog een belangrijke rol gaat spelen in de verzoening tussen Kim en Jack... en het herstel van Jack.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:53 schreef Stienn het volgende:
idd, goed gespeeld!
Ik heb het idee dat Renee steeds meer voor Jack gaat voelen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |