Is wel erg wanhopig, larry de bad guy, lijkt me erg sterk?!quote:Op woensdag 15 april 2009 23:39 schreef Zhenar het volgende:
Het kan ook nog zo zijn dat niet Tony, maar Larry de bad guy is. En dat Tony dat heeft ontdekt en dus een legitieme reden had om Larry af te maken.
Okee, ik ben wanhopig op zoek naar redenen om Tony een toffe peer te laten blijven
Er zal wel weer iemand veel geld hebben neergeteld voor het biowapen en dat is dan de reden dat Tony besluit weer undercover te gaan in de hoop in contact te komen met die 'nieuwe' bad guy. Dat is natuurlijk ook wat hij al een paar keer aan Jack wilde vertellen, maar wat niet lukte.quote:Op woensdag 15 april 2009 23:45 schreef suno het volgende:
Tony gaat weer undercover, omdat hij ontdekt heeft dat het nog niet afgelopen is, gezien de dag niet voorbij is
dat was me al meteen opgevallen. Wist zodra ik hem zag dat ie wel een rol ging spelen aangezien t een acteur is die ik wel kenquote:Op donderdag 16 april 2009 16:46 schreef scanman01 het volgende:
Ik heb deze aflevering voor de tweede keer gekeken en deze keer viel me (pas) op dat die vent die Larry op het einde neerschiet dezelfde is die een tijdje daarvoor bij die vrachtwagen staat en zegt dat hij nog een extra rondje gaat doen voor de veiligheid. Tijdens dat zogenaamde extra rondje steelt hij dus dat biowapen en geeft Tony de kans die vent bij de vrachtwagen te overmeesteren.
Bronquote:24 moving cities for Day 8
Jack Bauer will fight terrorism, shout "Damn!" in a whole new city next season; CTU set to rebuild and return. Which city?
Jack Bauer did his duty by protecting Los Angeles for much of the early portion of 24's run, and this season took his patriotic ass-kicking show to the nation's capitol. But the upcoming season/day eight will find him in an all-new urban jungle.
Season eight will take on the city so nice they named it twice, according to EW.com. That's right, Jack Bauer will be roaming the streets of New York City stopping domestic threats, three-card-monty scammers, and rogue hot dog vendors.
The next cycle of 24 will also feature the return of the CTU, which was disbanded in season seven. The counter-terrorism unit will be headed up by an all-new to-be-cast character, as well as a pair of young hotshot agents.
The majority of the show will continue to be shot in Los Angeles.
What do you think of Jack Bauer's latest move?
Misschien verandert hij in een zombie en gebruiken ze een aluminium hoedje om hem te besturen en zo een aanval te voorkomen in het nieuwe siezoen!quote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Toch een beetje dom dat ze dit soort info vrij geven, want dan is het dus al zeker dat Jack dit virus overleeft. Dat hadden wij allemaal stiekem ook al wel een beetje verwacht, maar het is toch jammer dat ze nu ook de laatste restjes twijfel wegnemen.
Je zegt het zelf al, had je anders verwacht?quote:Op donderdag 16 april 2009 21:46 schreef scanman01 het volgende:
Toch een beetje dom dat ze dit soort info vrij geven, want dan is het dus al zeker dat Jack dit virus overleeft. Dat hadden wij allemaal stiekem ook al wel een beetje verwacht, maar het is toch jammer dat ze nu ook de laatste restjes twijfel wegnemen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Kiefer heeft zelf al eens gezegd dat hij ook best een '24' kan voorstellen zonder Jack Bauer, dus je weet maar nooit.quote:Op donderdag 16 april 2009 21:51 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Je zegt het zelf al, had je anders verwacht?
quote:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op donderdag 16 april 2009 21:58 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Kiefer heeft zelf al eens gezegd dat hij ook best een '24' kan voorstellen zonder Jack Bauer, dus je weet maar nooit.
-
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.24 zonder Jack Bauer is in mijn ogen onmogelijk. 24 = Jack Bauer | Jack Bauer = 24.Niets Is Sterker Dan Dat Ene Woord; Feyenoord! Mijn Feyenoord!
Dat zou de schok nóg groter maken inderdaadquote:Op donderdag 16 april 2009 22:02 schreef Merkie het volgende:
Ik schat de kans redelijk groot in dat het nepberichtjes zijn om de kijker om de tuin te leiden voor als Jack toch dood gaat aan het eind van het seizoen.
Hij is tevens de producer en af en toe director van de show hequote:Op donderdag 16 april 2009 22:20 schreef Tja..1986 het volgende:
Hij heeft toch ook gewoon nog een contract voor 1 of 2 seizoenen? Dus daaruit kan je al opmaken dat de kans dat hij dood gaat niet zo heel groot is.
Dan ga je er van uit dat hij dood is dus. Want ook dat is nog niet zeker natuurlijk, hoewel je ogen niet open blijven staan als je bewusteloos bent heb ik ergens gelezen.quote:Op donderdag 16 april 2009 22:42 schreef MrHayo het volgende:
Had net pas tijd de nwe ep te kijken en had de zelfde reactie asl iedereen: Tony, wtf!
Larry was niet dodelijk verwond, hij zei I'm ok. Dus Tony heeft hem echt vermoord.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door scanman01 op 16-04-2009 23:21:52 ]My soul is painted like the wings of butterflies
quote:Op donderdag 16 april 2009 23:15 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dan ga je er van uit dat hij dood is dus. Want ook dat is nog niet zeker natuurlijk, hoewel je ogen niet open blijven staan als je bewusteloos bent heb ik ergens gelezen.
edit: aanvullingEn je hebt ook nog de schotwonden.. Er kwam al bloed uit zn mond, dus intern is er zeker iets geraakt..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's Time To Shine
[i]What would life be like without rhethorical questions?[/i]
Dat was het tweede seizoen. Derde (en beste) seizoen ging over het dodelijke virus, waar het nu eigenlijk weer over gaat. De seizoenen met Nina en Kim vind in nog steeds verreweg de beste seizoenen.quote:Op vrijdag 17 april 2009 02:13 schreef Flaccid het volgende:
Welke was die met die atoombom? Dat vond ik een goed seizoen
Day 4.quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:30 schreef thettes het volgende:
Welke was met die terrorist uit de mummy? Marwan ofzo?
Idd, die heb ik ook regelmatig even 'apart' gekeken!quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Day 4.
De reddingsoperatie van Minister Heller uit seizoen 3 blijft een brute scene
Dat was toch seizoen 4 ?quote:Op vrijdag 17 april 2009 08:45 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Day 4.
De reddingsoperatie van Minister Heller uit seizoen 3 blijft een brute scene
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |