Ik ben daar liever nooit.quote:Op zondag 5 april 2009 23:43 schreef marcel-o het volgende:
dr zijn wat wijken in Utrecht en Rdam waar je beter niet kan zijn om dit tijdstip
in 020 zal dat ook vast wel zijn
'Heey, stop Ali C. in Compton, kijken of-ie dan nog zo stoer is..'quote:Op dinsdag 7 april 2009 14:46 schreef boem-dikkie het volgende:
[..]
Ik ben daar liever nooit.En dan niet eens om al die homeboys die daar de hele dag een beetje aan het niksen zijn.
Maargoed ik snap TS best. Drop al die 'stoere' jongetjes in een willekeurige buurt als Brooklyn en dan zijn ze opeens niet meer zo G.
Wat een kanker verhaalquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:34 schreef Dingess het volgende:
[..]
'Heey, stop Ali C. in Compton, kijken of-ie dan nog zo stoer is..'
'Ja man, je hebt gelijk en Mohammed S. in de sloppenwijken in Brazilie'
'Echte he, komen ze huilend terug', 'Ja vriend, je hebt helemaal gelijk, ahhaha'
![]()
Bla Bla en nog eens bla..
Welke maroc/suri/anti heb je horen zeggen dat de Nederlandse 'ghetto' in de buurt komt van de Amerikaanse ghetto? GEEN! Elke straatschoffie weet dat je Nederland in geen enkele opzicht met Amerika kan vergelijken. Ze gebruiken het woord ghetto (die trouwens door maar een enkeling wordt gebruikt) om aan te geven dat het niet een gemiddelde buurt. En jah, tuurlijk doen sommige stoer omdat ze in een 'so called ghetto' wonen maar ze hebben heust wel in de gaten dat het niets meer en niets minder is dan een buurt/stad/wijk waar af en toe een 'delict' plaatsvindt.
---> mensen die denken dat de jongeren in Nederland niet in de gaten hebben dat het in Amerika er allemaal veel erger aan toe gaat, verdienen echt een::![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
jeweetzelluf jonguquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:34 schreef Dingess het volgende:
[..]
'Echte he, komen ze huilend terug', 'Ja vriend, je hebt helemaal gelijk, ahhaha'
![]()
Welke maroc/suri/anti heb je horen zeggen dat de Nederlandse 'ghetto' in de buurt komt van de Amerikaanse ghetto? GEEN! Elke straatschoffie weet dat je Nederland in geen enkele opzicht met Amerika kan vergelijken. Ze gebruiken het woord ghetto (die trouwens door maar een enkeling wordt gebruikt) om aan te geven dat het niet een gemiddelde buurt. En jah, tuurlijk doen sommige stoer omdat ze in een 'so called ghetto' wonen maar ze hebben heust wel in de gaten dat het niets meer en niets minder is dan een buurt/stad/wijk waar af en toe een 'delict' plaatsvindt.
---> mensen die denken dat de jongeren in Nederland niet in de gaten hebben dat het in Amerika er allemaal veel erger aan toe gaat, verdienen echt een::![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Stoer he, met kanker schelden?quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:40 schreef BrandBierMaaktGelukkig het volgende:
[..]
Wat een kanker verhaal
Laat me raden....quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:50 schreef Dingess het volgende:
9 van de 10 fokkers durft zelfs niet door crooswijk of kralingen te lopen in hun eentje ..
[ afbeelding ]
ik kom daar wekelijks (kapper + vrienden)quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:56 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Laat me raden....
YOU ARE THE ONE!
Zal vast wel.quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:05 schreef Dingess het volgende:
[..]
ik kom daar wekelijks (kapper + vrienden)
btw, dat was maar een voorbeeld, iedereen doet alsof het helemaal niks voorstelt (de zogenaamde ghetto's van nederland) maar in de late uurtjes heeft menig fokker daar echt niks te zoeken..
jij bent echt kanker domquote:Op dinsdag 7 april 2009 16:50 schreef Dingess het volgende:
9 van de 10 fokkers durft zelfs niet door crooswijk of kralingen te lopen in hun eentje ..
[ afbeelding ]
De TS die stoer loopt te doen over ghetto's waar hij nog nooit geweest is...quote:Op dinsdag 7 april 2009 17:06 schreef Fortune_Cookie het volgende:
[..]
Zal vast wel.
Maar de grote vraag blijft altijd: who gives a fuck?
quote:Op dinsdag 7 april 2009 16:34 schreef Dingess het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ha Ha dan tilburg noord , ik voel me ook al meteen een gangster. Ik woon in een een dezelfde soort flat alleen dan 1 kilometer verderop.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.We are living in a material world, and I am a material girl
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |