Gaat hij ook dood aan het eind, want dan ken ik het iddquote:Op zondag 5 april 2009 23:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
Deze reportage is al tig keer geweest.
Klacht: Te veel herhalingen.
Ben je nou dik of niet!quote:Op zondag 5 april 2009 23:28 schreef MissJ het volgende:
Vergeleken bij die man ben ik extreem mager![]()
en heb toch echt mooie vrouwelijke rondingen op de juiste plaatsen
quote:Manuel Uribe Garza (Monterrey (Mexico), 11 juni 1965) was enkele jaren de zwaarste man ter wereld, met een recordgewicht van zo'n 570 kilogram. In maart 2007 vierde Uribe het feit dat hij maar liefst 200 kilo was afgevallen en daarmee, naar eigen zeggen, op weg is een nieuw record te vestigen, namelijk dat van de meest afgevallen man ter wereld. Uribe verloor in een jaar tijd ruim een derde van zijn totale gewicht van 570 kilo. In oktober 2008 werd bekend dat hij zou gaan trouwen. Het huwelijk vond noodgedwongen in bed plaats omdat Uribe in oktober 2008 nog zo'n 260 kilo woog en niet mobiel is. In maart 2008 is hij totaal al 250 kilo afgevallen.
Is dat ding links een balzak?quote:Op zondag 5 april 2009 23:26 schreef Adelante het volgende:
gadverdamme
Ze wassen nu een man van 363 kilo live op tv
[ afbeelding ]
Hoe kun je het in godsnaam zo ver laten komen...
Oh wacht, hij is aan het afvallen, hij woog 558 kilo
klacht: overobese mensen
subklacht: live wassen op tv van overobese mensen
Als het goed is niet, hij is volgens mijn wel heel veel afgevallen en had die weer een record 'de man wie het meest is afgevallen' oid en toen was die dood gegaan volgens mijn.quote:Op zondag 5 april 2009 23:29 schreef Adelante het volgende:
[..]
Gaat hij ook dood aan het eind, want dan ken ik het idd
Neeeee ik ben niet dik! Goed lezen hequote:
Zijn moeder.quote:Op zondag 5 april 2009 23:29 schreef zwartemarktplaats het volgende:
Hij kan dus niet echt meer lopen.
Wie voed dat beest dan echt? :IO
Een ziekte.quote:Op zondag 5 april 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
Hoeveel moet je wel niet eten eer het zo ver is
Met veel suiker is het niet zo'n kunst.quote:Op zondag 5 april 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
Was geen ziekte, hij heeft zich klemgevreten aan pizza's en fastfood toen ie naar Amerika kwam.quote:
"Ik heb een slechte stofwisselingquote:Op zondag 5 april 2009 23:33 schreef Adelante het volgende:
Nee hij leeft nog! http://en.wikipedia.org/wiki/Manuel_Uribe_Garzaquote:Op zondag 5 april 2009 23:31 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Als het goed is niet, hij is volgens mijn wel heel veel afgevallen en had die weer een record 'de man wie het meest is afgevallen' oid en toen was die dood gegaan volgens mijn.
En dat krijg je volgens mijn niet te zien.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |