quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
We gaan het zien he.quote:Op zondag 5 april 2009 22:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb dan ook besloten niet meer zo gemeen te doen. Mooi geweest. Uitzonderingen daargelaten (ff indekken).
Hij zou er een boeken over kunnen vol schrijven.quote:Op zondag 5 april 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
KF is weer even over dates/scharrels/sex aan het vertellen.
Lekker is dat he..quote:Op zondag 5 april 2009 21:47 schreef KudFokker het volgende:
Serieus de eerste keer dat ik seks heb gehad, en zelf niet klaar ben gekomen
Hahaha een shockblogquote:Op zondag 5 april 2009 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij zou er een boeken over kunnen vol schrijven.
Misschien kan hij een colum op FOK! krijgen.
We hebben het toen we om 12:00 (quote:Op zondag 5 april 2009 22:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Lekker is dat he..Al je tijd en energie naar haar dirigeren om r uit elkaar te laten spatten bij het orgasme en dan nog even je pik er diep in..
o wacht.. je was bezopen.. en je was aan het kutten..![]()
Ik toch?quote:Op zondag 5 april 2009 22:23 schreef zbbrox het volgende:
wie had me paiq aangesmeerd? heb wel een leuke eerste chat nu
Ik moet daar ook eens wat actiever gaan speedchatten enzo. Is wel tof.quote:Op zondag 5 april 2009 22:23 schreef zbbrox het volgende:
Ik kan niet wachten op je eerst colum.quote:Op zondag 5 april 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hahaha een shockblog
Dat zou ik op zich wel willen
Heel verstandig! Anders moet je er hier weer allemaal verhalen over vertellen.quote:
Maar toen kwam je wel en hebben we het dus niet meer over hetzelfde.quote:Op zondag 5 april 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
We hebben het toen we om 12:00 () wakker werden ingehaald
Heb tijdje Paiq gedaan, ook op aanraden van iemand. Vond het een systeem van niks.quote:Op zondag 5 april 2009 22:23 schreef zbbrox het volgende:
ja iemand heeft zitten kutten met de op in de wiki, omdat hij of zij het er niet mee eens is dat er naam[1],naam[2] en naam[3] stond. Prima maar verneuk dan de hele op nietquote:Op zondag 5 april 2009 22:21 schreef Murmeli het volgende:
kan iemand mij ff zeggen hoe ik zelf mn OP normaal maak, ik verpruts hem uiteraard alweer...
staat ie fout in de wiki?
Een datingsite.quote:Op zondag 5 april 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
Wat is een paiq?
Maar hoe was jullie weekend?
Dat is het leven.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond het teveel gedoe.
Paiq is een bal aan.. Rotsite met stomme dates en matches die helemaal niet kloppen..quote:Op zondag 5 april 2009 22:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet daar ook eens wat actiever gaan speedchatten enzo. Is wel tof.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |