quote:Hoe oud ben je? Sekse? Woonplaats/ regio? Interesses? Seksuele voorkeur? Lengte en postuur? Hoe lang single?
We gaan het zien he.quote:Op zondag 5 april 2009 22:16 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ik heb dan ook besloten niet meer zo gemeen te doen. Mooi geweest. Uitzonderingen daargelaten (ff indekken).
Hij zou er een boeken over kunnen vol schrijven.quote:Op zondag 5 april 2009 22:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
KF is weer even over dates/scharrels/sex aan het vertellen.
Lekker is dat he..quote:Op zondag 5 april 2009 21:47 schreef KudFokker het volgende:
Serieus de eerste keer dat ik seks heb gehad, en zelf niet klaar ben gekomen
Hahaha een shockblogquote:Op zondag 5 april 2009 22:21 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hij zou er een boeken over kunnen vol schrijven.
Misschien kan hij een colum op FOK! krijgen.
We hebben het toen we om 12:00 (quote:Op zondag 5 april 2009 22:21 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Lekker is dat he..Al je tijd en energie naar haar dirigeren om r uit elkaar te laten spatten bij het orgasme en dan nog even je pik er diep in..
o wacht.. je was bezopen.. en je was aan het kutten..![]()
Ik toch?quote:Op zondag 5 april 2009 22:23 schreef zbbrox het volgende:
wie had me paiq aangesmeerd? heb wel een leuke eerste chat nu
Ik moet daar ook eens wat actiever gaan speedchatten enzo. Is wel tof.quote:Op zondag 5 april 2009 22:23 schreef zbbrox het volgende:
Ik kan niet wachten op je eerst colum.quote:Op zondag 5 april 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Hahaha een shockblog
Dat zou ik op zich wel willen
Heel verstandig! Anders moet je er hier weer allemaal verhalen over vertellen.quote:
Maar toen kwam je wel en hebben we het dus niet meer over hetzelfde.quote:Op zondag 5 april 2009 22:22 schreef KudFokker het volgende:
[..]
We hebben het toen we om 12:00 () wakker werden ingehaald
Heb tijdje Paiq gedaan, ook op aanraden van iemand. Vond het een systeem van niks.quote:Op zondag 5 april 2009 22:23 schreef zbbrox het volgende:
ja iemand heeft zitten kutten met de op in de wiki, omdat hij of zij het er niet mee eens is dat er naam[1],naam[2] en naam[3] stond. Prima maar verneuk dan de hele op nietquote:Op zondag 5 april 2009 22:21 schreef Murmeli het volgende:
kan iemand mij ff zeggen hoe ik zelf mn OP normaal maak, ik verpruts hem uiteraard alweer...
staat ie fout in de wiki?
Een datingsite.quote:Op zondag 5 april 2009 22:24 schreef KudFokker het volgende:
Wat is een paiq?
Maar hoe was jullie weekend?
Dat is het leven.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Sorry, maar ik vond het teveel gedoe.
Paiq is een bal aan.. Rotsite met stomme dates en matches die helemaal niet kloppen..quote:Op zondag 5 april 2009 22:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet daar ook eens wat actiever gaan speedchatten enzo. Is wel tof.
da's allemaal leuk maar hoe krijg ik hem weer goed?quote:Op zondag 5 april 2009 22:26 schreef mrbox het volgende:
[..]
ja iemand heeft zitten kutten met de op in de wiki, omdat hij of zij het er niet mee eens is dat er naam[1],naam[2] en naam[3] stond. Prima maar verneuk dan de hele op niet
Had een chat met mn 94% match. 25, woont vlakbij. Werkt vlakbij. Koophuisje dus geen ouders die storen. SWINGGGGGGquote:Op zondag 5 april 2009 22:24 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik moet daar ook eens wat actiever gaan speedchatten enzo. Is wel tof.
Mijn 98%-match die ik gisteren heb ontmoet was irl ook niet helemaal perfect.quote:Op zondag 5 april 2009 22:26 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Paiq is een bal aan.. Rotsite met stomme dates en matches die helemaal niet kloppen..
Aan Q vragen. Die doet dat wel ff.quote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
da's allemaal leuk maar hoe krijg ik hem weer goed?
Weer 25 kmquote:Op zondag 5 april 2009 22:26 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Een datingsite.
Goed. Lekker gewandeld gisteren.
Ik vind eigenlijk al die datingsites te veel gedoe. Misschien ligt dat wel aan mij.quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef vencodark het volgende:
[..]
Heb tijdje Paiq gedaan, ook op aanraden van iemand. Vond het een systeem van niks.![]()
Heb je beetje fatsoenlijk gesprek gehad, blijkt ie qua uiterlijk totaal niet je type en gewoon verschrikkelijk enzo. Sorry, maar ik vond het teveel gedoe.
Ik ook.. alleen hij ziet mij wel zitten, zit nog steeds achter me aan en snapt het nog steeds niet dat het niks gaat worden.quote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Mijn 98%-match die ik gisteren heb ontmoet was irl ook niet helemaal perfect.
Ik had geen vervelende chat, kan ook aan mij liggen. Maar ze zit niet op een forum.. dus het ging een stuk stroever in het smiley gebruik.. tja.. wie is er dan de zwakste schakel he?quote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
Ja inderdaad 25 km. Lekker door de natuur lopen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:28 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Weer 25 km?
Ik heb gisteren nog wel gefitnessed
Ging echt lekker
Heb ook nog een uurtje gekickboxed
Soms welquote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Is dat Paiq zo'n hele kansloze dating site?
Want ik wil wel kijken waar dat ding mij mee matched
LIgt aan je eigen bijdrage denk ik. Ken wel iemand die er regelmatig dates mee wist binnen te halen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Ja, echt KANSLOOS..quote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Dat is toch hoe veel gedoe je er zelf van maakt.quote:Op zondag 5 april 2009 22:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Weet ik, maar dit onderdeel moet niet zo'n gedoe zijn hoor.
Ik heb ook al heel lang niet gedate! Dat van gisteren was geen date eigenlijk.quote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik had geen vervelende chat, kan ook aan mij liggen. Maar ze zit niet op een forum.. dus het ging een stuk stroever in het smiley gebruik.. tja.. wie is er dan de zwakste schakel he?
Over date/meet gesproken.. ik heb er nog geen op de planning staan. HMMMMMMMMM
Mijn 91% speeddate & 80% match welquote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef Q. het volgende:
[..]
JonKeL!!!quote:
Is er dan een datingsite die niet kansloos is?quote:
Ok, dan ga ik me even inschrijvenquote:
Denk dat de versie die er nu staat goed moet zijnquote:Op zondag 5 april 2009 22:27 schreef Murmeli het volgende:
[..]
da's allemaal leuk maar hoe krijg ik hem weer goed?
Ik zie het meer als chat-random-met-vreemden-die enigzins-met-je-thingies-overeenkomen site.quote:Op zondag 5 april 2009 22:29 schreef KudFokker het volgende:
Tuurlijk, daarom had ik Paiq ook snel afgezworen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch hoe veel gedoe je er zelf van maakt.
Zit jij op PaiQ? En dat vertel je mij niet?quote:
Ja, wist je dat niet? Die meneer van vrijdag komt daar ook vandaan hoor...quote:Op zondag 5 april 2009 22:33 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Zit jij op PaiQ? En dat vertel je mij niet?
Maar dan was je toch niet meer single als het helemaal goed was/zitquote:
Gaan wij daten?quote:Op zondag 5 april 2009 22:31 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik heb ook al heel lang niet gedate! Dat van gisteren was geen date eigenlijk.
Meneer van vrijdag?quote:Op zondag 5 april 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet? Die meneer van vrijdag komt daar ook vandaan hoor...
Box regelt het allemaal wel!quote:Op zondag 5 april 2009 22:32 schreef mrbox het volgende:
[..]
Denk dat de versie die er nu staat goed moet zijnkopieer en plak die maar
91% is/was FB en bij die andere weet je ook hoe het, op dit moment, in elkaar steekt.quote:Op zondag 5 april 2009 22:33 schreef mrbox het volgende:
[..]
Maar dan was je toch niet meer single als het helemaal goed was/zit
Ik ga lachen als je aan mij gematched word..quote:
Ja dat begrijp ik nu! Tof!quote:Op zondag 5 april 2009 22:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ja, wist je dat niet? Die meneer van vrijdag komt daar ook vandaan hoor...
quote:
Hahahaquote:Op zondag 5 april 2009 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meneer van vrijdag?
Volgens mij mis ik iets hier
Je wilt niet weten wat je allemaal mistquote:Op zondag 5 april 2009 22:34 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
Meneer van vrijdag?
Volgens mij mis ik iets hier
Ik denk dat ik er niet eens aan ga beginnen. Niets voor mij.quote:Op zondag 5 april 2009 22:32 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tuurlijk, daarom had ik Paiq ook snel afgezworen.
Hihi, inderdaadquote:Op zondag 5 april 2009 22:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat je allemaal mist
Dan vooral niet doen. Bedenk me trouwens dat ik nog ergens op een datingsite sta.quote:Op zondag 5 april 2009 22:36 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik denk dat ik er niet eens aan ga beginnen. Niets voor mij.
Ik vind Fokken al ingewikkeld genoeg soms.
Ik haal de duimschroeven wel even uit de kast zoquote:Op zondag 5 april 2009 22:35 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Je wilt niet weten wat je allemaal mist
Echt? Dan ga ik proberen je nog een keer aan de haak te slaanquote:Op zondag 5 april 2009 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan vooral niet doen. Bedenk me trouwens dat ik nog ergens op een datingsite sta.
Het was, zoals je las, geen fokkerquote:
Of ik jou!quote:Op zondag 5 april 2009 22:38 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Echt? Dan ga ik proberen je nog een keer aan de haak te slaan
Misschien moet je dan zelf een kliekje vormen.quote:
Nee maar dan nog een FB vind ik niet echt tekenend van de "succes factor van Paiq" (niet om je aan te vallen) maar een FB is niet voor niets een FB en geen relatiequote:Op zondag 5 april 2009 22:34 schreef automatic_ het volgende:
[..]
91% is/was FB en bij die andere weet je ook hoe het, op dit moment, in elkaar steekt.
Een kliekje in je 1tje is best tof denk ik.quote:Op zondag 5 april 2009 22:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Misschien moet je dan zelf een kliekje vormen.
Inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2009 22:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dan vooral niet doen. Bedenk me trouwens dat ik nog ergens op een datingsite sta.
Klopt, maar daar is toen bewust voor gekozen. Moet je perse op Paiq zitten om een relatie te scoren? Ik vind van niet.quote:Op zondag 5 april 2009 22:39 schreef mrbox het volgende:
[..]
Nee maar dan nog een FB vind ik niet echt tekenend van de "succes factor van Paiq" (niet om je aan te vallen) maar een FB is niet voor niets een FB en geen relatie
sjezus wat zijn jullie klef zeg, jullie lijken mij en kwaak wel een paar weken terugquote:
Working on it.quote:
Euhm, goeie vraag.quote:
nee joh gewoon op fokquote:Op zondag 5 april 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar daar is toen bewust voor gekozen. Moet je perse op Paiq zitten om een relatie te scoren? Ik vind van niet.
We zeggen elkaar alleen maar heel subtiel gedag.quote:Op zondag 5 april 2009 22:41 schreef Murmeli het volgende:
[..]
sjezus wat zijn jullie klef zeg, jullie lijken mij en kwaak wel een paar weken terug
Aah maar dan is de verwachting bij Paiq andersquote:Op zondag 5 april 2009 22:41 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Klopt, maar daar is toen bewust voor gekozen. Moet je perse op Paiq zitten om een relatie te scoren? Ik vind van niet.
Alleen zijn heeft soms voordelen. Maar ook nadelen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:40 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een kliekje in je 1tje is best tof denk ik.
quote:Op zondag 5 april 2009 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
We zeggen elkaar alleen maar heel subtiel gedag.Kan veeeeel erger nog.
Nee, dat is een meisjesnaam.quote:Op zondag 5 april 2009 22:41 schreef KudFokker het volgende:
Matched dat ding mij nou met een gozer?
" Jij & Geertje! "
Ik denk dat de applicatie je iets wil vertellenquote:Op zondag 5 april 2009 22:41 schreef KudFokker het volgende:
Matched dat ding mij nou met een gozer?
" Jij & Geertje! "
Dan verdwijnd dat profiel vanzelf wel als je hem niet meer gebruikt.quote:Op zondag 5 april 2009 22:41 schreef vencodark het volgende:
[..]
Euhm, goeie vraag.Ik weet het ergens wel, maar kan er niet opkomen. Had erge moeite mijn profiel toen te verwijderen. Die optie stond nergens
Ik moet elke week zonder vriendjequote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
![]()
![]()
moet ik nodig zeggen... hypocriet ik weet het maar ik moet een week zonder vriendje en dat ben ik niet gewend
Dit kan ik bevestigenquote:Op zondag 5 april 2009 22:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
We zeggen elkaar alleen maar heel subtiel gedag.Kan veeeeel erger nog.
Dat willen wij ook al een hele tijd.quote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Ik denk dat de applicatie je iets wil vertellen
Haha, tof toch?quote:Op zondag 5 april 2009 22:41 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Working on it.
alweer een chat via paiqwilde net afsluiten
op dit tempo heb ik volgend weekend een date man
ik zeg ook dat ik het niet gewend ben dus ik vind mezelf daardoor extra zieligquote:
Then again, ik kan me niet voorstellen dat er achter zo'n naam een leuke vrouw schuilgaat.quote:
quote:
Ik ookquote:
Moet je nagaan hoe ik me nu elke week moet inhouden en ik dat volhoudt elke keer.quote:Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ik zeg ook dat ik het niet gewend ben dus ik vind mezelf daardoor extra zielig
Klopt, de Geertje die ik ken, is een hele leuke meid, maar nogal wanhopig geloof ik....quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Q. het volgende:
[..]
Then again, ik kan me niet voorstellen dat er achter zo'n naam een leuke vrouw schuilgaat..
Komt dat door de naam? Geef eens een foto.quote:Op zondag 5 april 2009 22:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, de Geertje die ik ken, is een hele leuke meid, maar nogal wanhopig geloof ik....
quote:Op zondag 5 april 2009 22:47 schreef KudFokker het volgende:
Ok ik ben hopeloos
" Helaas, we hebben op het moment geen kandidaten bereid gevonden; probeer het later nog eens! "
Then i will not off course :pquote:Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wel als je op mijn datingprofiel reageerd.
Ik hoop het niet voor de Geertje's onder onsquote:
Per PM mag ook hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 22:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik hoop het niet voor de Geertje's onder onsNeeeeee
quote:
Geertje zo heet mijn demente omaquote:Op zondag 5 april 2009 22:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Klopt, de Geertje die ik ken, is een hele leuke meid, maar nogal wanhopig geloof ik....
Ik heb wel een samenvatting voor je.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dan is de match sowieso al misluktquote:
Jaquote:
Ik ook.. 6 uur gaat de wekker weer en moet ik er ook echt uit!quote:
Jij ging 10 minuten geleden al!quote:
Het klikt niet met haar...quote:Op zondag 5 april 2009 22:49 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Trouwens, waarom wil je eigenlijk geen relatie met die chick?
ik om dezelfde tijd... ken je net zo goed hierheen komenquote:Op zondag 5 april 2009 22:53 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik ook.. 6 uur gaat de wekker weer en moet ik er ook echt uit!
Oeh! Creapy...quote:Op zondag 5 april 2009 22:52 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ja
Ditmaal een limbo..
En ze had mn voornaam en mn woonplaats dus ik werd meteen begoogled en ze wist me al meer te vertellen over mezelf dan in mij opkwam.
Ze zocht me op om te kijken of ik niet zo'n enge man ben. Heb hardop moeten lachen.
Ik moet om 6 uur op omdat ik ga fietsen, dus jij kan beter hierheen komen.quote:Op zondag 5 april 2009 22:54 schreef rival het volgende:
[..]
ik om dezelfde tijd... ken je net zo goed hierheen komen
Je weet niet wat je mist.quote:
Oké.... Apart..quote:Op zondag 5 april 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het klikt niet met haar...
Ik heb haar niks te zeggen, en zei mij niet...
Het voelt meer aan als vrienden waarmee ik me totaal als een mongool kan gedragen
komt goed uit, als je dan hierheen komt met de auto... is dat dus alsnog 6 uur. en hoef je niet te fietsenquote:Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik moet om 6 uur op omdat ik ga fietsen, dus jij kan beter hierheen komen.Als ik niet ga fietsen hoef ik pas rond 7 uur op
Ja hoor, de hele dag gaat het langzaam.. Komt er eindelijk weer een beetje tempo in, weer zeuren!quote:Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
Jongens.. ik had straks een teeveepee gepost op pagina 1.. Nu is mijn visite weg, en zijn jullie alweer op pag 3 van het volgende topic (of heb ik er zelfs eentje gemist tussendoor?)
niet naar mij kijken, ik ben hier netquote:Op zondag 5 april 2009 22:55 schreef DR34M3R het volgende:
Jongens.. ik had straks een teeveepee gepost op pagina 1.. Nu is mijn visite weg, en zijn jullie alweer op pag 3 van het volgende topic (of heb ik er zelfs eentje gemist tussendoor?)
Ik zeur niet. Toch?quote:Op zondag 5 april 2009 22:56 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja hoor, de hele dag gaat het langzaam.. Komt er eindelijk weer een beetje tempo in, weer zeuren!
Dat waren de 2 topics, verder niets
Geen logicaquote:Op zondag 5 april 2009 22:56 schreef rival het volgende:
[..]
komt goed uit, als je dan hierheen komt met de auto... is dat dus alsnog 6 uur. en hoef je niet te fietsen
Nee hoorquote:
En terecht..quote:
Ja, krijgen ze een mail van een keer per week..quote:Op zondag 5 april 2009 22:53 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Het klikt niet met haar...
Ik heb haar niks te zeggen, en zei mij niet...
Het voelt meer aan als vrienden waarmee ik me totaal als een mongool kan gedragen
Maar over dat Paiq, ik heb nu dus 2 mensen een match, alleen de ene is 5 dagen niet online geweest en de andere 7 dagen al niet...
In zo'n gesprek heb ik hoi gezegd, maar krijgen zij daar dan een emailtje van ofzo?
Niet logisch is soms wel heel lekkerquote:
Ik ook. Nog ff koken voor morgen, jullie intussen vervelen, en daarna mag ik gaan slapen van mezelf. Of zal ik me eerst nog verwennen metquote:
Klopt!quote:
Wat is er dan met jou dat jij aan zwervers gelinkt wordt?quote:Op zondag 5 april 2009 22:58 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ja, krijgen ze een mail van een keer per week..
Ik ben nu ook weer eens op P.. weer een of andere idioot aan me hangen hij ziet eruit als een zwerver.
En nog een.. aangezien ik me verveel laat ik jullie meegenieten..
[/snip]
Jij bent niet eerlijk! Ik wil fietsen morgen!quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 22:58 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Ik ben nu ook weer eens op P.. weer een of andere idioot aan me hangen hij ziet eruit als een zwerver.
* ben ik
Jonathan houdt van sterren kijken, strandwandelingen, goa (verklapt over jou: massages, dansen, reizen).
Hey, sorry voor mijn ranzige one-liner een paar weken terug, ik was gewoon baldadig. Hoop dat je je er niet al te veel van aangetrokken hebt.
* oow oke
Hey hoi
Nogmaals echt mijn excuses hoor...
Ik was *way* out of line... doe ik doorgaans nooit
Goedenavond trouwens![]()
* ik heb het niet ontvangen..
Hmm, misschien maar goed dan ook :$
want
Hmm, ik was in die one liner weken geleden vrij brutaal..
Ik kan 'm nog wel opzoeken als je wilt weten wat er in stond...
* ja doe maar
koop gewoon een viboquote:Op zondag 5 april 2009 22:59 schreef DR34M3R het volgende:
Of zal ik me eerst nog verwennen met
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 5 april 2009 22:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook. Nog ff koken voor morgen, jullie intussen vervelen, en daarna mag ik gaan slapen van mezelf. Of zal ik me eerst nog verwennen met
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2009 23:00 schreef rival het volgende:
[..]
koop gewoon een vibo
Neuh. Dan worden mijn vingers luiSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Wat een nerdquote:Op zondag 5 april 2009 22:58 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
* ben ik
Jonathan houdt van sterren kijken, strandwandelingen, goa (verklapt over jou: massages, dansen, reizen).
Hey, sorry voor mijn ranzige one-liner een paar weken terug, ik was gewoon baldadig. Hoop dat je je er niet al te veel van aangetrokken hebt.
* oow oke
Hey hoi
Nogmaals echt mijn excuses hoor...
Ik was *way* out of line... doe ik doorgaans nooit
Goedenavond trouwens![]()
* ik heb het niet ontvangen..
Hmm, misschien maar goed dan ook :$
want
Hmm, ik was in die one liner weken geleden vrij brutaal..
Ik kan 'm nog wel opzoeken als je wilt weten wat er in stond...
* ja doe maar
fuck fietsen! genietquote:Op zondag 5 april 2009 23:00 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij bent niet eerlijk! Ik wil fietsen morgen!
Op drinken heh, niet op gaan zittenquote:Op zondag 5 april 2009 22:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik ook. Nog ff koken voor morgen, jullie intussen vervelen, en daarna mag ik gaan slapen van mezelf. Of zal ik me eerst nog verwennen met
[ afbeelding ]
Ik verwen mezelf wel op een andere manier!quote:Op zondag 5 april 2009 22:59 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 5 april 2009 23:01 schreef Ludootje het volgende:
[..]
![]()
Nog zo eentje.. Ik wil gewoon een heerlijke hete douche, omringd met lekkere luchtjes en veel schuim. Mag het?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Those who dream by night in the dusty recesses of their mind, wake in the morning to find that it was vanity.
But the dreamers of the day are dangerous people, for they dream their dreams with open eyes, and make them come true.
Kom hierheen met je massageolie dan! Of durf je dat niet?quote:
Van mij wel, hoor! Ik hou je niet tegen.quote:Op zondag 5 april 2009 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog zo eentje.. Ik wil gewoon een heerlijke hete douche, omringd met lekkere luchtjes en veel schuim. Mag het?
Heet douchenquote:Op zondag 5 april 2009 23:02 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Nog zo eentje.. Ik wil gewoon een heerlijke hete douche, omringd met lekkere luchtjes en veel schuim. Mag het?
Hij kletst maar door..quote:Op zondag 5 april 2009 23:01 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Wat een nerd
Zeg dan gewoon meteen wat je wil zeggen
Als ik eindelijk uitgevonden heb hoe het werkt zal ik een stuk galanter naar je zijnquote:
Ja maar, ja maar! Ik wil wat afvallen en daarom moet ik fietsenquote:Op zondag 5 april 2009 23:04 schreef rival het volgende:
[..]
het aanbod kwam eerst vanaf hier, dus over durven gesproken
Hey! Ben je verdwaald?quote:
Prioriteiten stellen in het levenquote:Op zondag 5 april 2009 23:05 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja maar, ja maar! Ik wil wat afvallen en daarom moet ik fietsen
Hoi!quote:
Daaromquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 23:04 schreef KudFokker het volgende:
[..]
Als ik eindelijk uitgevonden heb hoe het werkt zal ik een stuk galanter naar je zijn
Tsk. Denk toch aan je rootsquote:
Neuh, als ik verdwaald zou zijn, dan zou ik niet weten waar ik heen moet...quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 23:07 schreef rival het volgende:
[..]
Waag het om me een slechte beoordeling te geven
Haha, vooruit dan maar!quote:Op zondag 5 april 2009 23:08 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Neuh, als ik verdwaald zou zijn, dan zou ik niet weten waar ik heen moet...
ja.. en dan dacht ze dat ik op sex uit was omdat ik die ene foto die ook in mn fobo staat erbij had staan....quote:
Tja...quote:
liiszlequote:Op zondag 5 april 2009 23:09 schreef KudFokker het volgende:
Hahahaha ik ben iemand van Fok! tegengekomen op Paiq
Johquote:Op zondag 5 april 2009 23:08 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Hij ziet alleen maar vrouwenfoto's..
Jonkel heeft mij een keer gespot..quote:Op zondag 5 april 2009 23:09 schreef KudFokker het volgende:
WIE?!quote:Op zondag 5 april 2009 23:09 schreef KudFokker het volgende:
Misschien zie je mij!quote:Op zondag 5 april 2009 23:10 schreef Ludootje het volgende:
Hmm, mss ook maar eens mijn paiq weer activeren...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Maargoed.. wellicht ben jij homo en zie je idd mannenpics alleenquote:
Loop ik achter als ik niet op PaiQ sta?quote:
quote je nu je eigen teksten !!??quote:
Ik ben alleen lid van Paiq... Vind het wel geinig eigenlijk...quote:Op zondag 5 april 2009 23:11 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Loop ik achter als ik niet op PaiQ sta?
Een vriendin van mij is helemaal RP fan en ik sta ingeschreven op Lexa en RP maar vind er gewoon niets aan....
wellichtquote:Op zondag 5 april 2009 23:11 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Maargoed.. wellicht ben jij homo en zie je idd mannenpics alleen
Ja om te laten zien waar het over ging, wilde eigenlijk edititenquote:
Ja..quote:Op zondag 5 april 2009 23:11 schreef KudFokker het volgende:
Krijg je ook te zien hoe vaak er op je foto is gestemd dan?
quote:Op zondag 5 april 2009 23:10 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Misschien zie je mij!Hey, ik probeer hier m'n beste beentje voor te zetten, ja!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zolang het niet 50 per dag is, is het wel okee (had ik al eens eerder gezegd).![]()
Ach, als je nu niets te doen hebt.quote:Op zondag 5 april 2009 23:10 schreef GoeRoe86 het volgende:
[..]
Nobody cares dus quote je jezelf maar
Ja, dat weet ik. Ik pest je nuquote:Op zondag 5 april 2009 23:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey, ik probeer hier m'n beste beentje voor te zetten, ja!
En zolang het niet 50 per dag is, is het wel okee (had ik al eens eerder gezegd).
echte liefdequote:Op zondag 5 april 2009 23:13 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Hey, ik probeer hier m'n beste beentje voor te zetten, ja!
En zolang het niet 50 per dag is, is het wel okee (had ik al eens eerder gezegd).
Nee, een Paikie ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 23:13 schreef Betamacx het volgende:
Als je op Paiq zit, ben je dan ook een Paiqey (spreek uit: pikey?)
Paikie staat tofferquote:Op zondag 5 april 2009 23:15 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Spreek je toch precies hetzelfde uit?
Oeps! Deed ik dat?quote:Op zondag 5 april 2009 23:16 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Toe maar, en ook nog eens op een publiek forum...
Jij ook al?quote:Op zondag 5 april 2009 23:20 schreef DR34M3R het volgende:
pag. 5 alweer.. teruglezen heeft geen nut. Tegen de tijd dat ik klaar ben is het topic vol..
Ik bedacht me net dat ik vergeten ben te eten vanavond
Zou vanavond een eet-date hebben, maar die was ziek... Snackbar wilde m'n geld wel....quote:Op zondag 5 april 2009 23:20 schreef DR34M3R het volgende:
pag. 5 alweer.. teruglezen heeft geen nut. Tegen de tijd dat ik klaar ben is het topic vol..
Ik bedacht me net dat ik vergeten ben te eten vanavond
Was het een smoes...?quote:Op zondag 5 april 2009 23:24 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Zou vanavond een eet-date hebben, maar die was ziek... Snackbar wilde m'n geld wel....
Neuh, dat was wel echt... Overigens is het een date zonder relationele perspectievenquote:
Slaap lekker..quote:Op zondag 5 april 2009 23:25 schreef KudFokker het volgende:
mensen, ik ga lekker slapen
Spreek jullie morgen!
Ooo okequote:Op zondag 5 april 2009 23:25 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Neuh, dat was wel echt... Overigens is het een date zonder relationele perspectieven
Klopt... How's life on the automatic_-side?quote:
Ja... Wel goed... Hahaquote:Op zondag 5 april 2009 23:29 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Klopt... How's life on the automatic_-side?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Wat voor perspectieven dan?quote:Op zondag 5 april 2009 23:25 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Neuh, dat was wel echt... Overigens is het een date zonder relationele perspectieven
Will do schatquote:Op zondag 5 april 2009 23:27 schreef Prinsesje4you het volgende:
[..]
Slaap lekker..
Ps.. krijg ik nog antwoord op me pm??
Wanneer ga je neuken meeten?quote:
Hapje-babbeltje-concertje-perspectievenquote:
Sorry, ik kan het niet latenquote:
Nee hoor!quote:Op zondag 5 april 2009 23:37 schreef Ludootje het volgende:
Is het heel beschamend als ik Pokerface ondertussen stiekem een leuk nummer begin te vinden?![]()
Vind je Ma Baker dan ook tof? Dan mag het, in historisch perspectiefquote:Op zondag 5 april 2009 23:37 schreef Ludootje het volgende:
Is het heel beschamend als ik Pokerface ondertussen stiekem een leuk nummer begin te vinden?![]()
De clip spreekt mij vooral aanquote:Op zondag 5 april 2009 23:37 schreef Ludootje het volgende:
Welk?quote:Op zondag 5 april 2009 23:37 schreef Ludootje het volgende:
Absoluut niet, in het buitenland gaan ze daar ook aardig op los.quote:Op zondag 5 april 2009 23:37 schreef Ludootje het volgende:
Jij kent hem ook al!quote:
Don't fuck with the Jesus!quote:
Ik begin er stiekem al een beetje zat van te worden, maar dat komt ook doordat ik hem in België al een paar maanden hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 23:37 schreef Ludootje het volgende:
Ben hem nu weer aan het luisteren, probeer even het sampletje er uit te halenquote:Op zondag 5 april 2009 23:38 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Vind je Ma Baker dan ook tof? Dan mag het, in historisch perspectief
Laat je je remix dan wel horen aan ons allen?quote:Op zondag 5 april 2009 23:42 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Ben hem nu weer aan het luisteren, probeer even het sampletje er uit te halen
quote:Op zondag 5 april 2009 23:44 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Laat je je remix dan wel horen aan ons allen?
Die probeerde ik op mijn hyves te zetten, maar is idd uitgesloten om hem te 'emben'quote:
Daar heb ik nu juist een beetje mee gehadquote:
Ik hoorde hem bij Evers pas voor het eerst afgelopen week...quote:Op zondag 5 april 2009 23:46 schreef Ludootje het volgende:
[..]
Daar heb ik nu juist een beetje mee gehad
Ah, op Radio 538er-de-feiten-aanlopen?quote:Op zondag 5 april 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoorde hem bij Evers pas voor het eerst afgelopen week...
En dat voor een top-40 meisjequote:Op zondag 5 april 2009 23:47 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik hoorde hem bij Evers pas voor het eerst afgelopen week...
Ja goed hè?! Veel plezierquote:Op zondag 5 april 2009 23:49 schreef Ludootje het volgende:
[..]
En dat voor een top-40 meisje
Maar ik ben even bijkletsen met huisgenoten, tot later!![]()
Uhuhquote:Op zondag 5 april 2009 23:48 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Ah, op Radio 538er-de-feiten-aanlopen?
Radio 538quote:Op zondag 5 april 2009 23:48 schreef Betamacx het volgende:
[..]
Ah, op Radio 538er-de-feiten-aanlopen?
De clip!!quote:Op zondag 5 april 2009 23:37 schreef Ludootje het volgende:
Is het deze week laptop-jat-tijd?quote:Op zondag 5 april 2009 23:51 schreef John.Milton het volgende:
Na dit weekend heb ik echt zin in de zomer gekregen.
Ja, niet.quote:Op zondag 5 april 2009 23:52 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Heb je ooit gezien hoe Lady Gaga er in het echt uitziet?
Ow, die!quote:
Dinsdag! Hoelaat & waar?quote:
Ik moet nog even een tijd afspreken met m'n projectgroepquote:
Ik ben nog nooit in D geweest. Waar heb je computerpracticum?quote:Op zondag 5 april 2009 23:58 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Ik moet nog even een tijd afspreken met m'n projectgroep
Rond half 3 heb ik een computerpracticum, maar ik wil er tegen de middag zal zijn. Beetje werken en chillen in het D-gebouw.
Voor alles bestaat er 'n eerste keer.quote:Op zondag 5 april 2009 23:58 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik ben nog nooit in D geweest. Waar heb je computerpracticum?
Ik heb tot half 3 SPSS practicum..
Pfff... Loop ik je wéér mis! Nog geen laptopquote:Op maandag 6 april 2009 00:00 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Voor alles bestaat er 'n eerste keer.
GZ 104/105 heb ik mijn practicum. Ook iets met SPSS
Haha. Je kan onze data niet in SPSS stoppen en kijken of wij significant zijnquote:Op maandag 6 april 2009 00:05 schreef John.Milton het volgende:
SPSS is wel handig voor verschillende analyses.
Maar vrouwen laten zich niet analyseren
Dat maakt het wel leuk. Die onvoorspelbaarheid op momenten. Gisternacht kreeg ik ook weer ineens wat te horen van iemandquote:Op maandag 6 april 2009 00:06 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Haha. Je kan onze data niet in SPSS stoppen en kijken of wij significant zijn
Woord omhoog!quote:Op maandag 6 april 2009 00:05 schreef John.Milton het volgende:
SPSS is wel handig voor verschillende analyses.
Maar vrouwen laten zich niet analyseren
Statistiek.quote:Op maandag 6 april 2009 00:15 schreef Betamacx het volgende:
SPSS... waar kende ik dat ook alweer van...
83% procent van alle statistieken wordt ter plekke verzonnen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:17 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Statistiek is best leuk als je beetje waardevolle resultaten kunt krijgen.
Bij ons niet hoorquote:Op maandag 6 april 2009 00:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
83% procent van alle statistieken wordt ter plekke verzonnen.
Is het post-waardig...?quote:Op maandag 6 april 2009 00:13 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Dat maakt het wel leuk. Die onvoorspelbaarheid op momenten. Gisternacht kreeg ik ook weer ineens wat te horen van iemandtoen stond ik ook mooi te kijken bij het uitgaan
Je kan er gelukkig ook meer mee doen.quote:Op maandag 6 april 2009 00:17 schreef Ludootje het volgende:
[..]
83% procent van alle statistieken wordt ter plekke verzonnen.
Inderdaadquote:Op maandag 6 april 2009 00:20 schreef John.Milton het volgende:
[..]
Je kan er gelukkig ook meer mee doen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |