quote:Op zondag 5 april 2009 20:09 schreef Emimich het volgende:
Uit het fotoboek van ons aller TS: "Studie wat ik doe is NL recht aan de uni in Maastricht."
Nogal ironisch, ermee rekening houdende dat hij klaagt over het niveau van anderen.
Daar is geen stom gedrag voor nodig hoor.quote:Op zondag 5 april 2009 20:06 schreef Mojo-Jojo het volgende:
Sub-klacht: mensen die door hun stomme gedrag Limburg voor schut zetten
quote:Op zondag 5 april 2009 20:14 schreef J.Herrer het volgende:
Ah dit wordt weer zo'n topic met dikke nerds die nog nooit hebben gesport die komen vertellen hoe dom voetbal wel niet is
Ah dit wordt weer zo'n topic met dikke nerds die nog nooit hebben gesport die komen vertellen hoe dom voetbal wel niet is
Lekker belangrijkquote:Op zondag 5 april 2009 20:33 schreef 49euro het volgende:
Wat is hier nou triest aan? Ik vind TS eerder triest dat hij zoiets niet begrijpt. Voor sommige mensen is voetbal hun leven netzoals voor jou fokDaarnaast snap ik het drama ook. Als je uit amsterdam komt ben je voor ajax, kom je uit rotterdam ben je voor feyenoord, kom je uit den bosch ben je voor den bosch, dan ga je toch niet ineeens naar het stadion van de concurent?
Wat doe je dan in KLB?! Het enige wat iedereen hier doet is zich druk maken om onbelangrijke dingenquote:Op zondag 5 april 2009 21:15 schreef Apfelsaft het volgende:
[..]
Lekker belangrijkMensen die hun energie verspillen aan het drukmaken over dat soort onbelangrijke dingen
Vergeet niet dat we het hier hebben over Rodaquote:Op zondag 5 april 2009 21:47 schreef Biogarde het volgende:
Ik snap dat verdriet wel. Zeker wanneer je week in, week uit in kou en zonneschijn in zo'n stadion staat om je club te steunen.
En dat maakt het minder erg?quote:Op zondag 5 april 2009 21:53 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Vergeet niet dat we het hier hebben over RodaJC
Dat maakt het geheel een stuk debielerquote:
Ach, da's niet aan ons om daar over te oordelen. Wat voor hun belangrijk kan zijn, is voor ons misschien wel lachwekkend.quote:Op zondag 5 april 2009 22:19 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Dat maakt het geheel een stuk debielerEen club die nooit wat heeft voorgesteld... Een club die gaat degraderen en failliet gaat als er niets gebeurt. En daar zo aan gaan hangen
Ik vind dat wel aan mij om te oordelen. Ik vind het dom dat het voor hun zo belangrijk is.quote:Op zondag 5 april 2009 22:23 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ach, da's niet aan ons om daar over te oordelen. Wat voor hun belangrijk kan zijn, is voor ons misschien wel lachwekkend.
Zegt meer over jou bekrompenheid dan over hun.quote:Op zondag 5 april 2009 22:28 schreef JanusAnus het volgende:
[..]
Ik vind dat wel aan mij om te oordelen. Ik vind het dom dat het voor hun zo belangrijk is.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |