...je vrouw geven terwijl ze elke dag een dubbele whopper kaas met curly fries opeet.quote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef Doopy-X- het volgende:
...je vrouw die belt of ze op de terugweg een dubbele whopper kaas met curly fries mee moet nemen.
Wowquote:Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef Tally het volgende:
Een milkshake meenemen voor hubbie en savonds (als de milkshake gezakt is) een harde beurt krijgen als "beloning"..
Dit klinkt als een Breezeractiequote:Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef Tally het volgende:
Een milkshake meenemen voor hubbie en savonds (als de milkshake gezakt is) een harde beurt krijgen als "beloning"..
Zit geen drank in hoorquote:
Dat snap ik jaquote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zit geen drank in hoorEn kan mij het schelen.. Als ik die beurt maar krijg
Kom maar langs dan krijg je er een van mij.quote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Tally het volgende:
[..]
Zit geen drank in hoorEn kan mij het schelen.. Als ik die beurt maar krijg
Hetzelfde geldt voor jou.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef tijnbrein het volgende:
Liefde is de te kortkomingen van een ander kunnen accepteren.
Mooi... *stil is*quote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef Bellah het volgende:
Oud doch waar: liefde is... niet degene die aan je eisenlijstje voldoet, maar diegene voor wie je dat lijstje opzij zet.
Mooiquote:Op zondag 5 april 2009 22:25 schreef Bellah het volgende:
Oud doch waar: liefde is... niet degene die aan je eisenlijstje voldoet, maar diegene voor wie je dat lijstje opzij zet.
Heel diepquote:Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef Tally het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |