Nee, want jij doet de zoetjes op brood?quote:Op zondag 5 april 2009 18:32 schreef CaptainCookie het volgende:
Ha!Bij de Makro staan ze bij de suiker, naast de gang van de koffiemelk naast de gang van de koffie
!
Daar had je ze dus nooit gevonden
Watquote:Op zondag 5 april 2009 18:34 schreef defabiman het volgende:
[..]
Nee, want jij doet de zoetjes op brood?
Het eerste, wat is er verkeerd aan de klacht?quote:Op zondag 5 april 2009 18:38 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
Kom je uit '90 of ben je 90? Ik denk 't laatste, aan je klacht te zien.
Sowieso, zoetjesquote:Op zondag 5 april 2009 18:50 schreef rene90 het volgende:
[..]
Het eerste, wat is er verkeerd aan de klacht?
Ik gebruik ze sowieso niet maar wat zou het uitmaken of je op je 19e een zoetje of suiker gebruikt, jij hebt er toch geen last van?quote:Op zondag 5 april 2009 18:58 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Sowieso, zoetjes. En zoals eerder gezegd vraag je zoiets gewoon aan de 1e de beste vakkenvuller.
Als mod moet je toch begrijpen dat er hoe dan ook geprobeerd wordt om TS af te zeiken in KLBquote:Op zondag 5 april 2009 19:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik gebruik ze sowieso niet maar wat zou het uitmaken of je op je 19e een zoetje of suiker gebruikt, jij hebt er toch geen last van?
Ik had even om mij heen gekeken voor een vakkenvuller alleen die was niet te bekennen, en om nou een hele speurtocht te gaan houden...
maar er ondertussen wel een topic over openenquote:Op zondag 5 april 2009 19:06 schreef rene90 het volgende:
[..]
Ik gebruik ze sowieso niet maar wat zou het uitmaken of je op je 19e een zoetje of suiker gebruikt, jij hebt er toch geen last van?
Ik had even om mij heen gekeken voor een vakkenvuller alleen die was niet te bekennen, en om nou een hele speurtocht te gaan houden...
Weet ik ook :-pquote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]
Als mod moet je toch begrijpen dat er hoe dan ook geprobeerd wordt om TS af te zeiken in KLB.
Jij moet ook overal posten he?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:Op zondag 5 april 2009 19:34 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Jij moet ook overal posten he?Ja, overal IBTL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Roken is lekker
Vandaag nog weinig van gezien, maar je doel is nobelquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 20:04 schreef Emimich het volgende:
TS is man, doet sociaal-pedagogische hulpverlening én zoekt zoetjes. Gelukkig hoef ik vandaag de dag in KLB de conclusies niet meer zelf te trekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |