Ja iddquote:
http://www.101.tv kan je toch ook kijken ?quote:
Wordt een goede week voor de "quote:Op maandag 6 april 2009 08:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achnee, is die sukkel ook nog in de studio![]()
![]()
![]()
.
Heb het gehoord omdat op RegioFM op dat moment even een niet echt boeiende plaat was, maar wat een gesprek ook weer. Een of andere gast uit X-factor (wtf?!) die geen zin had om heel vroeg (5:30) in de auto te zitten om aanwezig te zijn in het programma van Giel Beelen en die vervolgens daar op werd aangesproken door Henk Jan Smits en Beelenquote:Op maandag 6 april 2009 07:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hij blijft maar weer bezig over X-factor en weet ik veel wat voor nietszeggend programma![]()
. Draai ķf muziek ķf besteed es ff aandacht aan écht belangrijk nieuws, een aardbeving in Italië bijvoorbeeld.
Krijg je als Dioquote:Op maandag 6 april 2009 08:52 schreef cosmick het volgende:
Zo gezelligerds.
De "-'t'jes" zijn al vollop aanwezig zie ik
.
O, het is ook nog megahit zie ikquote:Op maandag 6 april 2009 08:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijg je als Dioop bezoek is
quote:Op maandag 6 april 2009 08:52 schreef cosmick het volgende:
Zo gezelligerds.
De "-'t'jes" zijn al vollop aanwezig zie ik
.
hij klinkt altijd als of hij al paar uur heeft lopen blowenquote:Op maandag 6 april 2009 08:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een knurft. "ik voel me geblessed."
Zie PIquote:
Oh, was dat voor de grap.quote:Op maandag 6 april 2009 09:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Zie PI.
Je had het over, dus deed ik voor de grap COS
Neuh studio sport gekeken gisterquote:Op maandag 6 april 2009 09:07 schreef cosmick het volgende:
Lekkere korte week, mensen.
En allemaal lekker op 't terras aan het witbier gezeten?
Witbierquote:Op maandag 6 april 2009 09:07 schreef cosmick het volgende:
Lekkere korte week, mensen.
En allemaal lekker op 't terras aan het witbier gezeten?
Goede reden om extra vrij te zijnquote:Op maandag 6 april 2009 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar z'n mening over Pasen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |