Om maar in de EO-sfeer te blijven: dat is het lotquote:
I totally agreequote:Op zondag 5 april 2009 22:42 schreef -Hans- het volgende:Nelly Furtado - All Good Things Come To An End
Wat een plaat. Ongekende schoonheid
Das toch niet erg? Hoef je je tenminste niet te vervelen.quote:
Mwah. Ik krijg thuis ook wel de tijd omquote:Op zondag 5 april 2009 22:43 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Das toch niet erg? Hoef je je tenminste niet te vervelen.
Op naar de 500 draaibeurten @ 3FMquote:Op zondag 5 april 2009 22:43 schreef Roel_Jewel het volgende:
Fascination in een reclame voor Coca-Cola. Nou, die zal dan morgen - geheel logisch en vanzelfsprekend- de Dag Top 5 wel binnenwandelen.
anders is die lijst ook elke dag hetzelfde
Soms zou ik ook wel weer back to school willenquote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef borisz het volgende:
Morgen weer organisatieEthiek heb er wel zin in, de HC's zijn erg leuk.
Succes morgenquote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef borisz het volgende:
Ik hou het op Zen Boeddhisme.quote:Op zondag 5 april 2009 22:42 schreef Brennel het volgende:
[..]
Om maar in de EO-sfeer te blijven: dat is het lot
Heeeeeeel soms.. met de nadruk op heeeeel soms.quote:Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Soms zou ik ook wel weer back to school willen. En dan uni in plaats van heao (of verder met de RC-opleiding). Genoeg interessante vakken als ik 't soms hoor.
hai, en welkomquote:Op zondag 5 april 2009 22:10 schreef on_air het volgende:
***** *** ** **** *** **** **** eens op met dat becommentarieer van sport aangelegenheden en wat men nu op tv kijkt.
Tijdens Ethiek hebben we leuke discussies plus een hoogleraar diequote:Op zondag 5 april 2009 22:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Soms zou ik ook wel weer back to school willen. En dan uni in plaats van heao (of verder met de RC-opleiding). Genoeg interessante vakken als ik 't soms hoor.
Oh but please remind me.quote:Op zondag 5 april 2009 22:46 schreef Timo20 het volgende:
[..]
hai, en welkomvoor het geval je het `t nog niet weet: we hebben het heir niet alleen over muziek en 3fm
Veel succes. Mag ik vragen wat hc's zijn?quote:Op zondag 5 april 2009 22:44 schreef borisz het volgende:
Heb in de RC-opleiding ook zo'n geweldige kerel voor Handelsrecht gehadquote:Op zondag 5 april 2009 22:48 schreef borisz het volgende:
[..]
Tijdens Ethiek hebben we leuke discussies plus een hoogleraar dieis. Hij is ook tweede kamerlid
. Jan Jacob van Dijk van het CDA. Ik zal nooit CDA stemmen maar hij is wel erg goed als docent
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |