quote:Fijn dat u belangstelling hebt voor refdag.nl, de nieuwssite van het Reformatorisch Dagblad.
Vandaag is het zondag. We wijden deze dag in het bijzonder aan de dienst van God. Wij beschouwen de zondag als een rustdag, een opdracht van God en een geschenk, waar we dankbaar voor mogen zijn. Om die reden actualiseren we onze site vandaag niet.
Staat het nieuws dan stil op zondag? Nee, dat niet - we leven in een jachtige tijd waarin het verschil tussen zondagen en werkdagen helaas steeds kleiner wordt.
Morgen brengen we u graag weer op de hoogte van de dagelijkse gebeurtenissen, voorzien van achtergronden, commentaar en opiniërende artikelen. Zoals u dat van ons gewend bent.
Hoofdredactie Reformatorisch Dagblad
Nog 6 minuten en je mag er weer inquote:Op zondag 5 april 2009 23:52 schreef DaMook het volgende:
Google je iets en klik je op een link die je mischien kan vertellen wat je wilt weten krijg je dit.
[..]
Ja iddquote:
http://www.101.tv kan je toch ook kijken ?quote:
Wordt een goede week voor de "quote:Op maandag 6 april 2009 08:03 schreef Roel_Jewel het volgende:
Achnee, is die sukkel ook nog in de studio![]()
![]()
![]()
.
Heb het gehoord omdat op RegioFM op dat moment even een niet echt boeiende plaat was, maar wat een gesprek ook weer. Een of andere gast uit X-factor (wtf?!) die geen zin had om heel vroeg (5:30) in de auto te zitten om aanwezig te zijn in het programma van Giel Beelen en die vervolgens daar op werd aangesproken door Henk Jan Smits en Beelenquote:Op maandag 6 april 2009 07:51 schreef Roel_Jewel het volgende:
En hij blijft maar weer bezig over X-factor en weet ik veel wat voor nietszeggend programma![]()
. Draai óf muziek óf besteed es ff aandacht aan écht belangrijk nieuws, een aardbeving in Italië bijvoorbeeld.
Krijg je als Dioquote:Op maandag 6 april 2009 08:52 schreef cosmick het volgende:
Zo gezelligerds.
De "-'t'jes" zijn al vollop aanwezig zie ik
.
O, het is ook nog megahit zie ikquote:Op maandag 6 april 2009 08:57 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Krijg je als Dioop bezoek is
quote:Op maandag 6 april 2009 08:52 schreef cosmick het volgende:
Zo gezelligerds.
De "-'t'jes" zijn al vollop aanwezig zie ik
.
hij klinkt altijd als of hij al paar uur heeft lopen blowenquote:Op maandag 6 april 2009 08:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
Wat een knurft. "ik voel me geblessed."
Zie PIquote:
Oh, was dat voor de grap.quote:Op maandag 6 april 2009 09:06 schreef borisz het volgende:
[..]
Zie PI.
Je had het over, dus deed ik voor de grap COS
Neuh studio sport gekeken gisterquote:Op maandag 6 april 2009 09:07 schreef cosmick het volgende:
Lekkere korte week, mensen.
En allemaal lekker op 't terras aan het witbier gezeten?
Witbierquote:Op maandag 6 april 2009 09:07 schreef cosmick het volgende:
Goede reden om extra vrij te zijnquote:Op maandag 6 april 2009 09:40 schreef SilentChaos het volgende:
Ben trouwens benieuwd naar z'n mening over Pasen
Hoi maw, alles goed?quote:Op maandag 6 april 2009 09:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
Goedemorgen Hans
eindelijk Giel voorbij
Zeker! jij ook Cos?quote:Op maandag 6 april 2009 09:07 schreef cosmick het volgende:
Oh, dat geloof ik direct jaquote:Op maandag 6 april 2009 10:17 schreef cosmick het volgende:
[..]
Yups! Was gisteren in A'dam en daar kun je best leuk zitten.
Haaaj Jimbo !quote:Op maandag 6 april 2009 10:37 schreef Jimbo het volgende:
this place has a long time coming, i thought you'd understand
hi
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |