Zo kwam het op tv ook wel over dat het oprechte treurnis was. Had wel met hem te doen, maar goed het besluit is genomen en dat zal toch niet worden terug gedraaid..quote:Op zondag 5 april 2009 21:38 schreef Timo20 het volgende:
Die kerel is normaal echt de rust zelf, heeft ook een pleuris hekel aan hooligans en hun gedrag. Bij hem is het wel oprecht treurnis
Tsja, misschien wel, maar schijnbaar kunnen ze dat besluit niet zelf maken en moet een ander dat dan maar voor ze doen. Beetje triestquote:Misschien zijn die "hooligans" wel uit op een stadionverbod zodat ze volgend jaar niet hoeven te komen
Whehe, wel een beetje flauwquote:Trouwens: wel een pluim voor de persoon die de naam Sporting Limburg heeft bedacht. Het bekte blijkbaar goed voor de supporters van Ajax. Er werd regelmatig "Sporting, hooligans" gezongen
Ook flauw: "sta op als je voor Sporting bent."![]()
LOLquote:het beste van de middag vond ik nog die Roda fan die naast het uitvak zet met wat vrienden en dames: de Ajax supporters zongen tegen één van die vrouwen "we willen tieten zien" waarop één van die gasten z`n trui omhoog deed. Reactie van het complete uitvak: "hij is de homo van Sporting"![]()
![]()
![]()
uuhhm, toch blij dat de tv uitstaatquote:Op zondag 5 april 2009 21:39 schreef Timo20 het volgende:
Dat wel maar we hebben Linda de Mol opstaan
Dan mis je wel IndyCarquote:
De KNVB kan het nog tegen houden, maar dat lijkt me wel heel sterk. De provincie trouwens ook, aangezien nu (logisch) ook MVV en VVV geld willen vangen van de provincie.quote:Op zondag 5 april 2009 21:57 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tsja, misschien wel, maar schijnbaar kunnen ze dat besluit niet zelf maken en moet een ander dat dan maar voor ze doen. Beetje triest
zo dacht onze hele tribune er over. Iedereen die tuup keihard uitlachenquote:[..]
LOL
Dat spreekt mij toch niet aanquote:
Nah, 't lijkt mij idd ook sterk dat de KNVB het zal tegenhoudenquote:Op zondag 5 april 2009 22:04 schreef Timo20 het volgende:
De KNVB kan het nog tegen houden, maar dat lijkt me wel heel sterk. De provincie trouwens ook, aangezien nu (logisch) ook MVV en VVV geld willen vangen van de provincie.
Whehequote:zo dacht onze hele tribune er over. Iedereen die tuup keihard uitlachen![]()
![]()
The Hivesquote:Op zondag 5 april 2009 22:12 schreef Timo20 het volgende:
Playing now: The Hives - Tick Tick Tick BOOM!!
Hoi. Neukenquote:Op zondag 5 april 2009 22:10 schreef on_air het volgende:
***** *** ** **** *** **** **** eens op met dat becommentarieer van sport aangelegenheden en wat men nu op tv kijkt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |