Cream and chivesquote:Op zondag 5 april 2009 19:19 schreef Teteteterek het volgende:
[..]
Godver die waren lekker inderdaad!
Ik heb dat ook met een chipssmaak van Lays die nergens meer te vinden is. Cream & Chives heette die met lichtgroene verpakking
Toevallig ook gevraagd waar de Icecreams zijn gebleven?quote:
Maar ff doen danquote:Op zondag 5 april 2009 19:31 schreef Etcetera het volgende:
NeeMail zelf
mars.nl en dan contact, dingetje invullen
Vorige week nog gegetenquote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Civilian het volgende:
Zo zoek ik ook al jaren naar die Snickers Icecream. Jaren geleden ook in, en nu nergens meer te vinden![]()
Vrat die dingen met dozen tegelijk zo ongeveer
Oeh, Hengelo (ov) hoop ik?quote:
Ja Overijssel. Die in Groot Driene, of het was de c1000 maar mijn huisgenote kwam er in ieder geval mee aanzetten na het boodschappen doenquote:Op zondag 5 april 2009 20:18 schreef Civilian het volgende:
[..]
Oeh, Hengelo (ov) hoop ik?Want dan fiets ik er morgen nog ff langs
Welke AH was 't?
OMG zelf gevonden:quote:Op zondag 5 april 2009 20:51 schreef ScrapHead het volgende:
Als we het toch over lekkernijen van het verleden hebben...
Kent iemand Tengels chips nog? Ik weet nog dat ik een jaar of 6 was en die meuk bij mn oma kreeg, zat in een grijze cartoon-achtige zak :p
Ik ken je huisgenote niet, maar mag d'r nu alquote:Op zondag 5 april 2009 20:23 schreef 1april het volgende:
[..]
Ja Overijssel. Die in Groot Driene, of het was de c1000 maar mijn huisgenote kwam er in ieder geval mee aanzetten na het boodschappen doen
Super de Boer.quote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Civilian het volgende:
Zo zoek ik ook al jaren naar die Snickers Icecream. Jaren geleden ook in, en nu nergens meer te vinden![]()
Bij de AH van zuidplein heb je die.quote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Civilian het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |