Koffie zwart. PUNT. slotjequote:Op zondag 5 april 2009 14:59 schreef Mr.Cooper het volgende:
Koffie met suiker. Punt. Slotje.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You're crazy in the coconut..
That boy needs therapy..
Het punt van TS is juist dat het geen koffie meer is met al die laffe meuk erdoor. Ts vergeet dat de samenleving vol zit met verkapte homo's die dit graag drinken.quote:Op zondag 5 april 2009 14:55 schreef BrokenBond het volgende:
zwarte koffie is juist smerig. Lekker bruin met veel suiker en schuim
quote:Op zondag 5 april 2009 14:59 schreef BereNDD het volgende:
[..]
Koffie zwart. PUNT. slotjeBen jij ook zoeen die zegt: Ik wissel telkens van partner want je hebt ook niet elke dag dezelfde kleren aan.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Roken is lekker
ja hoezo?quote:Op zondag 5 april 2009 15:03 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ben jij ook zoeen die zegt: Ik wissel telkens van partner want je hebt ook niet elke dag dezelfde kleren aan.
Bob-B vergeet dat dat precies de klacht is.quote:Op zondag 5 april 2009 15:01 schreef Bob-B het volgende:
Ts vergeet dat de samenleving vol zit met verkapte homo's die dit graag drinken.
quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 15:03 schreef TNA het volgende:
[..]
Bob-B begrijpt niet dat dat precies de klacht is.
Die Frappucino's worden ook niet als koffie verkocht he, er zit geloof ik niet één druppel koffie in. Het zijn wel verdomde lekkere milkshakesquote:Op zondag 5 april 2009 15:03 schreef Sapstengel het volgende:
Eens met klacht. Van die mensen die een strawberry frappucino met slagroom nemen en dan pretenderen dat ze Starbucks koffie lekker vinden. Je bedoeld Starbucks milkshakes, die bende is toch geen koffie meer man.
inderdaadquote:Op zondag 5 april 2009 15:05 schreef Sapstengel het volgende:
Koffie met suiker. Een van de meest ranzige combinaties die ik ooit heb gehad.
Fapfappucino'squote:Op zondag 5 april 2009 15:08 schreef Harpert het volgende:
[..]
Die Frappucino's worden ook niet als koffie verkocht he, er zit geloof ik niet één druppel koffie in. Het zijn wel verdomde lekkere milkshakes
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |