Illy's is ook chill. Die heeft goede espresso's.quote:Op zondag 5 april 2009 15:10 schreef Sapstengel het volgende:
Ik ken genoeg mensen die zweren bij Starbucks omdat ze zo geweldige koffie hebben, maar elke keer dat ze er zijn een Frappucino bestellen. Neem dan een keer een espresso ofzo. Niet dat die heel goed zijn van de Starbucks, maar het komt iig dichter in de buurt bij koffie.
Klopt ja. En ze verkopen ook bonen die ik thuis in de espressomachine kan doenquote:Op zondag 5 april 2009 15:13 schreef overworld het volgende:
[..]
Illy's is ook chill. Die heeft goede espresso's.
Frappucino is gewoon fucking lame, seriously.
Zowieso, verse bonen pownen. En een personal espressomachine al helemaal, haha! (me = jaloers)quote:Op zondag 5 april 2009 15:14 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Klopt ja. En ze verkopen ook bonen die ik thuis in de espressomachine kan doen. Starbucks dacht ik ook, maar die moet ik nog een keer proberen.
Het is een kleine investering, maar dan heb je wel watquote:Op zondag 5 april 2009 15:18 schreef overworld het volgende:
[..]
Zowieso, verse bonen pownen. En een personal espressomachine al helemaal, haha! (me = jaloers)
Die apparaten zijn inderdaad goed (hebben er op het werk eentjequote:Op zondag 5 april 2009 15:22 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Het is een kleine investering, maar dan heb je wel wat. Nouja voor een paar honderd euro heb je er al wel eentje en ik heb er geen spijt van, als koffieliefhebber zijnde. Een Senseo komt er nooit in hier.
O ja en dat dusquote:Op zondag 5 april 2009 15:32 schreef fysicus het volgende:Wiener Melange
![]()
Uiteraard wel gemaakt van echte , versgemalen koffiebonen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |