Dat lijkt mij een vreemde combinatie.quote:
* DragonFire geeft een raketje aan Knuffelzachtquote:
Ik zei het in de hoop dat ze aan het lurken was. Is een stopzin van haar. Toen ik het opmerkte zei ze het de rest van de dag niet meer, maar denk dat ze na het poolen gewoon heel vrolijk was.quote:Op zondag 5 april 2009 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is niet het doel.Maar ben gewoon geïnteresseerd.
Ja, ik zie het! De r is mooiquote:Op zondag 5 april 2009 13:54 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Superrrrrrrrrrrrr (met een lange rrrrrr, zie je)
Ik heb zin in ijs, jij ook?
Hier zouden ze ook stoppen, maar ik merk er weinig vanquote:Op zondag 5 april 2009 13:53 schreef vencodark het volgende:
[..]
Mijn vader verjaard vandaag en normaal houdt hij het ook met heel de familie etc. Maar ze hebben er nooit zin in en daarom heeft ie dit jaar besloten het niet te vieren.![]()
Ik ben ook zeer blij daarmee.
Geen idee.. Nooit last vanquote:Op zondag 5 april 2009 14:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
wtf... waarom krijg ik de op niet zoals hij hoort?
Ja moet even de 3e nemen uit geschiedenis die werkt wel.quote:Op zondag 5 april 2009 14:01 schreef Knuffelzacht het volgende:
wtf... waarom krijg ik de op niet zoals hij hoort?
Gewoon een magnum in je tosti apparaat doen, ik zie het probleem nietquote:Op zondag 5 april 2009 14:00 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat lijkt mij een vreemde combinatie.
En zo hoort het! altijd verliezen om de andere kant een goed gevoel te geven..quote:Op zondag 5 april 2009 14:01 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik zei het in de hoop dat ze aan het lurken was. Is een stopzin van haar. Toen ik het opmerkte zei ze het de rest van de dag niet meer, maar denk dat ze na het poolen gewoon heel vrolijk was.
Volgens mij ben ik met 6-3 ingemaakt.Minstens.
quote:Op zondag 5 april 2009 14:03 schreef Knuffelzacht het volgende:
gebruik gewoon die uit wiki... zucht laat maar lekker zitten geen zin meer in
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 | [img]http://i42.tinypic.com/347ad8z.gif]afbeelding[/img] [b]De plek voor je beslommeringen als single! *O*[/b] [i]Alles over je single bestaan! Zoals... het daten en stappen! Verliefd zijn! Je ex vervloeken! Scharrels en seks! Die toch wel heel leuke dame/heer! en nog veel meer! Het hoeft hier niet altijd serieus te zijn en alles heeft een plekje hier. Veel is bespreekbaar *)[/i] [b]Wel even een grande note: het is hier [u]geen[/u] Slowchat.[/b] :{w [u][b]Agenda:[/b] [i]9 Mei Singles Meet in Utrecht[/i][/u] Terrasje pakken, elkaar leren kennen, alle andere posters uitvoerig bespreken, mensen kijken en van het zonnetje genieten. *O* En het is een leuke pré meet voor de 10jarige bestaansmeet van Fok! op 5 september. Dan komen we als [Singles] voorbereid tevoorschijn. Dus houd deze datum vrij in je agenda. Meer info volgt. Aanmelden kan natuurlijk in dit topic! [b]Regels:[/b] [*]Degene die het topic sluit, maakt een nieuwe aan. Is dit binnen 5 minuten niet gedaan, dan mag iemand anders het doen. [*]Nogmaals, dit is geen SC, daarvoor is de R&P SC. [*]Het is hier geen datingtopic, dus behandel de dames met respect heren [*]Het is hier geen datingtopic, dus behandel de heren met respect dames [*]Roddelen wordt niet echt op prijs gesteld, evenals ongefundeerde uitlatingen [*]What happends in [Singles] stays in [Singles] [*]Nieuwelingen stellen zich netjes voor [sub]De OP: [url=http://wiki.fok.nl/index.php/Singles]FokWiki/Singles[/url] [/sub] |
Als ik wil verliezen, dan gaat het altijd goedquote:Op zondag 5 april 2009 14:04 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En zo hoort het! altijd verliezen om de andere kant een goed gevoel te geven..
hoewel, bij het poolen doe ik het verliezen nooit met opzetkansloos ben ik daarin
Als alles werkt, dan is het nóg uitgebreiderquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 14:03 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Gewoon een magnum in je tosti apparaat doen, ik zie het probleem niet
Van mij weet je het alquote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef mrbox het volgende:
Wat doen jullie allemaal binnen, buiten is het echt super
Softijsquote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
dragon mag het ook een schep of softijsje zijn? hou niet van waterijs
Even een broodje etenquote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef mrbox het volgende:
omdat ik straks naar buiten gaquote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef mrbox het volgende:
Jij mag heul geen ijs, dan haal je met hardlopen het einde van de straat niet eensquote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
En italiaans schepijs? dan moet ik het wel even voor jou halen... Maar dat is niet erg in dit weerquote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef Knuffelzacht het volgende:
Ik ga zo naar buiten toe. Even naar mijn ouders lopen.quote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef mrbox het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef mrbox het volgende:
En zonder ijs haalt ze het wel dan?!quote:Op zondag 5 april 2009 14:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jij mag heul geen ijs, dan haal je met hardlopen het einde van de straat niet eens
dat haal ik sowieso nietquote:Op zondag 5 april 2009 14:09 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
Jij mag heul geen ijs, dan haal je met hardlopen het einde van de straat niet eens
wil iemand andere dan?? italiaans is tha bombquote:Op zondag 5 april 2009 14:09 schreef DragonFire het volgende:
[..]
En italiaans schepijs? dan moet ik het wel even voor jou halen... Maar dat is niet erg in dit weer
paiq bekijken.. maar de matches zijn ook offlinequote:Op zondag 5 april 2009 14:08 schreef mrbox het volgende:
quote:
Ja oke goed excuusquote:Op zondag 5 april 2009 14:10 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
IIEEEEE.... buiten... gadver doe niet zo eng,.. Daar zijn mensen enzo... BRRRR teh horror!.. straks moet ik ook nog praten tegen ze enzo...
Die zijn buiten!quote:Op zondag 5 april 2009 14:11 schreef zbbrox het volgende:
[..]
paiq bekijken.. maar de matches zijn ook offline
Die is tweedehands...quote:[b]Op zondag 5 april 2009 14:11 schreef DragonFire het volgende:
Ik heb nog een raketje in de aanbieding
als ze die energie die ze normaal in het heen en weer huppen van haar voet steekt tijdens het zitten nu omzet in kinetische harloop energie acht ik de kans dat ze het tot het einde van de straat en weer terug wel gaat halen aanwezig.. Maar gelukkig is het einde van straat niet zo gek ver weg, aangezien ze ongeveer vanuit het midden in de straat gaan starten met hardlopen snelwandelen voor theemutsenquote:Op zondag 5 april 2009 14:10 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
En zonder ijs haalt ze het wel dan?!
* Knuffelzacht mept kwaak ffquote:Op zondag 5 april 2009 14:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als ze die energie die ze normaal in het heen en weer huppen van haar voet steekt tijdens het zitten nu omzet in kinetische harloop energie acht ik de kans dat ze het tot het einde van de straat en weer terug wel gaat halen aanwezig.. Maar gelukkig is het einde van straat niet zo gek ver weg, aangezien ze ongeveer vanuit het midden in de straat gaan starten met hardlopen snelwandelen voor theemutsen
Koopzondag in EIndhoven... ik begin het te snappen...quote:
En waar woon jij...?quote:Op zondag 5 april 2009 14:14 schreef DragonFire het volgende:
ER KOMT REGEN! zie die donkere wolken, oei oei oei spannend
Sorry ik had er al aan gelikt.... is dat zo erg ?quote:
Alleen gelikt? Of ook al een stuk eruit gebeten?!quote:Op zondag 5 april 2009 14:15 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Sorry ik had er al aan gelikt.... is dat zo erg ?
Heb je de herhaling van de F1 race aanstaan ?quote:Op zondag 5 april 2009 14:14 schreef DragonFire het volgende:
ER KOMT REGEN! zie die donkere wolken, oei oei oei spannend
Almere, maar de wolkjes zijn op tv hoor niet hier, buiten is er zon!quote:Op zondag 5 april 2009 14:14 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En waar woon jij...?
Hier duikt het zonnetje wel weg, maar de wolken zijn nog niet heeél donker.
Nee alleen een likje gedaan, wou even proeven....quote:Op zondag 5 april 2009 14:15 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Alleen gelikt? Of ook al een stuk eruit gebeten?!
neen maak die opmerking niet... te makkelijkquote:Op zondag 5 april 2009 14:15 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Sorry ik had er al aan gelikt.... is dat zo erg ?
ga door.... je hebt talent!quote:
* DragonFire doet wat zon in een potje en geeft het aan Duimelotquote:
Ik heb het LIVE gezien!quote:Op zondag 5 april 2009 14:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je de herhaling van de F1 race aanstaan ?
Oooo oke!quote:Op zondag 5 april 2009 14:15 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Almere, maar de wolkjes zijn op tv hoor niet hier, buiten is er zon!
quote:Op zondag 5 april 2009 14:15 schreef mrbox het volgende:
[..]
Heb je de herhaling van de F1 race aanstaan ?
Hmm... Ik heb geen keuze hè?quote:Op zondag 5 april 2009 14:16 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Nee alleen een likje gedaan, wou even proeven....
quote:Op zondag 5 april 2009 14:17 schreef DragonFire het volgende:
[..]
* DragonFire doet wat zon in een potje en geeft het aan Duimelot
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.You hold onto friends by keeping your heart a little softer than your head.
nee... ondertussen is zelfs het raketje al bijna weg gesmolten. Dus je moet opschieten.quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 14:18 schreef mrbox het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
Oke Oke! Geef maar dan!quote:Op zondag 5 april 2009 14:19 schreef DragonFire het volgende:
[..]
nee... ondertussen is zelfs het raketje al bijna weg gesmolten. Dus je moet opschieten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."It's good to be open-minded, but not so open that your brains fall out."
quote:Op zondag 5 april 2009 14:18 schreef kwaakvaak het volgende:
Kan ik voorlopig weer ff normaal dat ding vingeren zonder dat ik door heen moet drukken!
niks mis met een appelmuisvingeren hoor! tssssquote:
dus een appelmuis vingerenquote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niks mis met een appelmuisvingeren hoor! tssss
Verkapte "ikhebeenappelmuis" opschep postquote:Op zondag 5 april 2009 14:23 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
niks mis met een appelmuisvingeren hoor! tssss
wat ik wil staat in die opmerkingquote:
Ik ben het roerend met je eensquote:Op zondag 5 april 2009 14:24 schreef Knuffelzacht het volgende:
ik lik liever een appelflamoes dan dat ik er 1 vinger
well thats a firstquote:
Zekerquote:
Ik vinger en neuk liever wat anders hoorquote:Op zondag 5 april 2009 14:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus een appelmuis vingeren
en appeltaart neuken!?!?
heb je dat niet al t hele weekend gedaanquote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Ik vinger en neuk liever wat anders hoor
alleen op de doordeweekse dagen he!... en die appeltaart moet wel warm zijn, niet te warm overigens. Wat net uit de oven is niet echt lekker.quote:Op zondag 5 april 2009 14:24 schreef Duimelot het volgende:
[..]
dus een appelmuis vingeren
en appeltaart neuken!?!?
in zijn voordeel... weekeind is nog niet voorbij hahaquote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je dat niet al t hele weekend gedaan
Niet het hele weekend!quote:Op zondag 5 april 2009 14:32 schreef Duimelot het volgende:
[..]
heb je dat niet al t hele weekend gedaan
Qua sex welquote:Op zondag 5 april 2009 14:33 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
in zijn voordeel... weekeind is nog niet voorbij haha
heb je je opblaaspop weggedaan dan?quote:
oh lekkerrrrrrrrrrrrrrrr pak maar in en breng hierheenquote:Op zondag 5 april 2009 14:33 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Niet het hele weekend!![]()
Gisteravond uitgebreid gegourmet met vrienden hier en veel te veel overgehouden
I knowww... Het was dan ook ff schrikkenquote:
Dan rij je toch via Utrecht he?!quote:Op zondag 5 april 2009 14:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh lekkerrrrrrrrrrrrrrrr pak maar in en breng hierheen
Ze is wel lekquote:Op zondag 5 april 2009 14:35 schreef Knuffelzacht het volgende:
[..]
heb je je opblaaspop weggedaan dan?![]()
Uhm.. dat spul bewaar ik niet.. Hele avond op tafel gestaan, uitgedroogd en doorrookt. Ik heb er een postzegel opgeplakt en naar Afrika gestuurdquote:Op zondag 5 april 2009 14:35 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh lekkerrrrrrrrrrrrrrrr pak maar in en breng hierheen
quote:Op zondag 5 april 2009 14:36 schreef Snuitebolletje het volgende:
[..]
Dan rij je toch via Utrecht he?!ik lust vanavond ook nog wel iets
Gewoon een berichtje achterlaten. Maandagavond is er een happy hour op paiq. Vaak zijn er dan wel veel mensen online. Of je gebruikt de notifier.quote:Op zondag 5 april 2009 14:11 schreef zbbrox het volgende:
paiq bekijken.. maar de matches zijn ook offline
Dan ga ik er wel vandoor.. terras tijd!quote:Op zondag 5 april 2009 14:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan moet ie nog viavia en eer hij hier is is alles op
![]()
Dan maak ik met jou wel wat anders lekkers klaarquote:Op zondag 5 april 2009 14:38 schreef Duimelot het volgende:
[..]
en dan moet ie nog viavia en eer hij hier is is alles op
![]()
moet ik alsnog zelf aan t kokenquote:Op zondag 5 april 2009 14:37 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Uhm.. dat spul bewaar ik niet.. Hele avond op tafel gestaan, uitgedroogd en doorrookt. Ik heb er een postzegel opgeplakt en naar Afrika gestuurd
ik heb er zelfs meer dan een!. Als dat geen opscheppen, nou dan weet ik het ook niet meer hoorquote:Op zondag 5 april 2009 14:24 schreef mrbox het volgende:
[..]
Verkapte "ikhebeenappelmuis" opschep post
quote:Op zondag 5 april 2009 14:38 schreef Adolecens het volgende:
[..]
Dan maak ik met jou wel wat anders lekkers klaar
ik nietquote:
Cue!quote:
sex is vies... bah!quote:
you know i'm boringquote:
Dat krijg je met dit soort uitsprakenquote:
quote:
Zou het daar door komen?quote:Op zondag 5 april 2009 15:00 schreef mrbox het volgende:
[..]
Dat krijg je met dit soort uitspraken![]()
[..]
quote:
Hehe. Ik heb mijn portie gisteren gehadquote:
Hier komen wel leuke mensen & mijn "neef" is single, maar ik zie die mensen te vaak, dus heb niets te vertellenquote:Op zondag 5 april 2009 15:04 schreef kodak het volgende:
Er niet van houden? Hangt er vanaf wie er langskomen en hoeveel singels daar tussen zitten.
Waar heb je zin in dan, niet te kort tijd om wat lekkers klaar te maken?quote:Op zondag 5 april 2009 14:41 schreef Duimelot het volgende:
[..]
oh dat kan ook natuurlijk
uurtje of 6?
Melk.quote:
Big Tasty Classic = VIESquote:Op zondag 5 april 2009 15:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Melk.![]()
![]()
Ik heb geen tijd gehad voor boodschappen dus het gaat een creatief maal worden of ik ga door de mcdrive.
isuck
Vandaar daar ben ik gaan kijkenquote:Op zondag 5 april 2009 15:17 schreef DragonFire het volgende:
jup ze staan heel erg stil, maar wat een race geweldig!
Capp. En gelukkig wel genoeg naar huis. McDrek is te ver weg.quote:Op zondag 5 april 2009 15:17 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Melk.![]()
![]()
Ik heb geen tijd gehad voor boodschappen dus het gaat een creatief maal worden of ik ga door de mcdrive.
isuck
Vandaar daar? Waar gaat dit over?quote:
Filet o fish, mcnuggets (met zoetzure saus) en een kleine bananenshake.quote:
Ook geen capp in huis.quote:Op zondag 5 april 2009 15:21 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
Capp. En gelukkig wel genoeg naar huis. McDrek is te ver weg.![]()
[..]
Vandaar daar? Waar gaat dit over?
Dan ben je wel op het verkeerde moment gaan kijken :Squote:
royale with cheesequote:Op zondag 5 april 2009 15:25 schreef DragonFire het volgende:
Ik doe altijd, een bigmac, mac bacon ennnnn mcnuggets.
Mjah of een mac kroket of die andere hoe heet ie ook al weer quarterpounder ook wel te eten.
Mjah eigenlijk is het allemaal niet lekker en alleen makkelijk haha
Je denkt toch niet dat ik de F1 tof vindt...?quote:Op zondag 5 april 2009 15:26 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Dan ben je wel op het verkeerde moment gaan kijken :S
Hoi!quote:
Er zit er in eindhoven ook 1 op het station.quote:Op zondag 5 april 2009 15:23 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Filet o fish, mcnuggets (met zoetzure saus) en een kleine bananenshake.
Big tasty deed me teveel aan een whopper denken. Haal ik liever een whopper, maar de BK zit alleen in de beschaafde wereld. (teveel moeite om de BK bij de ikea eindhoven te bezoeken)
Schrik!quote:
2 uurquote:Op zondag 5 april 2009 15:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
Waarom is een weekend trouwens altijd zn kort?
De hele rest van de week duurt belachelijk lang en dan is het eindelijk weekend, duurt het maar 2 uur
Waar rij jij dan helemaal naar toe elke keerquote:Op zondag 5 april 2009 15:30 schreef Nouk84 het volgende:
Ik heb echt veel te lang in de auto gezeten voor mijn gevoel.. Ik vind autorijden heerlijk, maar had even wat vaker moeten stoppen om van het weer te genieten...
Naar mij natuurlijk!quote:Op zondag 5 april 2009 15:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waar rij jij dan helemaal naar toe elke keer
Ik kwam nu uit Arnhemquote:Op zondag 5 april 2009 15:36 schreef mrbox het volgende:
[..]
Waar rij jij dan helemaal naar toe elke keer
De rest van de tijd in het weekend heb je ook hard moeten werken?quote:Op zondag 5 april 2009 15:34 schreef Grijsmuisje het volgende:
Waarom is een weekend trouwens altijd zn kort?
De hele rest van de week duurt belachelijk lang en dan is het eindelijk weekend, duurt het maar 2 uur
waar anders ook naartoequote:
owja dat is voor jou wel een eindjequote:
Murm!quote:
Daar heb je een neukertje zitten?quote:
Succes!quote:Op zondag 5 april 2009 15:42 schreef Murmeli het volgende:
knuffel is hier met een half uurtje dan gaan we
ben nu ff eten
het is lekker weer
quote:Op zondag 5 april 2009 15:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Daar heb je een neukertje zitten?
Als dat zo ver weg is (geen idee waar je woont) is het dan niet gemakkelijker om dichterbij te zoeken?
Zo kun je het ook noemenquote:Op zondag 5 april 2009 15:39 schreef Bengeltje het volgende:
[..]
De rest van de tijd in het weekend heb je ook hard moeten werken?
Daarom... En op tijd stoppen om thee te leutenquote:Op zondag 5 april 2009 15:44 schreef Murmeli het volgende:
thanks autowe gaan rustig aan beginnen dus ik denk dat het wel goedkomt vandaag. hoewel ik wel meer zin heb in thee leuten en ouwehoeren haha, maar er moet eerst wat gedaan worden he. daarna ouwehoeren en eten
Ja de enige reden dat ik nog in de auto stap is om te neukenquote:Op zondag 5 april 2009 15:42 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Daar heb je een neukertje zitten?
Als dat zo ver weg is (geen idee waar je woont) is het dan niet gemakkelijker om dichterbij te zoeken?
Even hardlopen en daarna theeleuten, het startprogramma is niet zo zwaar.. Ik ga vanavond ook! Succes!quote:Op zondag 5 april 2009 15:44 schreef Murmeli het volgende:
thanks autowe gaan rustig aan beginnen dus ik denk dat het wel goedkomt vandaag. hoewel ik wel meer zin heb in thee leuten en ouwehoeren haha, maar er moet eerst wat gedaan worden he. daarna ouwehoeren en eten
quote:Op zondag 5 april 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Even hardlopen en daarna theeleuten, het startprogramma is niet zo zwaar.. Ik ga vanavond ook! Succes!
Hee, dat zou mijn reden zijnquote:Op zondag 5 april 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ja de enige reden dat ik nog in de auto stap is om te neuken
Haha, nee geen neukertje, verjaardag van de vriend van mijn zus...quote:Op zondag 5 april 2009 15:46 schreef Murmeli het volgende:
Nouk een neukertje in arnhem? daar weet ik niks van
oja nou ik ben naar de kapper geweest. er is gelukkig maar 5 cm af hoor... maar nu voelt het wel weer wat frisser zeg maar. niet meer zo pluizig maar gezondheb jij al een afspraak gemaakt bij de harenbeul?
Jij en autoquote:Op zondag 5 april 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hahaha nee dat had ik niet gedacht donderdagquote:Op zondag 5 april 2009 15:46 schreef Murmeli het volgende:
[..]
haha oh had je gedacht te gaan neuken dan afgelopen donderdag
ja precies start is rustig...komt goedheb er wel zin in
lekker in de frisse buitenlucht en altij gezellig met knuffel
edit: en succes vanavond. hoe lang ga jij? en hoe ver ga je dan lopen?
Ik vind autorijden geweldig dus ik vind het geen probleem om zo lang in de auto te zitten..quote:
het is net geknipt dus ik voel het nog niet onder de douche. dat komt vast wel, dinsdag ofzoquote:Op zondag 5 april 2009 15:48 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Haha, nee geen neukertje, verjaardag van de vriend van mijn zus...
Mis je geen stuk haar onder de douche? Dat heb ik altijd, hahahah. Nog geen afspraak gemaakt, zal ook nog wel even duren
Geile dingquote:Op zondag 5 april 2009 15:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Oow ja natuurlijk, je ging vandaag haha.. Even vergetenquote:Op zondag 5 april 2009 15:50 schreef Murmeli het volgende:
[..]
het is net geknipt dus ik voel het nog niet onder de douche. dat komt vast wel, dinsdag ofzo
Jij snapt hetquote:Op zondag 5 april 2009 15:50 schreef mrbox het volgende:
[..]
Geile dinggeen wonder dat je tegenwoordig op de fiets richting werk gaat
Ja daar ben ik ik wel al voorbij... Ben al maanden niet geweest.. Ik ren gewoon zo lang ik kan volhouden en dan loop ik een stukje... Mijn streven is maar 2 of 3 x te stoppen maar ik ben bang dat het vandaag wel even afzien wordt...quote:Op zondag 5 april 2009 15:52 schreef Murmeli het volgende:
@Nouk: ja jij bent het beginstadium dus al voorbij... ben jaloersals ik een half uur kon rennen was ik wel een bikkel.
hoe lang ben je niet geweest dan? anders doe je 2x een kwartier met 5 min ertussen? anders miss kans op blessures? of niet? (ik weet niet hoor heb er geen verstand van)
True, maar Best is net even dichterbij.quote:Op zondag 5 april 2009 15:29 schreef Grijsmuisje het volgende:
[..]
Er zit er in eindhoven ook 1 op het station.
Welke wil je?quote:
quote:Op zondag 5 april 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Welke wil je?
Rijst? Banaan? Aardbei? Mokka? Appelkruimel?
Ik neem er wel eerst een likje van hè
Aardbei! * DragonFire likt snel voordat Automatic_ een likje neemtquote:Op zondag 5 april 2009 16:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Welke wil je?
Rijst? Banaan? Aardbei? Mokka? Appelkruimel?
Ik neem er wel eerst een likje van hè
Ik had al snel een likje genomen voordat ik hem aan je gafquote:Op zondag 5 april 2009 16:37 schreef DragonFire het volgende:
[..]
Aardbei! * DragonFire likt snel voordat Automatic_ een likje neemt
En mijn taart taart?quote:Op zondag 5 april 2009 16:37 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ik had al snel een likje genomen voordat ik hem aan je gaf
Lust je er nóg één dan?quote:Op zondag 5 april 2009 16:43 schreef DragonFire het volgende:
Heb er nog een beetje een leeg gevoel aan overgehouden.
Mag ik daar ook aan likken?quote:
Waaraan?quote:Op zondag 5 april 2009 16:48 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Lust je er nóg één dan?
Of lust je zo meteen kleine sateetjes / frikandellen / bitterballen / stokbrood / huzarensalade?
[..]
Mag ik daar ook aan likken?
Snacks.quote:Op zondag 5 april 2009 16:48 schreef automatic_ het volgende:
Of lust je zo meteen kleine sateetjes / frikandellen / bitterballen / stokbrood / huzarensalade?
[..]
Aan je taart!quote:
Haha, gezelligquote:
Ooo lekkerquote:Op zondag 5 april 2009 17:18 schreef Nouk84 het volgende:
Ik denk dat ik zometeen richting Noordwijk vertrek voor een drankje
Of ergens een terrasje.. Moet alleen nog iemand vinden die mee wil, hahaquote:
Hoiquote:Op zondag 5 april 2009 17:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of ergens een terrasje.. Moet alleen nog iemand vinden die mee wil, haha
Ook erg lekker! Al gaat het zonnetje hier nu weg...quote:Op zondag 5 april 2009 17:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Of ergens een terrasje.. Moet alleen nog iemand vinden die mee wil, haha
Wil jij met Nouk mee?quote:
Durft ie vast nietquote:
Hihi, de zon is hier nog volop aanwezig, en de vogeltjes fluitenquote:Op zondag 5 april 2009 17:23 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Ook erg lekker! Al gaat het zonnetje hier nu weg...
Ik heb daarnet mijn gezicht laten zien en ben toen weer naar boven gevlucht
Nu ga je toch niet de hele avond niks doen hè?quote:
Serieus?quote:Op zondag 5 april 2009 17:26 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Hihi, de zon is hier nog volop aanwezig, en de vogeltjes fluiten
Hier is ook nog volop zonquote:Op zondag 5 april 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus?
Vogeltjes hoor ik ook, maar geen zonnetje...
Stuur eens iets deze kant op
vies vuil tyfusjongquote:Op zondag 5 april 2009 14:12 schreef kwaakvaak het volgende:
[..]
als ze die energie die ze normaal in het heen en weer huppen van haar voet steekt tijdens het zitten nu omzet in kinetische harloop energie acht ik de kans dat ze het tot het einde van de straat en weer terug wel gaat halen aanwezig.. Maar gelukkig is het einde van straat niet zo gek ver weg, aangezien ze ongeveer vanuit het midden in de straat gaan starten met hardlopen snelwandelen voor theemutsen
* Nouk84 stuurt een stukje zon naar auto_quote:Op zondag 5 april 2009 17:27 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Serieus?
Vogeltjes hoor ik ook, maar geen zonnetje...
Stuur eens iets deze kant op
Ik woon verkeerdquote:
Dankje!quote:Op zondag 5 april 2009 17:28 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
* Nouk84 stuurt een stukje zon naar auto_
Valt me tegen..quote:Op zondag 5 april 2009 17:28 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik durf het ook niet hoor. Maar ik meld me dan ook niet aan.
Verdorie! Stoute Oost-Brabant.quote:
De liefde spat ervanafquote:Op zondag 5 april 2009 17:28 schreef Murmeli het volgende:
[..]
vies vuil tyfusjong
we hebben dat rondje wat ik gisteren met jou liep gewoon hardgelopen en nu zonder blaren en tram...
zie jij dat nog maar eens te halen!!! jij krijgt het na 3 stappen al benauwd... zachtegekookt eitje
Watjeeeé!quote:
ja was lekker, alleen knuffel werd zo moe hequote:Op zondag 5 april 2009 17:29 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
De liefde spat ervanaf
Lekker hardgelopen Murm? Skaten was echt heerlijk, uurtje bezig geweest...
Ik val nooit tegen!quote:
Was wel een beetje vol te houden dus?quote:Op zondag 5 april 2009 17:33 schreef Murmeli het volgende:
[..]
ja was lekker, alleen knuffel werd zo moe he
oh ze zegt dat knuffeldiertjes alleen op bed liggen. nah echt niet, lopen zal ze t luie kreng
haha ja echte liefde he tussen kwaak en mijwat hou ik toch van dat tyfusjong
quote:Op zondag 5 april 2009 17:33 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik val nooit tegen!.
En ik heb al genoeg op het terras gezeten vandaag. De centjes zijn op..
Slappe smoezen zegquote:
En Nouk stuurde ook al een stukje!quote:Op zondag 5 april 2009 17:37 schreef Howl het volgende:
[..]
Ik heb het zonnetje verteld dat hij wat naar het westen moet.
nee ze heeft geen excuus, ze is gewoon lui....quote:Op zondag 5 april 2009 17:37 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Was wel een beetje vol te houden dus?
Haha, de schoenen waren al ingelopen dus dat is geen excuus
Aaahhhhh
Jij was degene die begon met "Hoiquote:Op zondag 5 april 2009 17:44 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
![]()
Wat verwacht je, dat ik nog moeite ga doen ook?
Misschien zei ik wel gewoon hoiquote:Op zondag 5 april 2009 17:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Jij was degene die begon met "Hoi" op mijn post waarin ik zei dat ik iemand moest vinden om een drankje mee te doen. Dus ja, dan verwacht ik dat
Hoi dan.quote:
Hey Joeyquote:
Halloquote:
Met mij gaat alles goed!quote:Op zondag 5 april 2009 18:02 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hallo. Hoe is het met jou? Al een aantrekkelijke man aan de haak geslagen?
Hoe is het werken in de kroeg? Wel leuk al die contacten die je op doet he!?! Lukt het tappen al een beetje?quote:Op zondag 5 april 2009 18:04 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Met mij gaat alles goed!Nee nog steeds single en dat bevalt me prima. Helemaal met mijn nieuwe bijbaan, in de kroeg..
![]()
Je hebt je in kunnen houden met die meid van je werk las ik? En hoe bevalt het tot nu toe?
Alle mannen keken om toen je de auto uitstapte?quote:Op zondag 5 april 2009 18:05 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik ben ook weer thuis
Alleen mn boek vergeten, das minder
Boek Joey, geen broek.quote:Op zondag 5 april 2009 18:08 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Alle mannen keken om toen je de auto uitstapte?![]()
Pas één avond gehad en die was écht tof! Ja leuk inderdaad, de mensen die je spreekt. Tappen kon ik alquote:Op zondag 5 april 2009 18:07 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Hoe is het werken in de kroeg? Wel leuk al die contacten die je op doet he!?! Lukt het tappen al een beetje?
Het werk is iets waar ik de afgelopen 10 jaar alleen van heb gedroomd, dus dat is super. Van die meid, tsja weet nog niet wat ik ervan moet denken. Vind het wel kut, denk veel aan dr. Maar aan de andere kant is het misschien wel beter zo.
Ja ik vond het ook altijd een kick geven. Lekker in t middelpuntquote:Op zondag 5 april 2009 18:13 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Pas één avond gehad en die was écht tof! Ja leuk inderdaad, de mensen die je spreekt. Tappen kon ik al
Ach ja... Ik ben afentoe gewoon een watje. Vind een meisje niet snel leuk, maar als dat gebeurt gaat t snel. Beetje de boel relativeren en dan is het zo wel overquote:Mooi zo dat je werk zo goed bevalt.. Het is beter zo inderdaad, zeker als de heel gelukkig met je vriendin bent..
Ik wilde net zeggen...quote:Op zondag 5 april 2009 18:09 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Boek Joey, geen broek.
Volgens mij wil ik te graag.
Ik krijg energie van dingen die leuk zijn, dus hiervan ook. Ik verwacht dat het prima te doen is naast mijn werk..quote:Op zondag 5 april 2009 18:17 schreef JoeyT het volgende:
Ja ik vond het ook altijd een kick geven. Lekker in t middelpunt. Knap van je dat het tappen je zo makkelijk afgaat, had er zelf wel problemen mee
. Is het wel te doen zo naast je normale werk?
Relativeren helpt vaak goedquote:Ach ja... Ik ben afentoe gewoon een watje. Vind een meisje niet snel leuk, maar als dat gebeurt gaat t snel. Beetje de boel relativeren en dan is het zo wel over.
Hihiquote:
Hartstikke leuk voor je. Vind het ook wel een slimme zet. Je leert namelijk erg veel in de horeca, vooral op sociaal vlak en natuurlijk hard werken.quote:Op zondag 5 april 2009 18:19 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Ik krijg energie van dingen die leuk zijn, dus hiervan ook. Ik verwacht dat het prima te doen is naast mijn werk..
[..]
Niet echt besproken. We hebben zeg maar wel besproken dat we elkaar leuk vinden. We kusten elkaar op de mond, maar verder is het niet gegaan. Ze vroeg me wat voor zin het had als we verder gingen en ik kon niets bedenken. Ze dacht wel dat ze 1 van de velen was, dus dat vind ik wel erg jammer. Ik kwam op haar over als iemand die leuk en spontaan is, ze vond me aantrekkelijk, alleen door mn zelfverzekerdheid kwam het misschien over alsof ik niet te raken was.quote:Relativeren helpt vaak goedMaar heb je dit ook met dat meisje besproken?
Neequote:Op zondag 5 april 2009 18:25 schreef automatic_ het volgende:
[..]
Hihi
Kusje terug! Weet je al wat je gaat doen?
Laten we het er maar op houden dat ik nog een beetje van slag benquote:
Och popje tochquote:Op zondag 5 april 2009 18:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
NeeDenk dat ik maar gewoon thuis blijf.. Zo sowieso hardlopen..
Ahh, wat grappig!quote:Op zondag 5 april 2009 18:31 schreef Cuegirllie het volgende:
Ow god, m'n opa en oma komen op tv.. ze zijn geinterviewd voor de Reunie
Verstandig.quote:Op zondag 5 april 2009 18:27 schreef JoeyT het volgende:
Niet echt besproken. We hebben zeg maar wel besproken dat we elkaar leuk vinden. We kusten elkaar op de mond, maar verder is het niet gegaan. Ze vroeg me wat voor zin het had als we verder gingen en ik kon niets bedenken. Ze dacht wel dat ze 1 van de velen was, dus dat vind ik wel erg jammer. Ik kwam op haar over als iemand die leuk en spontaan is, ze vond me aantrekkelijk, alleen door mn zelfverzekerdheid kwam het misschien over alsof ik niet te raken was.
Maar ik laat het nu wel gewoon. Weet niet wat er gebeurt zou zijn als ik had gezegd dat ik dr geweldig vond.
Ach ja. Hou niet zo van dat moeilijke gedoe. Gewoon lekker relatie dr naast.quote:Op zondag 5 april 2009 18:34 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Verstandig.
Soms is je verstand volgen wel slim
Inderdaad.. Het viel me echt alles mee. En het was hard werken, al kan het nog harder, had ik begrepen..quote:Op zondag 5 april 2009 18:27 schreef JoeyT het volgende:
Hartstikke leuk voor je. Vind het ook wel een slimme zet. Je leert namelijk erg veel in de horeca, vooral op sociaal vlak en natuurlijk hard werken.
Je hebt een goede keuze gemaakt. Je relatie is je hopelijk meer waard..quote:Niet echt besproken. We hebben zeg maar wel besproken dat we elkaar leuk vinden. We kusten elkaar op de mond, maar verder is het niet gegaan. Ze vroeg me wat voor zin het had als we verder gingen en ik kon niets bedenken. Ze dacht wel dat ze 1 van de velen was, dus dat vind ik wel erg jammer. Ik kwam op haar over als iemand die leuk en spontaan is, ze vond me aantrekkelijk, alleen door mn zelfverzekerdheid kwam het misschien over alsof ik niet te raken was.
Maar ik laat het nu wel gewoon. Weet niet wat er gebeurt zou zijn als ik had gezegd dat ik dr geweldig vond.
Hoi!quote:
O ja, goede oplossingquote:Op zondag 5 april 2009 18:37 schreef JoeyT het volgende:
[..]
Ach ja. Hou niet zo van dat moeilijke gedoe. Gewoon lekker relatie dr naast.![]()
kan ook niet zeggen dat de hoop helemaal weg is, aangezien we in mei weer samen zijn.
Het kan dan ook juist helemaal weg zijnquote:Op zondag 5 april 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, goede oplossing
Ben je niet bang dat je het juist levend houdt op deze manier? Zo maak je het juist moeilijk
Ik ben me er natuurlijk van bewust dat ik het zo levend hou. Maar volgende week zal dit gevoel gezakt zijn. Tot ik haar weer zie en dat gaat het oplaaien. Vind het gewoon zonde. Zou het gewoon graag ervaren zonder mn vriendin te kwetsen.quote:Op zondag 5 april 2009 18:41 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
O ja, goede oplossing
Ben je niet bang dat je het juist levend houdt op deze manier? Zo maak je het juist moeilijk
Ren ze! Sportieve vrouwenquote:
Waarom niet?quote:Op zondag 5 april 2009 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Ben niet in mn hum trouwens, ik wil helemaal niet thuis zijn
Ik word al moe als ik ze allemaal zo actief bezig zie.quote:
Kut is dat ja.. Ik ken dat gevoelquote:Op zondag 5 april 2009 18:50 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
kan ja...
Ben niet in mn hum trouwens, ik wil helemaal niet thuis zijn
Ik vind het heerlijk om te doen maar ik vind het altijd zo klote dat je je moet omkleden, dr na douchen, je schoenen moet strikken.. Al die moeite dusquote:Op zondag 5 april 2009 18:55 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik ze allemaal zo actief bezig zie.
Onsportieve mannen.quote:Op zondag 5 april 2009 18:55 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik word al moe als ik ze allemaal zo actief bezig zie.
Dat ligt aan het gezelschap dat niet is waar ik nu ben en wel is waar ik zou willen zijn...quote:Op zondag 5 april 2009 18:54 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Waarom niet?
Kom je hierheen? Gaan we pesten.(kaartspel)
En waarom ga je er niet naartoe?quote:Op zondag 5 april 2009 18:57 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Dat ligt aan het gezelschap dat niet is waar ik nu ben en wel is waar ik zou willen zijn...
en nee.
Ik ben niet onsportief, maar gewoon ook niet oversportief.quote:
Ik overdrijf altijd meteen zoquote:Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik ben niet onsportief, maar gewoon ook niet oversportief.
Hardlopen is nou niet een teken van oversportiviteit.quote:Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef zbbrox het volgende:
[..]
Ik ben niet onsportief, maar gewoon ook niet oversportief.
Mijn kinderen komen zo thuis en ikben er net vanaf vrijdag geweest.quote:
Inderdaad. Het is niet zo dat je net als ik 1 van de liefdes van je leven misloopt.quote:Op zondag 5 april 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn kinderen komen zo thuis en ikben er net vanaf vrijdag geweest.
tot een uur of drie vanmiddag... Maw: ik stel me gewoon aan
Dat doen veel verliefde wijvenquote:Op zondag 5 april 2009 19:01 schreef JaniesBrownie het volgende:
[..]
Mijn kinderen komen zo thuis en ikben er net vanaf vrijdag geweest.
tot een uur of drie vanmiddag... Maw: ik stel me gewoon aan
u riep mij?quote:
Hoe oud is de jarige geworden? Vijf?quote:Op zondag 5 april 2009 19:25 schreef tijnbrein het volgende:
Altijd gezellig een verjaardag waar de jarige boos naar boven loopt.
Nee 18. Maar ach dat is normaal bij mijn zusje. Als iets niet naar haar zin is loopt ze boos weg. Gelukkig is ze het staduim van slaan met deuren en stampen op de trap voorbij.quote:
En door deze (voor haar) positieve aandacht blijft het gedrag in standquote:Op zondag 5 april 2009 19:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee 18. Maar ach dat is normaal bij mijn zusje. Als iets niet naar haar zin is loopt ze boos weg. Gelukkig is ze het staduim van slaan met deuren en stampen op de trap voorbij.
Maar elke keer krijgt ze daardoor weer aandacht.
Ja, hai dr Phil, JB, aangenaam!quote:Op zondag 5 april 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En door deze (voor haar) positieve aandacht blijft het gedrag in stand
Inderdaad.quote:Op zondag 5 april 2009 19:33 schreef automatic_ het volgende:
[..]
En door deze (voor haar) positieve aandacht blijft het gedrag in stand
* voorhoofd voelt *quote:Op zondag 5 april 2009 19:37 schreef Nouk84 het volgende:
1 uur skaten en 3 kwartier hardlopen is wel genoeg voor een dag toch? Zo even richting mijn ouders om mijn fiets iets beter te krijgen voor morgen, of gewoon de fiets van mijn moeder te pikken, die fietst zo lekker...
ging het goed, het lopen?quote:Op zondag 5 april 2009 18:27 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
NeeDenk dat ik maar gewoon thuis blijf.. Zo sowieso hardlopen..
hai tijn, ik dacht net nog aan je. hoe gingen je testen woensdag? of onderzoeken, i kweet niet hoe je het moet noemen.... is er al een uitslag bekend?quote:Op zondag 5 april 2009 19:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Inderdaad.![]()
Iedere keer is het weer hetzelfde liedje. Mijn zusje gaat boos naar boven. En later krijgt ze weer aandacht van mijn vader.
Wat wat zal zijn?quote:Op zondag 5 april 2009 19:42 schreef S95Sedan het volgende:
[..]
* voorhoofd voelt *
Hmm, toch geen koorts
* vraagt af wat het dan zal zijn *
Mwah, voor een eerste keer sinds maanden mag ik zeker niet klagen, qua conditie, maar ik heb iets teveel gelopen voor mijn gevoel. Daardoor voel ik me meestal niet zo voldaan daarna...quote:
Die testen moeten nog komen en dat is aanstaande woensdag. De uitslag zal pas komen in mei.quote:Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef Murmeli het volgende:
[..]
hai tijn, ik dacht net nog aan je. hoe gingen je testen woensdag? of onderzoeken, i kweet niet hoe je het moet noemen.... is er al een uitslag bekend?
beetje te moe zeker? dat heb ik ook wel es gehad ja, is niet leukquote:Op zondag 5 april 2009 19:45 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Wat wat zal zijn?
[..]
Mwah, voor een eerste keer sinds maanden mag ik zeker niet klagen, qua conditie, maar ik heb iets teveel gelopen voor mijn gevoel. Daardoor voel ik me meestal niet zo voldaan daarna...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |