Ja heel vreemd.quote:Op zondag 3 mei 2009 13:40 schreef Bonger1911 het volgende:
Maar ze hebben toch ook niks laten zien van Eindhoven tot Delft? Ineens was hij er.. Waarschijnlijk heel saai of juist heel moeilijk of ze hadden er geen zin meer in en zijn gewoon opgehaald..
Dat is gewoon opzet natuurlijk. Als je zag dat Dennis die kalendaropdracht won van een paar weken geleden waardoor het 1-1 werd, dan moet het wel opzet zijn.quote:Op zondag 3 mei 2009 16:50 schreef Yesse het volgende:
Wat mij ook opvalt is dat het allemaal zo mooi gelijk op gaat... Het was 1-0, 1-1 , 1-2, 2-2.... Is dat gewoon puur toeval, de opdrachten aangepast op de karakters van Dennis en Valerio? of gewoon zo opgezet?
Daar dacht ik ook aan, wel jammer in ieder geval. Ik had graag een eerlijke 'echte' strijd gezien..quote:Op zondag 3 mei 2009 18:34 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is gewoon opzet natuurlijk. Als je zag dat Dennis die kalendaropdracht won van een paar weken geleden waardoor het 1-1 werd, dan moet het wel opzet zijn.
En ook dat met die laatste opdracht twee punten zijn te verdienen.quote:Op zondag 3 mei 2009 18:34 schreef S-Two het volgende:
[..]
Dat is gewoon opzet natuurlijk. Als je zag dat Dennis die kalendaropdracht won van een paar weken geleden waardoor het 1-1 werd, dan moet het wel opzet zijn.
Wat liefquote:Op zondag 3 mei 2009 22:04 schreef shiNinG_staR het volgende:
Vanavond gaan ze o.a. werken op de peuterspeelzaal en een serenade zingen
Nee man, peuters zijn tof! Lekker doen waar je zin in hebt, bijdehandje uithangen en lekker verlegen zijnquote:Op zondag 3 mei 2009 22:24 schreef Tegan het volgende:
Valerio is echt lief met ze.
Maar verder peuters![]()
.
Het klinkt haast alsof jij de tijd van jouw leven in jouw peutertijd hebt beleefd.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:29 schreef Yesse het volgende:
[..]
Nee man, peuters zijn tof! Lekker doen waar je zin in hebt, bijdehandje uithangen en lekker verlegen zijn
3x raden.quote:Op zondag 3 mei 2009 22:32 schreef Tegan het volgende:
Nou heb ik gemist wat de volgende opdracht is... en wie had gewonnen met de peuters.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |