Ik ben helemaal met je eens, posers. net als Lil wayne.quote:Op zondag 5 april 2009 18:37 schreef damsco het volgende:
Zie ook die satanische tatoeage op zijn armSatanisten
Duivelaanbidders
Kindermoordenaars
Precies, en net of dat je rotkoppen moet checken terwijl je muziek luistert? Nou bij Rap en Hiphop is dat schijnbaar wel belangrijk dat ze zich zo overdreven en kanker, dom en autistisch gaan gedragen anders worden ze natuurlijk nooit populair.quote:Op zondag 5 april 2009 18:36 schreef Arcturus het volgende:
Black metal blijft uiteraard tof! Hoewel alles erom heen echt royal sadness is.
mare wie is het nu?quote:Op zondag 5 april 2009 18:37 schreef damsco het volgende:
Zie ook die satanische tatoeage op zijn armSatanisten
Duivelaanbidders
Kindermoordenaars
DREquote:Op zondag 5 april 2009 18:37 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik ben helemaal met je eens, posers. net als Lil wayne.
N.W.A.Dr.Dre
![]()
En ik maar denken dat je geen muzieksmaak hebtquote:
Your musical compatibility with Wrath_core is Very Highquote:
Denken aan je uiterlijk en mannen beoordelen is een groot verschil, maar dat zie jij niet door je doorzichtige ogen.quote:
Je oma is gayquote:Op zondag 5 april 2009 18:41 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Wrath_core is Very High
hee dat is leuk
Maar gast, black metal is gewoon gay.
THRASH METAL BITCHEZ.
Kreatorquote:Op zondag 5 april 2009 18:41 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Your musical compatibility with Wrath_core is Very High
hee dat is leuk
Maar gast, black metal is gewoon gay.
THRASH METAL BITCHEZ.
Ik beoordeel soms mannen ja. Ik kan zien wanneer iemand kapot lelijk is, en ik kan ook zien wanneer iemand het goed doet bij de dames. Immers, hoe kun je anders jezelf goed profileren?quote:Op zondag 5 april 2009 18:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Denken aan je uiterlijk en mannen beoordelen is een groot verschil, maar dat zie jij niet door je doorzichtige ogen.
Zoals ik al zei: Aan je uiterlijk denken is iets anders als mannen beoordelen, ik val een beetje in herhaling maar dat moet schijnbaar.quote:Op zondag 5 april 2009 18:43 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik beoordeel soms mannen ja. Ik kan zien wanneer iemand kapot lelijk is, en ik kan ook zien wanneer iemand het goed doet bij de dames. Immers, hoe kun je anders jezelf goed profileren?
Nu jij weer...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |