nee wel met money en een pipaquote:Op zondag 5 april 2009 18:18 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
hahahahhahahha wtf is dat hahaha
heb je ook thug life op je buik? en heb je toevallig ook een foto waar je je lippen tuit?
Dus je wilt nu beweren dat iedereen gay is?quote:Op zondag 5 april 2009 18:15 schreef rockstah het volgende:
[..]
Zijn muziek was dan inderdaad gewoon pop muziek. Vergeet echter niet dat alle Jazz van oorsprong negermuziek is, en dat is terwijl jazz de voorvader van alle moderne muziek is. Ook rock.
House, de oudste vorm van dance muziek was van oorsprong ook neger muziek. Kwam uit de zwarte gay scene van Chicago eind jaren zeventig.
Jazz ontwikkelde zich later in blues waar de elektrische gitaar voor het eerst gebruikt werd, omdat gitaristen klaagden dat ze niet boven de anderen instrumenten uit kwamen. Dat heeft zich later in alle stromingen die op elektrische gitaren gebaseerd zijn ontwikkeld.quote:
mijn eerste traantje zou voor jou zien met je kankerkopquote:Op zondag 5 april 2009 18:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]Moet je niet zo'n traantje op je kankerface laten zetten?
Hhahahahaha die is kk goedquote:Op zondag 5 april 2009 18:21 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]Moet je niet zo'n traantje op je kankerface laten zetten?
ga je make-up van je kop wassen homoquote:Op zondag 5 april 2009 18:22 schreef Mr.Cooper het volgende:
Dueno gaat schelden als die niet gelijk krijgt, autistische puber, stoer hoor zo'n lelijke kanker paint op je homohoofd. iedereen lacht je uit.
Haha ik moest lachen.quote:Op zondag 5 april 2009 18:22 schreef Dueno het volgende:
[..]
mijn eerste traantje zou voor jou zien met je kankerkop
Iedereen die zo'n kanker ding op zijn gezicht heeft krijgt kanker.quote:Op zondag 5 april 2009 18:23 schreef Dueno het volgende:
iedereen die vanaf nu onder mij reageert is een kkhomo
Ik kan het tenminste, jij kan nooit die lelijke shit van je face wassen. Kankerhomo.quote:
Gastquote:Op zondag 5 april 2009 18:23 schreef Dueno het volgende:
quote:Op zondag 5 april 2009 18:23 schreef Dueno het volgende:
eersteklas faggot.quote:Op zondag 5 april 2009 18:28 schreef Mr.Cooper het volgende:
[ afbeelding ]
Word dit je nieuwe kanker?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |