Iddquote:Op zondag 5 april 2009 16:36 schreef J.Herrer het volgende:
Waarom hebben al die metalartiesten altijd zo'n geitenbaard
Ik post feiten, jij niet maar dat zegt meer over jou dan mijn, maar dat had ik ook niet anders verwacht van zo'n fopneger.quote:Op zondag 5 april 2009 16:38 schreef damsco het volgende:
Kijk dit dan, twee keer reageren op een quote van mij. Man, geef het op. Je argumenten slaan als een tang op een varken, een lul in een bord pap, een.....
Feit blijft dat je als metalslaaf gewoon niks in te brengen hebt als het om commentaar op een ander gaat. Jullie zijn de outcasts in deze maatschappij, de losers, de sukkels. Face it bitch!
quote:Op zondag 5 april 2009 16:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ik post feiten, jij niet maar dat zegt meer over jou dan mijn, maar dat had ik ook niet anders verwacht van zo'n fopneger.
En je bent zo doorzichtig dat je rare dingen gaat zeggen, Metalslaaf...Niks in te brengen op commentaar van een ander...
Die rare mensen hebben het wel hoog in de bol, maar dat is niet te merken in de 'zogenaamde' muziek.
Heb hem zojuist voor het eerst gehoord en ik vind hem wel leip.quote:Op zondag 5 april 2009 16:08 schreef Sapstengel het volgende:
Ben ik dan de enige hier die Lil wayne wel okay vind?
Vind ik wel leuk klinken, hij heeft iig een rare stem met bijbehorende vage flow. Vind het wel vet.
En jij bent zo'n mongool dat je gaat reageren op mijn feiten en krijg ik alleen te horen hoe dom de feiten zijn (Volgens jou) en vervolgens ga je zeggen dat je goede argumenten geeft. Faalhaas.quote:Op zondag 5 april 2009 16:38 schreef damsco het volgende:
Kijk dit dan, twee keer reageren op een quote van mij. Man, geef het op. Je argumenten slaan als een tang op een varken, een lul in een bord pap, een.....
Feit blijft dat je als metalslaaf gewoon niks in te brengen hebt als het om commentaar op een ander gaat. Jullie zijn de outcasts in deze maatschappij, de losers, de sukkels. Face it bitch!
quote:Op zondag 5 april 2009 17:00 schreef damsco het volgende:
M-M-M-M-M-M-MULTI FAIL!!!!![]()
Ga door met haten, maar feiten blijven feiten
!!!!
Omdat ze neger zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 17:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Waarom houden rappers zoveel van kip?
Exodus - children of a worthless godquote:Op zondag 5 april 2009 16:38 schreef Sapstengel het volgende:
[..]
Idd.
Hier nog zo eentje:
[ afbeelding ]
Waarom houden metalslaven zoveel van de duivel?quote:Op zondag 5 april 2009 17:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Omdat dat lekkerder is dan een vleermuisquote:Op zondag 5 april 2009 17:03 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
nee die heten satanistenquote:Op zondag 5 april 2009 17:05 schreef damsco het volgende:
[..]
Waarom houden metalslaven zoveel van de duivel?
Denken maar niet weten... Dat is je probleem nog.quote:Op zondag 5 april 2009 17:00 schreef damsco het volgende:
M-M-M-M-M-M-MULTI FAIL!!!!![]()
Ga door met haten, maar feiten blijven feiten
!!!!
quote:Op zondag 5 april 2009 17:06 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Omdat dat lekkerder is dan een vleermuis![]()
Vergeet niet dat het hier vaak om de sociaal wat zwakkere medemens gaat. Om toch een soort gevoel te creëren dat ze erbij horen dragen ze collectief (vaak te vaak gewassen en tevens fale) bandshirts.quote:Op zondag 5 april 2009 17:07 schreef rockstah het volgende:
Overigens, mensen die in het dagelijks leven met een bandshirt lopen zijn inderdaad gewoon slaven. Zijn die paar kerels zo belangrijk voor je dat je als vorm van ongehoorde aanbidding maar de hele dag hun verzonnen groepsnaam rond gaat paraderen?
quote:Op zondag 5 april 2009 17:12 schreef Morrigan het volgende:
Wayne past met zijn lange haar ook wel goed bij zo'n metalbandje.![]()
Nee maar wel voor lover boys.quote:Op zondag 5 april 2009 17:14 schreef damsco het volgende:
[..]
Vergeet niet dat het hier vaak om de sociaal wat zwakkere medemens gaat. Om toch een soort gevoel te creëren dat ze erbij horen dragen ze collectief (vaak te vaak gewassen en tevens fale) bandshirts.
Ze staan gewoon minder sterk en goed in het leven, zou mij niks verbazen dat het merendeel psychisch niet helemaal in orde is. Is hier wel eens onderzoek naar gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |