Daat is die weer hoor, het dobbelsteen mongooltje.quote:Op zondag 5 april 2009 19:32 schreef Dueno het volgende:
behalve damsco, wij begrijpen elkaar.
brother from another mother.
peace
Lachen is gezond, maar van school heb jij nog nooit gehoord.quote:Op zondag 5 april 2009 19:37 schreef Dueno het volgende:
hahaha wat kan je lachen met deze gasten
zo hoort het leven te zijn kantoorslaafquote:Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De hedendaagse negermuziek is kut, vroegah had het veel te betekenen, nu draait het alleen maar om pimpin', clips met dikke auto's, negers behangen met goud en zoveel mogelijk ho's in je videoclip
Ik schiet nog een keer voor de zekerheid. Bam.quote:
Mijn 2de traantje staat al, stratenkind, ben jij niet voortgekomen uit een crackhoer van zoeen kankermongool die je pa noemt.quote:
Mooi dood knallen die kanker.quote:Op zondag 5 april 2009 19:42 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Ik schiet nog een keer voor de zekerheid. Bam.
zekerquote:Op zondag 5 april 2009 19:42 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Mijn 2de traantje staat al, stratenkind, ben jij niet voortgekomen uit een crackhoer van zoeen kankermongool die je pa noemt
Regel jij de rest even, ik ga de kroeg in met mn metalbroeders.quote:
Bullshit, luister eens echte hiphop en geen tmf crapquote:Op zondag 5 april 2009 19:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
De hedendaagse negermuziek is kut, vroegah had het veel te betekenen, nu draait het alleen maar om pimpin', clips met dikke auto's, negers behangen met goud en zoveel mogelijk ho's in je videoclip
Jij begint over TMFquote:Op zondag 5 april 2009 19:43 schreef J.Herrer het volgende:
[..]
Bullshit, luister eens echte hiphop en geen tmf crap
Ja en jij aan het verkankeren van je harses.quote:Op zondag 5 april 2009 19:43 schreef Dueno het volgende:
ik zei het je, alle emo's hier houden zich alleen maar bezig met de dood
haal die kk make-up is uit je ogen schele kkaapquote:Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Ja en jij aan het verkankeren van je harses.Triest figuur.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |