Gast, moet ik je dan alles uitleggen. Je moet zelf een kader hebben, en een ander (indirect) beoordelen vormt een kader. Immers, als iets niet goed is dan weet je dat je dat niet moet doen. Doet iemand iets goed bij de dames, dan kun je dat weer op jezelf toepassen.quote:Op zondag 5 april 2009 18:46 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: Aan je uiterlijk denken is iets anders als mannen beoordelen, ik val een beetje in herhaling maar dat moet schijnbaar.
En waar is het goed voor dat je kan zien dat iemand het goed doet bij de dames?
Waarom zoveel generaliseren?quote:Op zondag 5 april 2009 18:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Gast, moet ik je dan alles uitleggen. Je moet zelf een kader hebben, en een ander (indirect) beoordelen vormt een kader. Immers, als iets niet goed is dan weet je dat je dat niet moet doen. Doet iemand iets goed bij de dames, dan kun je dat weer op jezelf toepassen.
En daar ontbreekt het bij jullie metalslaven nogal aan. Jullie onverzorgd uiterlijk, zweetlucht en creapy voorkomen zorgt ervoor dat ik werkelijk denk "wat gaat erom in jullie hersenpan". Zijn jullie vroeger veel gepest? Aanbidden jullie het kwaad? Kennen jullie liefde? Zijn jullie misbruikt?
Freaks, ik mag ze niet.
quote:Op zondag 5 april 2009 18:49 schreef damsco het volgende:
[..]
Gast, moet ik je dan alles uitleggen. Je moet zelf een kader hebben, en een ander (indirect) beoordelen vormt een kader. Immers, als iets niet goed is dan weet je dat je dat niet moet doen. Doet iemand iets goed bij de dames, dan kun je dat weer op jezelf toepassen.
En daar ontbreekt het bij jullie metalslaven nogal aan. Jullie onverzorgd uiterlijk, zweetlucht en creapy voorkomen zorgt ervoor dat ik werkelijk denk "wat gaat erom in jullie hersenpan". Zijn jullie vroeger veel gepest? Aanbidden jullie het kwaad? Kennen jullie liefde? Zijn jullie misbruikt?
Freaks, ik mag ze niet.
Dat denk ik juist over rappers, de gaan dealen en de ouders zeggen er niks van want die gebruiken het zelf ook.quote:Op zondag 5 april 2009 18:49 schreef damsco het volgende:
Zijn jullie vroeger veel gepest? Aanbidden jullie het kwaad? Kennen jullie liefde? Zijn jullie misbruikt?
He. D'r moet gewoon gedealed worden, anders hebben wij als eindgebruikers ook niks. Dit ia meer het gevolg van een slecht syteem.quote:Op zondag 5 april 2009 18:52 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Dat denk ik juist over rappers, de gaan dealen en de ouders zeggen er niks van want die gebruiken het zelf ook.
Echte Rappers zeggen toch hosselen?quote:Op zondag 5 april 2009 18:57 schreef rockstah het volgende:
[..]
He. D'r moet gewoon gedealed worden, anders hebben wij als eindgebruikers ook niks. Dit ia meer het gevolg van een slecht syteem.
"echte mannen"quote:Op zondag 5 april 2009 18:51 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]Echte mannen weten wat ze moeten doen.
En daarbij who cares, ik heb toch al een lekkere vriendin waar nu waarschijnlijke 'gegoogle-de' foto's van komen.
Denken maar weer niet weten...quote:Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef damsco het volgende:
[..]
"echte mannen"flikker toch op. echte mannen zijn zeker die onverzorgde metalapen. Jij bent hier degene die er een heel probleem van maakt over het beoordelen van andere mannen, ik geef gewoon netjes antwoord op je vraag. leuk voor je dat je een lekkere vriendin hebt, maar ik betwijfel of ze ook daadwerkelijk zo lekker is gezien je metal ook goede muziek vindt. Ik denk dat de definitie van lekker en goed nogal anders zijn dan mijn definitie hiervan
Moet jij dan niet die Onur aanbidden?quote:Op zondag 5 april 2009 19:02 schreef J.Herrer het volgende:
Leuk het is bijna avond dus dan komen er ook meer darkness aanbidders
Alvast een tvp voordat het donker wordt
Ik luister er niet eens naar, ik vond het gewoon grappigquote:Op zondag 5 april 2009 19:00 schreef Darkestrah het volgende:
[..]
Ga dan eens dood met je Immortal-UI.
Ik heb me wel vermaakt.quote:Op zondag 5 april 2009 19:07 schreef rockstah het volgende:
Wat een kut topic, gaat nergens meer over.
Ik vond er geen kanker aan. Je faalt hard, blijft ontkennen en blijft denken in je autistische hokjesgeest. Zelfs wanneer mensen je erop wijzen dat "negermuziek" zeer belangrijk is en is geweest voor de muziek.quote:
Negermuziek is ook belangrijk GEWEEST. Nu zijn het allemaal poserts.quote:Op zondag 5 april 2009 19:12 schreef damsco het volgende:
Zelfs wanneer mensen je erop wijzen dat "negermuziek" zeer belangrijk is en is geweest voor de muziek.
Zelfs op dat laatste heb ik feiten gegeven, ja het is nooit leuk om te verliezen denk ik.quote:Op zondag 5 april 2009 19:12 schreef damsco het volgende:
[..]
Ik vond er geen kanker aan. Je faalt hard, blijft ontkennen en blijft denken in je autistische hokjesgeest. Zelfs wanneer mensen je erop wijzen dat "negermuziek" zeer belangrijk is en is geweest voor de muziek.
Allereerst is het geen wedstrijd, het hele verliezen slaat nergens op. Ten tweede krijg je backfire waar je niet mee weet om te gaanquote:Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Zelfs op dat laatste heb ik feiten gegeven, ja het is nooit leuk om te verliezen denk ik.
Slotje.
Het is ook geen win/verlies strijd maardat word vaak gezegd dus ik snap je probleem niet zo: En je backfire is ook zo lekker goed, goed van je dat je vrienden heb gemaakt, je autisten bijeenkomst begeleiding zou trots op je zijn. Maar dat hebben ze waarschijnlijk overgenomende van die neger helden van ze. En dat ik scheld met kanker hoef ik niet op in gegaan aangezien je 'backfire matties' net zo goed schelden.quote:Op zondag 5 april 2009 19:19 schreef damsco het volgende:
[..]
Allereerst is het geen wedstrijd, het hele verliezen slaat nergens op. Ten tweede krijg je backfire waar je niet mee weet om te gaanVervolgens blaat je onzin, maak je racistische opmerkingen en gooi je met kanker en weet ik veel wat nog meer niet.
Nee, als jij dit als een winst ziet. Be my guest...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |