abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 april 2009 @ 18:49:55 #226
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_67735954
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:46 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: Aan je uiterlijk denken is iets anders als mannen beoordelen, ik val een beetje in herhaling maar dat moet schijnbaar.

En waar is het goed voor dat je kan zien dat iemand het goed doet bij de dames?
Gast, moet ik je dan alles uitleggen. Je moet zelf een kader hebben, en een ander (indirect) beoordelen vormt een kader. Immers, als iets niet goed is dan weet je dat je dat niet moet doen. Doet iemand iets goed bij de dames, dan kun je dat weer op jezelf toepassen.

En daar ontbreekt het bij jullie metalslaven nogal aan. Jullie onverzorgd uiterlijk, zweetlucht en creapy voorkomen zorgt ervoor dat ik werkelijk denk "wat gaat erom in jullie hersenpan". Zijn jullie vroeger veel gepest? Aanbidden jullie het kwaad? Kennen jullie liefde? Zijn jullie misbruikt?

Freaks, ik mag ze niet.
pi_67735986
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:49 schreef damsco het volgende:

[..]

Gast, moet ik je dan alles uitleggen. Je moet zelf een kader hebben, en een ander (indirect) beoordelen vormt een kader. Immers, als iets niet goed is dan weet je dat je dat niet moet doen. Doet iemand iets goed bij de dames, dan kun je dat weer op jezelf toepassen.

En daar ontbreekt het bij jullie metalslaven nogal aan. Jullie onverzorgd uiterlijk, zweetlucht en creapy voorkomen zorgt ervoor dat ik werkelijk denk "wat gaat erom in jullie hersenpan". Zijn jullie vroeger veel gepest? Aanbidden jullie het kwaad? Kennen jullie liefde? Zijn jullie misbruikt?

Freaks, ik mag ze niet.
Waarom zoveel generaliseren?
  zondag 5 april 2009 @ 18:51:23 #228
63302 rockstah
New World Disorder
pi_67735998
Ik vind sommige mannen zelfs zo knap dat ik met plezier hun kontgat af zou likken.
pi_67736010
quote:

[..]

Freaks, ik mag ze niet.
Echte mannen weten wat ze moeten doen. En daarbij who cares, ik heb toch al een lekkere vriendin waar nu waarschijnlijke 'gegoogle-de' foto's van komen.
Roken is lekker
pi_67736020
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:50 schreef Arcturus het volgende:

[..]

Waarom zoveel generaliseren?
Omdat die twijfelt wat die nou precies wilt zeggen.
Roken is lekker
pi_67736035
quote:
Zijn jullie vroeger veel gepest? Aanbidden jullie het kwaad? Kennen jullie liefde? Zijn jullie misbruikt?

Dat denk ik juist over rappers, de gaan dealen en de ouders zeggen er niks van want die gebruiken het zelf ook.

Als ik antwoord moet geven op je vraag:

Nee, nee, ja, nee.
  zondag 5 april 2009 @ 18:57:07 #232
63302 rockstah
New World Disorder
pi_67736175
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:52 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Dat denk ik juist over rappers, de gaan dealen en de ouders zeggen er niks van want die gebruiken het zelf ook.
He. D'r moet gewoon gedealed worden, anders hebben wij als eindgebruikers ook niks. Dit ia meer het gevolg van een slecht syteem.
pi_67736209
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:57 schreef rockstah het volgende:

[..]

He. D'r moet gewoon gedealed worden, anders hebben wij als eindgebruikers ook niks. Dit ia meer het gevolg van een slecht syteem.
Echte Rappers zeggen toch hosselen?
Roken is lekker
  zondag 5 april 2009 @ 18:59:29 #234
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_67736244
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:51 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Echte mannen weten wat ze moeten doen. En daarbij who cares, ik heb toch al een lekkere vriendin waar nu waarschijnlijke 'gegoogle-de' foto's van komen.
"echte mannen" flikker toch op. echte mannen zijn zeker die onverzorgde metalapen. Jij bent hier degene die er een heel probleem van maakt over het beoordelen van andere mannen, ik geef gewoon netjes antwoord op je vraag. leuk voor je dat je een lekkere vriendin hebt, maar ik betwijfel of ze ook daadwerkelijk zo lekker is gezien je metal ook goede muziek vindt. Ik denk dat de definitie van lekker en goed nogal anders zijn dan mijn definitie hiervan
  zondag 5 april 2009 @ 19:00:39 #235
226007 Darkestrah
telefoonhijger.
pi_67736282
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:37 schreef RoW_0 het volgende:

[..]

Black metal
Ga dan eens dood met je Immortal-UI.
  zondag 5 april 2009 @ 19:02:56 #236
168255 J.Herrer
pi_67736347
Leuk het is bijna avond dus dan komen er ook meer darkness aanbidders
Alvast een tvp voordat het donker wordt
One hundred percent independent, I'm the fucking boss
pi_67736363
quote:
Op zondag 5 april 2009 18:59 schreef damsco het volgende:

[..]

"echte mannen" flikker toch op. echte mannen zijn zeker die onverzorgde metalapen. Jij bent hier degene die er een heel probleem van maakt over het beoordelen van andere mannen, ik geef gewoon netjes antwoord op je vraag. leuk voor je dat je een lekkere vriendin hebt, maar ik betwijfel of ze ook daadwerkelijk zo lekker is gezien je metal ook goede muziek vindt. Ik denk dat de definitie van lekker en goed nogal anders zijn dan mijn definitie hiervan
Denken maar weer niet weten...

En je argument is als appels met peren vergelijken.
Roken is lekker
pi_67736379
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:02 schreef J.Herrer het volgende:
Leuk het is bijna avond dus dan komen er ook meer darkness aanbidders
Alvast een tvp voordat het donker wordt
Moet jij dan niet die Onur aanbidden?
Roken is lekker
pi_67736412
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:00 schreef Darkestrah het volgende:

[..]

Ga dan eens dood met je Immortal-UI.
Ik luister er niet eens naar, ik vond het gewoon grappig
  zondag 5 april 2009 @ 19:07:18 #240
63302 rockstah
New World Disorder
pi_67736465
Wat een kut topic, gaat nergens meer over.
pi_67736486
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:07 schreef rockstah het volgende:
Wat een kut topic, gaat nergens meer over.
Ik heb me wel vermaakt.
Roken is lekker
pi_67736511
Ohja.. waar ging het ookalweer over
pi_67736518
Stomme Lil Wayne die met KoRn iets deed of zo.
Roken is lekker
  zondag 5 april 2009 @ 19:12:46 #244
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_67736575
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:08 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Ik heb me wel vermaakt.
Ik vond er geen kanker aan. Je faalt hard, blijft ontkennen en blijft denken in je autistische hokjesgeest. Zelfs wanneer mensen je erop wijzen dat "negermuziek" zeer belangrijk is en is geweest voor de muziek.
pi_67736616
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:12 schreef damsco het volgende:
Zelfs wanneer mensen je erop wijzen dat "negermuziek" zeer belangrijk is en is geweest voor de muziek.
Negermuziek is ook belangrijk GEWEEST. Nu zijn het allemaal poserts.
pi_67736667
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:12 schreef damsco het volgende:

[..]

Ik vond er geen kanker aan. Je faalt hard, blijft ontkennen en blijft denken in je autistische hokjesgeest. Zelfs wanneer mensen je erop wijzen dat "negermuziek" zeer belangrijk is en is geweest voor de muziek.
Zelfs op dat laatste heb ik feiten gegeven, ja het is nooit leuk om te verliezen denk ik.

Slotje.
Roken is lekker
  zondag 5 april 2009 @ 19:19:40 #247
229935 damsco
Internetheld sinds 2008
pi_67736754
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:16 schreef Mr.Cooper het volgende:

[..]

Zelfs op dat laatste heb ik feiten gegeven, ja het is nooit leuk om te verliezen denk ik.

Slotje.
Allereerst is het geen wedstrijd, het hele verliezen slaat nergens op. Ten tweede krijg je backfire waar je niet mee weet om te gaan Vervolgens blaat je onzin, maak je racistische opmerkingen en gooi je met kanker en weet ik veel wat nog meer niet.

Nee, als jij dit als een winst ziet. Be my guest...
pi_67736839
Lil Wayne is echt een kansloze stakker.
pi_67736966
quote:
Op zondag 5 april 2009 19:19 schreef damsco het volgende:

[..]

Allereerst is het geen wedstrijd, het hele verliezen slaat nergens op. Ten tweede krijg je backfire waar je niet mee weet om te gaan Vervolgens blaat je onzin, maak je racistische opmerkingen en gooi je met kanker en weet ik veel wat nog meer niet.

Nee, als jij dit als een winst ziet. Be my guest...
Het is ook geen win/verlies strijd maardat word vaak gezegd dus ik snap je probleem niet zo: En je backfire is ook zo lekker goed, goed van je dat je vrienden heb gemaakt, je autisten bijeenkomst begeleiding zou trots op je zijn. Maar dat hebben ze waarschijnlijk overgenomende van die neger helden van ze. En dat ik scheld met kanker hoef ik niet op in gegaan aangezien je 'backfire matties' net zo goed schelden.

Ik daarbij heb ik niet eens een racistische opmerking gemaakt.
Roken is lekker
pi_67737157
wat een pussy's in dit topic
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')