Schaarste is altijd leuk.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:17 schreef Argento het volgende:
[..]
Je bent de enige niet
Ik begreep dat vanuit Utrecht per jaar maar zon twintig studenten afstuderen in het bestuursrecht.
Dat is natuurlijk hartstikke mooi, want dan zijn we op de arbeidsmarkt nog een beetje schaars...
En in Rotterdam gaan ze in de komende jaren de avondstudie afbouwen en de enige reden dat er in Leiden nog avondcollege's gehouden worden is dat veel van de dagstudenten die ook volgen.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:14 schreef Argento het volgende:
[..]
Maar het wordt karig hoor. In Utrecht (waar ik studeer) is de bacheloropleiding al komen te vervallen en master zullen ze dan, naar ik aanneem, tzt ook wel gaan afbouwen.
woohoo! Mocht examencommissie om welke reden dan ook mn aanvraag afwijzen, zal ik het even laten weten zodat ik weer teruggezet kan wordenquote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:40 schreef GlowMouse het volgende:
Feli Argento, ik heb gelijk de OP aangepast
wie had het over DAS?quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
Ik zou trouwens gelijk een salarisverhoging vragen bij DAS als ik meer waard word voor een bedrijf![]()
Ik, gokje. Kijken of je erin traptequote:
Raar allemaal. Ik vond het toen ik ging studeren in deeltijd wel een opmerkelijk uitgebreide "service" maar nu ik een tijdje bezig ben vind ik het best meevallen. Één enthousiaste werkcollegedocent per vak is toch altijd wel te vinden?. Sommige hoorcollegedocenten vinden het wellicht een beetje boven hun stand om 's avonds nog eens dezelfde materie voor een klein publiek op te voeren, maar daar zijn ook weer oplossingen voor mogelijk (werkcollegedocent met goede instructies, hoorcollege alleen 's avonds, vak maar één keer per twee jaar 's avonds aanbieden).quote:Op vrijdag 22 mei 2009 12:57 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
En in Rotterdam gaan ze in de komende jaren de avondstudie afbouwen en de enige reden dat er in Leiden nog avondcollege's gehouden worden is dat veel van de dagstudenten die ook volgen.
Ook bij ons is het wachten totdat het wordt afgebouwd vrees ik.... ja, ja een leven lang leren....
Ik zou trouwens gelijk een salarisverhoging vragen bij DAS als ik meer waard word voor een bedrijf![]()
Gewekt vertrouwen enzoquote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:02 schreef Argento het volgende:
[..]
woohoo! Mocht examencommissie om welke reden dan ook mn aanvraag afwijzen, zal ik het even laten weten zodat ik weer teruggezet kan worden
quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:04 schreef RobertoCarlos het volgende:
[..]
Ik, gokje. Kijken of je erin trapte
Hoe de maatschappelijke en politieke roep om het aan banden leggen van het beroepsrecht van (met name) milieuorganisaties tot uiting komt in de recente jurisprudentie van de Afdeling en hoe die jurisprudentie zich verhoudt tot de Aanpassingswet 2005 (afschaffing actio popularis), verdrag van Aarhus over toegang tot de rechter voor milieuorganisaties en de ontwerprichtlijn van de EC over hetzelfde onderwerp.quote:In wat voor gebied zat je afstudeeronderwerp?
die onthoud ik even!quote:
Leuk onderwerp! Lekker wroeten in de donkere kelders van de lobbywereld.quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:29 schreef Argento het volgende:
Hoe de maatschappelijke en politieke roep om het aan banden leggen van het beroepsrecht van (met name) milieuorganisaties tot uiting komt in de recente jurisprudentie van de Afdeling en hoe die jurisprudentie zich verhoudt tot de Aanpassingswet 2005 (afschaffing actio popularis), verdrag van Aarhus over toegang tot de rechter voor milieuorganisaties en de ontwerprichtlijn van de EC over hetzelfde onderwerp.
Ik vond mijn ondertitel wel erg spitsvondig:
De belangenorganisatie als belanghebbende in de belangstelling
Haha, heerlijke ondertitel!quote:Op vrijdag 22 mei 2009 13:29 schreef Argento het volgende:
Ik vond mijn ondertitel wel erg spitsvondig:
De belangenorganisatie als belanghebbende in de belangstelling
Ja.quote:Op zondag 24 mei 2009 10:26 schreef xxiessiexx het volgende:
Ik had even een vraagje. Ik mag mij volgend jaar tweedejaarsstudent noemen, maar krijg je gewoon vanzelf een inschrijvingsformulier voor het tweede jaar opgestuurd van de Uni Leiden?
Studielink bedoel je?quote:Op zondag 24 mei 2009 21:13 schreef Maharbal het volgende:
Is het niet veranderd? Wij moeten ons vanaf dit jaar online inschrijven via een of andere site.
Is dit landelijk of alleen voor de RuG?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |