Heel goedquote:Op maandag 6 april 2009 01:03 schreef FANN het volgende:
[..]
ja maar we kunnen hier moeilijk gaan zitten zonder iets te zeggen.
zitten we allebei dood achter die pc te staren naar een scherm![]()
dus we moeten wel wat te kletsen hebben
en daar ben ik best goed in al zeg ik het zelluf.........
owkee......quote:Op maandag 6 april 2009 01:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Heel goed![]()
daarom moet je ook een beetje clementie met me hebben
![]()
Ik moet nu in mijn eentje tegen je kletsen terwijl ik dat gewend ben met een legertje andere users samen te doen
heb ik wel vaker, zat rond te zappen stomme topics en dan wordt ik melig......quote:
Oh ja deze post heb ik wel gelezenquote:
Okquote:Op maandag 6 april 2009 01:08 schreef FANN het volgende:
[..]
heb ik wel vaker, zat rond te zappen stomme topics en dan wordt ik melig......
eh.... dat was nu de oorzaak......
nah.. slappe lach....... toen was ricardo ''op bezoek'' van DGK tenminste die was aan de telefoon...quote:Op maandag 6 april 2009 01:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Oh ja deze post heb ik wel gelezen![]()
Nee niet gehoord, vertel!
Echt niet, ik heb gerend naar de keuken en weer terug!quote:
o nee heb ik niet eens, heb niet overal gepost........ gewoon zitten lezen......quote:Op maandag 6 april 2009 01:10 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Okdoe maar geen linkjes want ik heb geen tijd om te lezen
Wat voor uitzending?quote:Op maandag 6 april 2009 01:10 schreef FANN het volgende:
[..]
nah.. slappe lach....... toen was ricardo ''op bezoek'' van DGK tenminste die was aan de telefoon...
en toen kon ik niet meer stoppen met lachen....
jah was stom maar kan er ook niks aan doen.... foutje in de genen denk ik
Mooi, scheelt weer.quote:Op maandag 6 april 2009 01:11 schreef FANN het volgende:
[..]
o nee heb ik niet eens, heb niet overal gepost........ gewoon zitten lezen......
ben allang weer vergeten waar die topics zitten......
gewoon omdat het kanquote:Op maandag 6 april 2009 01:12 schreef De_Jostiband het volgende:
Mensen die NU nog wakker zijn.
Dat dit kan in Nederland!
is toch geinig zo?quote:Op maandag 6 april 2009 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
Zitten jullie hier nou nog steeds?. Er bestaat ook PM of msn
.
Jammerquote:Op maandag 6 april 2009 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nah was van GC bestaat niet meer........ allerlei redenen.... beter niet op ingaan
Haar pm-box zit dicht dus het kan niet anders.quote:Op maandag 6 april 2009 01:13 schreef Sapstengel het volgende:
Zitten jullie hier nou nog steeds?. Er bestaat ook PM of msn
.
quote:Op maandag 6 april 2009 01:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nah was van GC bestaat niet meer........ allerlei redenen.... beter niet op ingaan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |