Alcoholistquote:Op zondag 5 april 2009 04:15 schreef Mexxa het volgende:
Niet achter computer maar via telefoon, en net klaar met werken! Nu eerst een borrel
Van cola krijg je alleen maar meer dorst.. Water is the key.quote:Op zondag 5 april 2009 04:20 schreef classpc het volgende:
Ik ga ook maar weer eens een poging doen tot slapen.
Wakker geworden vanwege een droge bek, en er dan achter komen dan de cola op is
Goh. Cheers hequote:Op zondag 5 april 2009 04:22 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Zolang het met mate is is er geen probleem.
Ik heb dat met name met "light" en "zero" producten.quote:Op zondag 5 april 2009 04:21 schreef Twerk het volgende:
[..]
Van cola krijg je alleen maar meer dorst.. Water is the key.
Dat heet nou leven. Kennelijk ontbreekt het jou eraan.quote:Op zondag 5 april 2009 03:26 schreef MacorgaZ het volgende:
[..]
Waarom zijn niet alle flesjes leeg, en waarom zitten er sigaretten in dat flesje? Juist door mensen die dat doen krijg je soms van die ranzige flesjes waar troep in zit.
Haha.. En,wat zei je??quote:Op zondag 5 april 2009 04:58 schreef Xennia het volgende:
Kul. Ik ben zojuist terug gekomen van het uit gaan. Ben mee naar huis gefietst met een man waarvan ik dacht dat hij homo was. Bij het afscheid zei hij ''je kent mannen he, mag ik even lekker tegen je aankruipen?''
Brr.
quote:Op zondag 5 april 2009 07:21 schreef geelkuikentje het volgende:
Mooie tijd om nu te vertrekken vanuit huis. Het wordt vast zonnig vandaag
Geweldig strandweer jongen.. veel plezier.quote:In bijna het hele land zijn het laaghangende bewolking en mist (soms is het zicht minder dan 200 meter) die het weerbeeld bepalen. Er waait een zwakke wind, kracht 2 of minder, eerst uit uiteenlopende maar geleidelijk uit westelijke richtingen. De temperatuur ligt rond 7 graden.
In de loop van de ochtend lost de mist op en breekt het wolkendek. Vooral vanmiddag schijnt van tijd tot tijd de zon, maar in het zuidoosten blijft het aan de bewolkte kant. De middagtemperatuur ligt tussen 12 en 16 graden. De wind draait geleidelijk naar noord en wordt zwak tot matig.
Ben net wezen duiken bij de Vinkeveense Plassen. Was beetje donker onder water maar toch nog iets gefilmdquote:Op zondag 5 april 2009 07:51 schreef Twerk het volgende:
[..]
[..]
Geweldig strandweer jongen.. veel plezier.
Vet hoor. 'snorkel, snorkel, snorkel*quote:Op zondag 5 april 2009 13:22 schreef geelkuikentje het volgende:
[..]
Ben net wezen duiken bij de Vinkeveense Plassen. Was beetje donker onder water maar toch nog iets gefilmd![]()
Vissie was ongeveer 40 cm grootquote:Op zondag 5 april 2009 13:53 schreef Mr.Cooper het volgende:
[..]
Vet hoor. 'snorkel, snorkel, snorkel*
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |