Ik moest gisteren grote moeite doen mijn projectgenoten aan de slag te krijgen. Wat denken ze wel, zon of niet, hup aan het werk.quote:Op zondag 5 april 2009 03:06 schreef zquing het volgende:
Met dat topic van gister had hij zeker gelijk. Als je niet geen bijzonder goede reden had om binnen te zijn was je ook gewoon niet helemaal 100%
Het is allemaal relatief. Er zijn zat mensen die je voor gek verklaren dat je 's nachts om drie uur achter de pc zit. Dat maakt het nog niet zo. Geldt in principe voor alles.quote:Op zondag 5 april 2009 03:06 schreef zquing het volgende:
Met dat topic van gister had hij zeker gelijk. Als je niet geen bijzonder goede reden had om binnen te zijn was je ook gewoon niet helemaal 100%
Niet stiekem gaan slapen hè?quote:Op zondag 5 april 2009 03:06 schreef FANN het volgende:
mijn toetsenbord doet raar
batterjenwisselen denk ik..........
Natuurlijk is het relatief, maar ik zou het zonde vinden als je gisteren niet buiten was als je geen goede reden had om binnen te zijn.quote:Op zondag 5 april 2009 03:08 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Het is allemaal relatief. Er zijn zat mensen die je voor gek verklaren dat je 's nachts om drie uur achter de pc zit. Dat maakt het nog niet zo.
als de deadlines niet heel binnenkort zijnquote:Op zondag 5 april 2009 03:07 schreef Bolkesteijn het volgende:
[..]
Ik moest gisteren grote moeite doen mijn projectgenoten aan de slag te krijgen. Wat denken ze wel, zon of niet, hup aan het werk.![]()
![]()
maar zo af en toe rondzappen is ook wel leuk en dan kom ik je ook tegen....... toch?quote:Op zondag 5 april 2009 03:05 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
maar ik vind wel jammer dat je niet soms 's nachts komt binnenvallen
Nee lang niet hoor. De SC is 's nachts sws niet zo levendig meer.quote:Op zondag 5 april 2009 03:11 schreef FANN het volgende:
[..]
maar zo af en toe rondzappen is ook wel leuk en dan kom ik je ook tegen....... toch?
volgens mij ben jij er elke nacht wel of niet?
Uh-huh.quote:Op zondag 5 april 2009 03:12 schreef FANN het volgende:
[..]
nee batterijen waren op....... toen ging ie haperen.......
het toetsenbord bedoel ik
nee ik bedoel elke nacht op Fok........quote:Op zondag 5 april 2009 03:13 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee lang niet hoor. De SC is 's nachts sws niet zo levendig meer.![]()
Ben je wel 's tegengekomen maar dan kwam je even zwaaien ofzo
Is geen peil op te trekkenquote:Op zondag 5 april 2009 03:14 schreef FANN het volgende:
[..]
nee ik bedoel elke nacht op Fok........
dat je altijd wel ergens rondzwerft.......
ik ook niet hoor zo af en toe tussen de bedrijven door zeg maar.......quote:Op zondag 5 april 2009 03:15 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Is geen peil op te trekkenniet elke dag iig
3 bier jeweeetzellufquote:Op zondag 5 april 2009 03:17 schreef FANN het volgende:
[..]
ah bezoek !
wat heb je gezopen dan? en hoeveel?
Mag wel even, ik heb het ook lang zonder je moeten stellen..quote:Op zondag 5 april 2009 03:16 schreef FANN het volgende:
[..]
ik ook niet hoor zo af en toe tussen de bedrijven door zeg maar.......![]()
volgens mij hebben we nu bijna een privé cha hier
Wooow mad!!quote:Op zondag 5 april 2009 03:20 schreef kevootzz het volgende:
[..]
ja het waren wel halve liter bieer ja
da's waarquote:Op zondag 5 april 2009 03:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Mag wel even, ik heb het ook lang zonder je moeten stellen..
goh......quote:Op zondag 5 april 2009 03:23 schreef kevootzz het volgende:
Wow he man alles draaaaaaaaaaaaait echt waar joh
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |