Aha, nu snap ik de context.quote:Op zondag 5 april 2009 02:41 schreef FANN het volgende:
[..]
ik dacht dat het dit was toch?![]()
http://blogs.bet.com/news(...)rt-off-his-shoulder/
nah welterusten danquote:Op zondag 5 april 2009 02:45 schreef zquing het volgende:
[..]
Haha, nee ik ga zo weer slapen, moet om 7 uur weer wakker zijn
hoeveel uur slaap je per dag dan?quote:Op zondag 5 april 2009 02:45 schreef zquing het volgende:
[..]
Haha, nee ik ga zo weer slapen, moet om 7 uur weer wakker zijn
Ik lag gister om 7 uur 'sochtends in mn bed en was om 7 smiddags ff gaan slapen. Maar was vergeten mn wekker te zetten zodat mn patroon nogsteeds klote isquote:
nah... heb ik ook wel eens last van.......quote:Op zondag 5 april 2009 02:47 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik lag gister om 7 uur 'sochtends in mn bed en was om 7 smiddags ff gaan slapen. Maar was vergeten mn wekker te zetten zodat mn patroon nogsteeds klote is
Politici.quote:Op zondag 5 april 2009 02:45 schreef FANN het volgende:
[..]
ja komt nog wel........
heb jij de campagne van Obamaatje niet gevolgd ?
strange........
Ach, gelukkig bestaat fokquote:Op zondag 5 april 2009 02:49 schreef FANN het volgende:
[..]
nah... heb ik ook wel eens last van.......
zoals vandaag bijvoorbeeld.....
maar niet Obamaquote:Op zondag 5 april 2009 02:49 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Politici.Het is allemaal één pot nat.
jah....... wat moesten we zonder Fok?quote:
Jij hebt 'm gewoon zo hoog zitten omdat je 'm met mij associëert.quote:
dat denk ik ookquote:Op zondag 5 april 2009 02:52 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Jij hebt 'm gewoon zo hoog zitten omdat je 'm met mij associëert.
Ik heb echt geen idee wat ik zou doen zonder fok nu, beetje doelloos internetten, serietje kijken mischien?quote:Op zondag 5 april 2009 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]
jah....... wat moesten we zonder Fok?
goeie vraag trouwens,
wat zou jij doen als Fok niet bestond.......
ik voel een nieuw topic![]()
wie gaat hem openen?
of kan dat hier?
ik zou denk ik dan nu wel gaan slapen.......
Tv kijken ben ik bangquote:Op zondag 5 april 2009 02:52 schreef FANN het volgende:
[..]
jah....... wat moesten we zonder Fok?
goeie vraag trouwens,
wat zou jij doen als Fok niet bestond.......
ik voel een nieuw topic![]()
wie gaat hem openen?
of kan dat hier?
ik zou denk ik dan nu wel gaan slapen.......
fok = mijn levenquote:Op zondag 5 april 2009 02:53 schreef zquing het volgende:
[..]
Ik heb echt geen idee wat ik zou doen zonder fok nu, beetje doelloos internetten, serietje kijken mischien?
Nee ik dacht jij..quote:
jah......quote:Op zondag 5 april 2009 02:55 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
maar dat was dus als er geen fok was![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |