dus je hebt hele lange neusharen ?quote:Op maandag 6 april 2009 01:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Nee, het was een oprechte klacht.
In de pot zei ik, niet overmaken aan een goed doel.quote:Op maandag 6 april 2009 01:20 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat was uitlokking.![]()
Als je weer jarig bent!
quote:Op maandag 6 april 2009 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das een beetje mosterd na de maaltijd denk ik.
Ze is al wezen plassen
Zou daarom het woord zeikwijf zijn uitgevonden?quote:Op maandag 6 april 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
vrouwen begrijpen dat beter..... moeten vaker plassen geloof ik
toch?
ik ben niet zo scherp meer merk ik.quote:Op maandag 6 april 2009 01:21 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Das een beetje mosterd na de maaltijd denk ik.
Ze is al wezen plassen
jah......quote:Op maandag 6 april 2009 01:22 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Damn wat een serieuze reactie.
maar je hebt ook ''zeiksnor''quote:Op maandag 6 april 2009 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zou daarom het woord zeikwijf zijn uitgevonden?
Ik weet niet wat ze doen maar ze gaan wel erg vaak, en vaak in groepen naar de wcquote:Op maandag 6 april 2009 01:22 schreef FANN het volgende:
[..]
vrouwen begrijpen dat beter..... moeten vaker plassen geloof ik
toch?
Dat woord is bedacht omdat zeikerin niet klinkt.quote:Op maandag 6 april 2009 01:23 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Zou daarom het woord zeikwijf zijn uitgevonden?
geeft niks joh... gewoon een beetje slap lullen.....quote:Op maandag 6 april 2009 01:23 schreef Queque het volgende:
[..]
ik ben niet zo scherp meer merk ik.
misschien moet ik maar eens op zoek naar m'n bed
Zeiksnorquote:Op maandag 6 april 2009 01:23 schreef Queque het volgende:
[..]
Succes!quote:Op maandag 6 april 2009 01:23 schreef Queque het volgende:
[..]
dat is alléén in discotheken of clubs ofzo toch?quote:Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef Queque het volgende:
[..]
Ik weet niet wat ze doen maar ze gaan wel erg vaak, en vaak in groepen naar de wc
Ik heb je post meteen ongegeneerd gebruikt.quote:Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef FANN het volgende:
[..]
maar je hebt ook ''zeiksnor''dus die is voor de heren.......
Stichting de driemaster.quote:Op maandag 6 april 2009 01:21 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
In de pot zei ik, niet overmaken aan een goed doel.
quote:Op maandag 6 april 2009 01:26 schreef PrintScreen het volgende:
[..]
Ik heb je post meteen ongegeneerd gebruikt.
Dit uur kan prima, maar als hij eerst het topic had gelezen had hij de moeite echt niet meer genomen.quote:Op maandag 6 april 2009 01:23 schreef FANN het volgende:
[..]
jah......verwacht je niet op dit uur......
Ow.... wist ik nietquote:Op maandag 6 april 2009 01:24 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Dat woord is bedacht omdat zeikerin niet klinkt.
Hoi PS![]()
![]()
Niet noodzakelijkerwijs.quote:Op maandag 6 april 2009 01:27 schreef Queque het volgende:
[..]
Jij wilt mij weghebben en alleen je tijd doorbrengen met de vrouwelijke fokkers?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |