je woont nu ergens in de middel of nowhere en bent altijd een uur onderweg voordat je ergens bent?quote:Op zondag 5 april 2009 19:42 schreef Susi het volgende:
Ik zal blij zijn als ik volgend jaar in Utrecht woon, heerlijk alles dichtbij
quote:Op zondag 5 april 2009 21:48 schreef Etcetera het volgende:
Omg, een reactie van mij is verwijderd van de FP
Ik hou het nieuws echt niet bijquote:Op zondag 5 april 2009 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Bij dat onderwerp over de Hyves van Jan Smit had ik gezegd dat iedere BN'er met hyvesdetyfus populair is![]()
Als ik mod was had ik het ook weggehaald waarschijnlijk
zit ie met die zelf ingenomen kop van hem even lekker te vertellen dat iemand iets naar HEM hefet toegebrachtquote:Op zondag 5 april 2009 22:06 schreef Etcetera het volgende:
Ik ben het met je eens hoor, maar ik wat heeft hij nou gedaan dan
Wel heerlijk als hij een woordenwisseling heeft met Freek de Jonge. De clash tussen twee ego's.quote:Op zondag 5 april 2009 21:57 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
de arrogante zelf ingenomen kwal![]()
Als ik mod was, had ik elk denkbaar Hyves-topic weggehaald.quote:Op zondag 5 april 2009 22:19 schreef Etcetera het volgende:
Bij dat onderwerp over de Hyves van Jan Smit had ik gezegd dat iedere BN'er met hyvesdetyfus populair is![]()
Als ik mod was had ik het ook weggehaald waarschijnlijk
Hier het origineel.quote:Op zondag 5 april 2009 19:44 schreef Nembrionic het volgende:
Als ik me niet vergis dan is deze uitvoering van "Man of constant Sorrow":
Dus van Union Station, de band waar Krauss veel mee deed/doet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |