Maar toen was je ook nog een bakvisje, dan mag dat nogquote:Op zondag 5 april 2009 17:40 schreef MaJo het volgende:
[..]
Maar dat was ook wel heel extreemTegenwoordig is het gewoon een gezonde spanning. Bij Miss Saigon kreeg ik er gewoon buikpijn van. Maar ik was dan ook wel echt extreem geobsedeerd
![]()
Niet op de 12e of de 22e dan hequote:Op zondag 5 april 2009 17:39 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ah misschien dan wel het handigste
Het weekend ervoor is eind juni, dat voelt gekHou het dan liever later denk ik
Tenzij ik het combineer met mijn huisgenootje die half juni jarig is, dat is ook wel een optie
De eerste paar keren was ik 14/15. De laatste keer 18, maar was wel wat bakvisserig nog inderdaadquote:Op zondag 5 april 2009 17:41 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Maar toen was je ook nog een bakvisje, dan mag dat nog
Ach, beter enthousiast dan dat je er geeuwend heengaat toch?
Help me evenquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 17:43 schreef MaJo het volgende:
[..]
De eerste paar keren was ik 14/15. De laatste keer 18, maar was wel wat bakvisserig nog inderdaadOp mijn 22ste nog 1x de show gezien en toen was het al niet meer zo extreem. Maar vooral de eerste keer, ik heb na de show nog een uur staan janken. De hoofdrolspeelster heeft me toen nog gerustgesteld
![]()
Ik kwam haar jaren later nog wel eens tegen bij premieres en dan wist ze nog wie ik was
![]()
Dat was het ookquote:Op zondag 5 april 2009 17:45 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Op zich wel een compliment voor ze natuurlijk
Zie sig --> Gogol Bordello. Daar heb jij geen kaartje voor, maar ik welquote:Op zondag 5 april 2009 17:44 schreef MaJo het volgende:
[..]
Help me evenDe Dijk is een keer maar de andere?
Heel verstandigquote:Op zondag 5 april 2009 17:46 schreef MaJo het volgende:
[..]
Dat was het ookEn ze was heel liev
Nou ik ga weer eens wat aan mijn studie doenTot later
De Klaxons, Lavalu en Giovanca.quote:Op zondag 5 april 2009 16:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Wat leukThanks
Welke recensies heb je gelezen?
Dat waren wij. En na het gelijkspel tegen het team dat vierde staat vandaag, nog steeds. Hadden wel kunnen/moeten winnen though.quote:Op zondag 5 april 2009 15:45 schreef Etcetera het volgende:
Jullie stonden toch 3des
Nevertheless: nice
Leuke film!quote:Op zondag 5 april 2009 19:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo O Brother Where Art Thou kijken met een vriendin
Heb m al een keer gezien, maar zij nog niet en het is er een perfecte hang-avond voor
*medefan meldtquote:Op zondag 5 april 2009 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Emiliana Torrini heeft echt een cool nummer nuJungle Drum
Is dat in Utrecht dan? Dan wil ik zeker recenserenquote:Op zondag 5 april 2009 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Zie sig --> Gogol Bordello. Daar heb jij geen kaartje voor, maar ik wel
En volgens mij ging je proberen 3voor12 te strikken.
Maarre, de ik dicteer natuurlijk niets
Als het de 22e zou zijn, dan kom natuurlijk gewoon na het concert langs..alleen wat nat
Ah okquote:
Dan was ik toch niet gekquote:Op zondag 5 april 2009 19:01 schreef Whiteguy het volgende:
[..]
Dat waren wij. En na het gelijkspel tegen het team dat vierde staat vandaag, nog steeds. Hadden wel kunnen/moeten winnen though.
Tivoliquote:Op zondag 5 april 2009 19:08 schreef MaJo het volgende:
[..]
Is dat in Utrecht dan? Dan wil ik zeker recenseren
Je moet "Fishermans Woman" en "Sunny Road" eens luisterenquote:Op zondag 5 april 2009 19:03 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
*medefan meldt
Eerste nummer dat ik van haar hoorde was Big Jumps.
Alison Kraussquote:Op zondag 5 april 2009 19:01 schreef LadyBlack het volgende:
Ik ga zo O Brother Where Art Thou kijken met een vriendin
Heb m al een keer gezien, maar zij nog niet en het is er een perfecte hang-avond voor
Check.quote:Op zondag 5 april 2009 19:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je moet "Fishermans Woman" en "Sunny Road" eens luisteren
Ik was laatst naar een concert van een bevriend koor (dat klinkt gekquote:
Inderdaadquote:Op zondag 5 april 2009 19:37 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik was laatst naar een concert van een bevriend koor (dat klinkt gek) en die zongen "As I went down to the river to pray", in een arrangement weliswaar, maar ik zat er wel met kippenvel
Dat nummer is ook van haar toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |