Weekendje?quote:Op zondag 5 april 2009 17:27 schreef MaJo het volgende:
[..]
Nee preciesGewoon lekker een chillweekendje
![]()
Ik vind het een planquote:Op zondag 5 april 2009 17:27 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk niet eens zo'n slecht idee
Want sommige artiesten ken jij beter dan ik, en andersom
[..]
"Maarrr...maarr...wat is...normaal?" /gaatdiep
quote:Op zondag 5 april 2009 15:15 schreef Etcetera het volgende:
Maar volgens wiki is jouw antwoord niet goed schatIk heb het toen opgezocht, het rood staat voor bloedvergieting, het geel voor goud en het groen was iets met het land
quote:Customer: “HEY! YOU!”
Me: “How can I help you, ma’am?”
Customer: “These bears are EXTREMELY boring! I paid money to see the animals MOVE AROUND!”
Me: “It’s very hot today, ma’am. Bears don’t like to move around much on hot days, and they sleep at least 16 hours out of the day anyway.”
Customer: “I DON’T CARE IF IT’S HOT OUTSIDE! WHY WON’T THEY DO ANYTHING?!”
Me: “Ma’am, the bears are not required to move around for your entertainment.”
Customer: “Well, THEY SHOULD BE!”
Me: “They’re wild animals, ma’am. If they don’t want to move around, they don’t have to.”
Customer: “I want to see your superior! Maybe HE will understand!”
Manager: “What seems to be the problem here?”
Customer: “These bears are BORING!”
Manager: *tells her what I said about hot days*
Customer: “GO POKE THEM OR SOMETHING! MAKE THEM MOVE!”
Me: “You’re asking me to go into an enclosed area with a group of thousand-pound carnivores, and poke them with a stick so that they can amuse you?
Customer: “YES! JUST MAKE THEM DO SOMETHING!”
Hou de boel nou maar in de gaten, je kunt vast nog wel ergens een kaartje krijgen tegen die tijd.quote:
Ja dat is waarquote:Op zondag 5 april 2009 17:29 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weekendje?
Het is 5-6 dagen bij elkaar
I knowquote:
Sorryquote:
quote:Op zondag 5 april 2009 17:30 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Hou de boel nou maar in de gaten, je kunt vast nog wel ergens een kaartje krijgen tegen die tijd.
En als je vriendinnen dan niet kunnen, kun je altijd bij ons komen staan
Een combi? Want de grootste hits spelen ze natuurlijk, en dan wil ik mee kunnen doen, maar mooi, kan ik thuis ook nog van genietenquote:Op zondag 5 april 2009 17:29 schreef MaJo het volgende:
Ik vind het een planEn precies, we kennen allebei weer andere groepen beter
Wil je sowieso de grootste hits van een band of wat ik zelf het mooiste vind?
Bekend gevoelquote:Ik kan het niet goed beschrijven, maar krijg echt een gelukzalig gevoel als ik aan Werchter denkEen beetje wat ik vroeger had als ik Miss Saigon weer eens ging zien
Soort van zenuwachtig en heel gelukkig gevoel
Als vraagsteller moet je imho het antwoord weten, al ben je een dag aan het surfen om je vraag te stellen en te beantwoorden.quote:Op zondag 5 april 2009 17:30 schreef Etcetera het volgende:
[..]
I knowMaar als je als vraagsteller daar je vraag weg hebt, kun je dat toch niet kwalijk nemen
is altijd de reden dat ik bij twijfel er bij vermeldt dat mijn bron dit en dat zegt en dat dat ook anders kan zijn
![]()
Geen ideequote:
Okquote:Op zondag 5 april 2009 17:32 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Een combi? Want de grootste hits spelen ze natuurlijk, en dan wil ik mee kunnen doen, maar mooi, kan ik thuis ook nog van genieten
Ja ken je dat?quote:Bekend gevoel
Werchter is voor mij ook weer 8 jaar geleden ofzo dus totaal nieuw. Voelt alsof ik weer op schoolreis ga naar iets heel leuks
LL is ook altijd 5 dagenquote:Op zondag 5 april 2009 17:30 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ja dat is waarZat even met Lowlands in mijn hoofd, hoewel dat eigenlijk ook al lang geen weekend meer is
Nou, dat dénk ik maar ik begrijp dat de campings daar nét iets anders werken dan LL. Dus dat de dag van te voren ze nog niet open gaan maar wel heel erg vroeg op de dag zelf. Dus dat ga ik even uitzoekenquote:Wanneer gaan we erheen trouwens? De dag voordat het begint?
Dat lijkt me heel verstandigquote:Even kijken hoe ik het met mijn verjaardag doe, ik denk het weekend erna
Ik ben het inderdaad met je eens Bas. Als blijkt dat de vraagsteller een verkeerde bron heeft gebruikt dan moet hij/zij ook zo groot zijn om dat toe te geven.quote:Op zondag 5 april 2009 17:33 schreef BasOne het volgende:
[..]
Als vraagsteller moet je imho het antwoord weten, al ben je een dag aan het surfen om je vraag te stellen en te beantwoorden.
Halfslachtig snel snel krijg je vragen met meerdere antwoorden, gokvragen, onvolledige vragen etc
Ja natuurlijk ken ik datquote:Op zondag 5 april 2009 17:33 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok
[..]
Ja ken je dat?Dacht altijd dat ik raar was
Na Miss Saigon had ik het ook met Franz Ferdinand trouwens, daar krijg ik ook altijd zo'n gelukzalig gevoel van
Dat gaat wat worden op Werchter, daar spelen ze ook
Misschien gewoon 's ochtends vroeg op de dag zelf gaan dan? Misschien weet Irien er wat meer vanquote:Op zondag 5 april 2009 17:34 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
LL is ook altijd 5 dagen
[..]
Nou, dat dénk ik maar ik begrijp dat de campings daar nét iets anders werken dan LL. Dus dat de dag van te voren ze nog niet open gaan maar wel heel erg vroeg op de dag zelf. Dus dat ga ik even uitzoeken
En terug wordt sowieso op de 6e dan denk ik.
[..]
Dat lijkt me heel verstandig
Ok grappig, dacht dat ik daar misschien wat extreem in wasquote:Op zondag 5 april 2009 17:36 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja natuurlijk ken ik dat
Dat kent vrijwel iedereen
Ja kijk, vorige keer dat we gingen, gingen we een dag van tevoren en zijn we 's nachts in Antwerpen gestrand. Toen hebben we daar 's ochtends de trein gepakt en dat was allemaal prima. Dus dat is goed te doenquote:Op zondag 5 april 2009 17:36 schreef MaJo het volgende:
Misschien gewoon 's ochtends vroeg op de dag zelf gaan dan? Misschien weet Irien er wat meer van
En een week eerder is natuurlijk ook niet handig?quote:Het risico met mijn verjaardag is alleen wel hoe later ik het vier hoe kleiner de kans dat er nog mensen in NL zijn. Maar op de 11e zal het nog wel meevallen hoop ik
quote:Op zondag 5 april 2009 17:37 schreef MaJo het volgende:
[..]
Ok grappig, dacht dat ik daar misschien wat extreem in wasHeb het ook nooit zo erg gehad meer als bij Miss Saigon. Dan moest ik zowat janken vantevoren, zoveel zin had ik er in
En ja, alle 11x
Ah misschien dan wel het handigstequote:Op zondag 5 april 2009 17:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja kijk, vorige keer dat we gingen, gingen we een dag van tevoren en zijn we 's nachts in Antwerpen gestrand. Toen hebben we daar 's ochtends de trein gepakt en dat was allemaal prima. Dus dat is goed te doen
[..]
En een week eerder is natuurlijk ook niet handig?
Maar dat was ook wel heel extreemquote:Op zondag 5 april 2009 17:39 schreef Nembrionic het volgende:
[..]Nou, zó heftig heb ik het dan weer niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |